Abs - miga kontrolka - Golf 3 1.9 tdi AHU

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » śr wrz 20, 2006 15:56

u mnie komp od ABS-u jest z tyłu w bagażniku i bez problemu można wypiąć z niego wtyczke



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » śr wrz 20, 2006 16:03

eidos, no dokładniej chyba pod siedzeniem pasażera z tyłu, u mnie nie ma nic takiego, już przekopałem całe forum i są 2 rodzaje jeden komp z tyłu a drugi jest na samej pompie. Rok golfa to październik 96 z klimą.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » śr wrz 20, 2006 16:18

chyba ze tak, to nawet nie wiedzialem o tym ze komp od ABS-u moze byc przy pompie



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » śr wrz 20, 2006 16:47

Dobra komp jest pod calym blokiem hydraulicznym absu, po odpięciu kostki i włączeniu zapłonu kontrolka absu i hamulca ręcznego świeci ciągle. Podpiołem kostke asbu spowrotem i migają nadal obie. Wyciągnołem bezpiecznik absu ze skrzynki bezp migają nadal, bezpiecznik 20A koło AQ zwykły płytkowy wyciągnięty migaja nadal, został tam jeszcze 30A ale blaszka przykręcana na śrubki, tego nie ruszałem. Dziwne objawy, kto się zna na sprawie pomóżcie.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

Awatar użytkownika
BeBe_1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: czw sty 12, 2006 16:54
Lokalizacja: Biała Podl.

Post autor: BeBe_1 » śr wrz 20, 2006 17:14

A może wyłącznik położenia pedału hamulca.



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » śr wrz 20, 2006 17:21

Wyłącznik działa, w bloku 003 absu jest jego stan podany. Normalnie ma 0 jak wcisnę pedal to zmienia sie na 1. Przy diagnostyce silnika w bloku 6 kanale 2 tez jest ten test i zmiana następuje. Czyli działa. Zostaje mi schemat w łapę i kabalek po kabelu iść. Zastanawia mnie związek pomiędzy kontrolką absu i kontrolką hamula ręczego.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

Awatar użytkownika
BeBe_1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: czw sty 12, 2006 16:54
Lokalizacja: Biała Podl.

Post autor: BeBe_1 » śr wrz 20, 2006 19:06

Czujniki dobre, BPP dobre, bezpieczniki dobre, płyn ok, krańcówki ręcznego i pływaka w zbiorniczku płynu ok, silnik pompy ABS działa. To niewiem czego się czepić. Może jakieś "masy" do ECU brakuje.



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » śr wrz 20, 2006 19:12

Ciężko żeby masy nie było skoro jest kręcony do całego korpusu absu a potem do pompy hamulcowej i dalej do nadwozia. Do tego we wtyczce powinna być masa, wtyczka od kompa absu ładna i czyściutka. No własnie sam nie wiem o co chodzi. I do tego żadnych błędów nie ma na sterowniku. Cuda jednym słowem. Jak do piątku nie dojde końca to daje auto do elektryka bo we wtrorek jade do lubilna i spowrotem a to 450km, a nóż coś się walnie do końca i heble mi zniknął. Nie chce ryzykować. I do tego denerwuje to miganie kontrolek. Jutro jeszcze zaczne kopać schemat elektryczny, choć już mi się nie chce.U brata w omedze 2 dni siedziałem jak odciąć immo, ale doszedłem.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr wrz 20, 2006 19:21

ajni pisze:eidos, no dokładniej chyba pod siedzeniem pasażera z tyłu, u mnie nie ma nic takiego, już przekopałem całe forum i są 2 rodzaje jeden komp z tyłu a drugi jest na samej pompie. Rok golfa to październik 96 z klimą.
u mnie jest coś takiego z przodu przy pomie tak jak na zdjęciu poniżej
(moja druga pompa ale chcę tanio sprzedać - jak coś to możesz kupić tanio ode mnie)
Obrazek
a drugi mam pod siedzeniem z tyłu ...



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » śr wrz 20, 2006 19:25

To ja mam całkiem inny komp i pompę. Wtyczka jest 2 rzędowa zapinana od góry tak ciekawie. Ciągniesz za "suwak" i wtyczka idzie do góry. I nie mam tego czarnego baniaka. Szkoda że nie mam cyfraka- będzie za tydzień.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr wrz 20, 2006 19:26

ajni pisze:Wyciągnołem bezpiecznik absu ze skrzynki bezp migają nadal, bezpiecznik 20A koło AQ zwykły płytkowy wyciągnięty migaja nadal, został tam jeszcze 30A ale blaszka przykręcana na śrubki, tego nie ruszałem.
są jeszcze jakieś przekaźniczki z bezpiecznikami 30A ale chyba od samej pompy pod deską rozdzielczą z lewej strony,
dostęp do nich jest po wyciągnięciu skrzyneczki z bezpiecznikami i sa na górze jak się spojrzysz od dołu do góry pod sama deską ...
może tam jeszcze pomacaj ...

[ Dodano: Sro Wrz 20, 2006 19:28 ]
ajni pisze:Szkoda że nie mam cyfraka- będzie za tydzień.
ja też nie mam ale już go nie mam pierdo..łem nim o glebę bo już miałem dosyć ego złoma to był HP i nigdy nie kupuj cyfrowych HP-ków , to mój drugi w ciągu 3,5 roku i drugi lipny :-( :axe: :axe: :axe:



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » śr wrz 20, 2006 19:51

O przekaźniku pompy słyszałem, kiedyś wyciągałem całą skrzynkę ale jakoś nie rzuciłomi się w oczy, ale mogłem przeoczyć. Może jutro wydrę całą skrzynkę i "pomacam" co i jak. Z tego co czytałem to przekaźnik pompy około 100zł. Nigdzie nie znalazłem rozpiski skrzynki bezpieczników np. który przekaźnik do czego, może wiecie gdzie to jest?

PS HP nie biore, będę miał olympusa mju 600.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr wrz 20, 2006 21:18

ajni pisze:O przekaźniku pompy słyszałem, kiedyś wyciągałem całą skrzynkę ale jakoś nie rzuciłomi się w oczy, ale mogłem przeoczyć. Może jutro wydrę całą skrzynkę i "pomacam" co i jak.
jest wysoko i jest przymocowany na górze deski jakoś od spodu trzeba nieźle zaglądać żeby go dojrzeć
ja u siebie zdjąłem plastiki wszystkie spod deski wraz ze skrzynką bezpieczników i dopadłem je,
będą Ci powiem że nawet dwa czarne przekaźniczki obok siebie i dwa bezpieczniki 30A
(ale te bezpieczniki sa ciut inne kształtem niż te co w skrzynce).


Ps.
To dobry zakup zrobisz :-) (olympus !), gdyby mi działał mój szmlec poszedłbym do garażu i zrobił nawet teraz fote ale złom nie działa :-( a jakie bydle prądożerne było :-)

[ Dodano: Sro Wrz 20, 2006 21:23 ]
ajni pisze:Nigdzie nie znalazłem rozpiski skrzynki bezpieczników np. który przekaźnik do czego, może wiecie gdzie to jest?.
gdzies tu było na Forum sciągnąłem sobie i wwydrukowałem nawet pasuje w moim pasku AAZ



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » czw wrz 21, 2006 21:27

Przekaźnik niestety działa. Podpiołem vaga i zczołem kopać po sterowniku absu więcej i tak nie skopie. dałem test wyjść i pierwszy test to pompa absu, pstryk przekaźnik i byczy pompa pod maską więc działa. Na forum elektroda.pl coś mają na uwadze że cały sterownik umarł. Mam nadzieje że się mylą. Na dnaich jade do aso vw. ciekawe co powiedzą jak padł komp to 100zł w plecy +robota. Aha mam taki asb jak na fotkach.

[ Dodano: 22 Wrz 2006 00:31 ]
Dowiedziałem się coś nowego z forum o diagnostyce. To nie jest wina sprzętowa ale programowa. Ktoś tam opisywał problem że podłączył się do absu celem skasowania błędów i zaczeły mu migac kontrolki identycnie jak u mnie tylko auto miał skode ale zasada ta sama. Co zauważył zmienił się kod "software code" u niego z o7 cos tam na 00000, u mnie z (nie wiem co było) na 0000. Czyli tak jakby zablokowało sterownik. Czemu to ja nie mam pojęcia. Pytanie skąd wziąć ten numer i jak go tam wgrać spowrotem?

[ Dodano: 22 Wrz 2006 01:42 ]
Dobra zrobiłem- naprawiłem to co skopałem. Wszedłem w sterownik absu z opcjach zaawansowanych jest kodowanie zapisałem 03604, kontrolka od absu zaświeciła na stałe i pojawił się błąd (jakieś krzaki) wszedłem w kodowanie jeszcze raz i wpisałem 03704 kontrolka zgasła błędów brak. Jutro sprawdze czy rzeczywiście działa ten asb bo gasnąca kontrolka nie musi o tym świadczyć. Ale myśle że będzie działać. Dzięki za wsparcie duchowe. Na drugi raz robie screeny za pierwszym podpęciam wszędzie gdzie są numery, nie chce mieć drugi raz takiej przygody. A to że numer spasował to chyba tylko szczęście i fuks. Dzięki za wszystko jak narazie problem rozwiązany.
Co do wartości wpisów to info dostałem z forum diagnostyki. Dzięki im za to bo uratowali mnie i mój portfel. Mam nadzieje że ostatni raz byłem z inteface i laptopem o 1.30 w garażu, ale opłacało się.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości