Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 Grzegorz
- Nowicjusz
  
- Posty: 43
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:23
- Lokalizacja: Wroc
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Grzegorz » pt sty 14, 2005 02:35
			
			
			
			
			slyszalem ze ssace to nie mozna na blysk polerowac bo paliwo sie skrapla czy cos takiego. jezeli jestem w bledzie to prosze o wyjasnienie  

 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » pt sty 14, 2005 11:00
			
			
			
			
			Tu masz racje i dla tego tylko papierem o grubości 220 je potraktowałem.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								VR							
- VW Klub Białystok
  
- Posty: 356
- Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
- Lokalizacja: B-stok
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: VR » pt sty 14, 2005 20:51
			
			
			
			
			to dolot ma miec rysy czy byc tylko zmatowiony? i dlaczego nie na lustro?
			
									
									
		
		
				[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MAREK 74							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 990
- Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
- Lokalizacja: Racibórz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MAREK 74 » pt sty 14, 2005 23:10
			
			
			
			
			zastanawiam się czy na goracym zaworze moze sie paliwo skroplić ?
			
									
									
		
		
				MK1  1.8GTI     MK2  GTI 16V + DIGI3.2     MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » sob sty 15, 2005 12:36
			
			
			
			
			Tu chodzi przedewszystkim o odpalanie samochodu zimnego. Jak wiadomo silnik jak jest zimny to nie odparowuje tak szybko paliwa jak ciepły. I to paliwo nie mając o co się zaczepić po prostu spływa do cylindra zalewając go. Wolne obroty zimnego silnika będą strasznie wariowały. A jak się silnik nagrzeje to się unormują. Dlatego nie powinno się polerować kanałów dolotowych na lustro.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MAREK 74							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 990
- Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
- Lokalizacja: Racibórz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MAREK 74 » sob sty 15, 2005 18:38
			
			
			
			
			aha 

MK1  1.8GTI     MK2  GTI 16V + DIGI3.2     MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Maiki X							
- Mały gagatek
  
- Posty: 103
- Rejestracja: śr lut 15, 2006 19:54
- Lokalizacja: Chorzów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Maiki X » pt wrz 15, 2006 21:38
			
			
			
			
			Panowie i nie zapomniec , nie uzywac szczotek drucianych do czyszczenia zaworow i innych elementow wew.silnika.Dlaczego? Poniewaz szorujac szczota wytwarzamy pole elektromagnetyczne co powoduje namagnesowanie sie elementu a co za tym idzie przyciaga on dziadostwa i zmienie ułozenie czastek paliwa co moze spowodowac nierowne rozłozenie czoła ognia podczas zapłonu.A co do polerowania to na lustro robi sie wydechy z prostego powodu, spaliny szybciej uchodza po czyms sliskim niz chropowatym, a ssace tylko zmatowic i zarysowac(lekko) wtedy osiagniemy lepsze rozdrobnienie i wymieszanie czastek paliwa z powietrzem.  

Best Life is VW drive!!!! :satan:
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MAREK 74							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 990
- Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
- Lokalizacja: Racibórz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MAREK 74 » sob wrz 16, 2006 00:42
			
			
			
			
			co masz na myśli "dziadostwo"?
			
									
									
		
		
				MK1  1.8GTI     MK2  GTI 16V + DIGI3.2     MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Maiki X							
- Mały gagatek
  
- Posty: 103
- Rejestracja: śr lut 15, 2006 19:54
- Lokalizacja: Chorzów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Maiki X » sob wrz 16, 2006 01:06
			
			
			
			
			"dziadostwa" miałem na mysli frakcje z silnika i ewetualnie zassane przez dolot elementy znajdujace sie w powietrzu.
			
									
									
		
		
				Best Life is VW drive!!!! :satan:
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MAREK 74							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 990
- Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
- Lokalizacja: Racibórz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MAREK 74 » sob wrz 16, 2006 01:10
			
			
			
			
			i myslisz że one tam bedą się kleić i trzymać?
			
									
									
		
		
				MK1  1.8GTI     MK2  GTI 16V + DIGI3.2     MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Maiki X							
- Mały gagatek
  
- Posty: 103
- Rejestracja: śr lut 15, 2006 19:54
- Lokalizacja: Chorzów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Maiki X » sob wrz 16, 2006 13:03
			
			
			
			
			Tak własnie sie dzieje mozna to zauwazyc po czasie wystepuje spalanie detonacyjne wypalaja sie zawory,gniazda wiadomo nie od razu ale lepiej czemus takiemu zapobiegac w miare mozliwosci.
			
									
									
		
		
				Best Life is VW drive!!!! :satan:
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości