Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » ndz lut 13, 2005 11:44
			
			
			
			
			W tej kwestji to raczej nie pomoge, bo nie robiłem takich przeróbek i nie mam pojęcia z czym zjeść ten temat.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								ml2210							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » śr lut 16, 2005 16:10
			
			
			
			
			Mam w planie najpierw wymianę wydechu i dolotu.
Chodzi mi o odetkanie silnika, wieksza średnica i spotrowe tłumiki.
Czy można najpierw wymienić wydech i dostosować go odrazu do ewentualnego turbo wstawionego w przyszłości .
			
									
									
		
		
				www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » pt lut 18, 2005 18:18
			
			
			
			
			To wszystko zależy jakie ciśnienie masz na myśli teraz i czy zmieni się ono na większe w przyszłości. Jeżeli masz zamiar zrobić softa to średnice zwiększ o 10mm, a jeżeli masz zamiar kiedyś ciśnienie podnieść to radze od razu zamontować rury o średnicy o 20mm większej. Ja przy turbinie mam wyjście 55mm, a zakładam wydech o średnicy 3 cali. Kiedyś założe inny motor i wydech będzie jak znalazł.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » sob lut 19, 2005 09:58
			
			
			
			
			Jakby kogoś interesowało jaką mam turbine z diesla to prosze:
VW P/N 068 145 703 F
GAP P/N 465 384 5
S/N PF 8470 A
T3
made in england for vw & audi by garrett
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ml2210							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » sob lut 19, 2005 13:47
			
			
			
			
			Czy do ABV trzeba dwie turbiny, czy wystarczy jedna.
Nie wiem czy jest sens łączyć wydech odpowiednim kolektorem przed pompką, żeby zaraz za nia znowu go rosdzielać.
			
									
									
		
		
				www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » sob lut 19, 2005 13:59
			
			
			
			
			A po co odrazu dwie turbiny? Jak zapodasz dwie to musisz mieć dwa kolektory wydechowe i wszystkiego po dwie sztuki (oprucz kolektora ssącego). Lepiej jedną i tak wyrobi te 0,6 bara.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 tofik
- Nowicjusz
  
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 21:15
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tofik » pn lut 21, 2005 01:47
			
			
			
			
			A ja bym załozykl jakis kompresor do ABV!
Pompuje od samego dolu i mniej problemu z wysterowaniem tego ,tak mi sie zdaje.
Własnie jakiegos szukam do 2.0 16v 

Trzeba ciac metal i krzesac iskry!!!!!!!!!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ml2210							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » pn lut 21, 2005 09:33
			
			
			
			
			Niestety kompresor do VR6 to majątek!!!
			
									
									
		
		
				www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » pn lut 21, 2005 11:07
			
			
			
			
			Sam napęd kompresora do VR`a jest dosyć kosztowny.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Trochim							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Trochim » pn lut 21, 2005 11:45
			
			
			
			
			taz a ile kosztował Ciebie wydech 3 calowy?
			
									
									
		
		
				Nissan Patrol K160
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » pn lut 21, 2005 12:14
			
			
			
			
			100zł za metr giętej rury i nieważne czy na metrze masz 2 zgięcia czy trzy. Troche to po znajomości bo normalnie z cynkowanej rury gość robi a dla mnie z nierdzewki.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ml2210							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » wt lut 22, 2005 11:43
			
			
			
			
			Tłumiki też mieniałeś???
			
									
									
		
		
				www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » wt lut 22, 2005 12:13
			
			
			
			
			Tłumik robiony na fabryce kotłów, ze znakami i atestem KM`a.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ml2210							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » wt lut 22, 2005 12:20
			
			
			
			
			???
			
									
									
		
		
				www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości