Auto w posiadaniu 04.2013, sprowadzone osobiście z Holandii, produkcja Ingolstadt, bez wypadek, ori lakier i szybki
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Marka: Audi
Model: A4 Avant (8E0) S-line
Rok produkcji: 2003
Kolor: Avus Silver-Pearleffect (LY7J)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Pojemność: 1.9
Moc: 130KM 310Nm
Silnik: AVF
Wyposażenie:
S-line wewnętrzny
Pakiet Światło
Pakiet Schowki
Pakiet Chrom
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
Pełen FIS
Mała Navi w liczniku
Tempomat
4x el. szyby
2x podłokietnik(przód podświetlany, tył z pakietem McDonald)
PDC tył
Odpinany hak Thule
ORI felgi S-line 17"
Pierwszy mod to swap skrzyni na HCK która ma ciut dłuższe przełożenia niż seria(GBA, lub późniejsze skrzynie HCF), a dalsze modyfikacje to już jakoś poleciały...
MODYFIKACJE:
Car Audio: RNS LED
Felgi: Sportec Mono 10 19" 8,5 ET35
Opony: Nokian zLine 235/35 R19
Zawieszenie: Gwint KW v1, hamulce od 3.0TDi 320/288
Opis zewnętrzny: grill w maske S4, zderzak przód S-line, tył S4, listwy drzwiowe dolne S4, lotka S-line, końcówki tłumików Ulter 90mm, lusterka zewnętrzne full opcja - dodatkowe moduły składające lusterka po zamknięciu auta z kluczyka
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Wnętrze: seria, czarny sufit, fotele sport w pół-skórze, lusterko wewnętrzne fotochrom + kompas,
Silnik i napęd. Motto przewodnie: ''Albo grubo albo wcale.'':
Komplenty remont silnika i głowicy przy przebiegu 300k km
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
GTB2260VZK
big FMIC
TIP
DP
HF100
Usunięty EGR i przepływka
Mapsensor 4bar
Przelotowy układ wydechowy 2,75" >> 2,5"
Skrzynia HCK, kompletne sprzęgło i dwumas BRD
Było:
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/488/eb68393274870d48gen.jpg)
![Obrazek](http://images69.fotosik.pl/486/a5bb4aab5f0bf29egen.jpg)
![Obrazek](http://images66.fotosik.pl/485/8bbfe88c6438d506gen.jpg)
Jest:
Pakiet zima
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/488/8d306a24513791a1gen.jpg)
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/488/870b0c0ae066b46bgen.jpg)
Pakiet lato
![Obrazek](http://images70.fotosik.pl/965/39540a2e4d9c9b48.jpg)
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/966/3789296ac90f9045gen.jpg)
![Obrazek](http://images66.fotosik.pl/966/82fcea50cf3ac889gen.jpg)
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/486/762c6f842b5e6aec.jpg)
![Obrazek](http://images69.fotosik.pl/1194/8766a21beba1cdee.jpg)
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/1196/2cb831acbfad7aea.jpg)
Wykres nieaktualny:
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/839/859cd9c8b2cc4c59.jpg)
(Już nie)Aktualny wykres:
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/1125/a19580abaf619637.jpg)
Ponad 500Nm dość płasko i dostępne w szerokim zakresie od 2500 do 3800 RPM
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/1147/1ebc235a09ecb842.jpg)
Plany:
Pakiet chrom out
Kiera TT z multifunkcją( taśma i moduł już leży)
BOSE
Bixy, LEDy z C6 :naughty: , CLH, DRL,
Fotele z RS4 B8
Solar szyba
Przyciemnić równo wszystkie szyby
Poprawa powłoki lakierniczej
Regeneracja plastików wnętrza
Dodatkowe osłony silnika
Quattro
Swap na 2.7 BiT lub 3.0TDi CR
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)