sobeeek, napisze ci tak, te przewody zbytnio ci do niczego się nie przydadzą ponieważ one łączą instalacje silnika z wskaźnikami i nie tylko wewnątrz kabiny i tam nie będzie niczego odnośnie twojego problemu ,jedynie jak pisałeś mogło dojść do zalania woda skrzynki która jest tuż pod tą skrzynką .ok
Jutro postaram się zobaczyć co tam z tymi kostkami w podszybiu. A dziś na parkingu słuchałem radia i bawiłem się elektryką.. Na zapłonie kiedy gra radio i włączę kierunkowskaz to radio przerywa w rytm kierunkowskazu. Kiedyś odłączałem radio i nigdy się nic nie zmieniało, może odłączyć radio a potem aku na jakiś czas i zobaczyć czy coś się zmieni?
Moduł już podmieniałem i pod kokpitem wszystko sprawdzałem i zero efektu. A te radio może coś dać? Jak je wyciągnę i skasuje błędy vag-comem? Chodzi mi bardziej o szyby niż o radio, czy pomoże z szybami
Dobra, mam kolejne wieści i już brak jakiejkolwiek koncepcji...
Jak rano, wsiadam, ruszać do roboty... przekręcam kluczycz akumulator trup.. (aku nowe, alternator regenerowany) okazało się, że pobór prądu jest 0,36-0,39A)
No to sprawdzam, miernik podpięty, odczekałem 30min i wyjmuje bezpieczniki i nic.. zero zmian, odpiąłem alternator i nic.. Już mam dość mojego VW
Zdążyłem podnieść plastikowe podszybie, tzn uchylić je i nie widziąłem tam zadnej puszki tej ze zdjęcia.
Nie, zapomniałem kur... A masz może informacje ile A są tam poszczególne bezpieczniki? Żebym w razie czego mógł je wymienić? Bo tam są te płytki i 3 zwykłe bezpieczniki chyba nie? Silnik 2.0 AZJ
sobeeek, nie pamietam dokładnie ale te 3 bezpieczniki listkowe to są od ABS-u a te większe , alternator,rozrusznik , i jeszcze coś , te 2 pierwsze możesz zlokalizować po sprawdzeniu jak idzie przewód.ok
Dobra znalazło się wszystko w jednym. Silniczek w prawych drzwiach kierowcy był winowajcą takiego prądu i jest spalony.. Nie mogę odczytać z niego numeru seryjnego, jest jakiś inny sposób?