SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
Mam skrzynie z rocznika 99 oznaczenie drw i ma impilsator. Teraz nie wien czy wystarczy podpiac wtyke i bedzie pokazywal predkosc czy trzeba cos jeszcze robic
			
									
									SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
bedzie pasowac i bedzie predkosc tak jak trzeba
			
									
									SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
Swap zakończony sukcesem 
 Prędkościomierz działa, wszystko śmiga 
 Dzięki wszystkim za pomoc 
			
									
									SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
odgrzeję temat, mam pytanko, z czego jeszcze mogą podejść jarzma na przód pod tarcze 312mm nie licząc tych, które zostały wymienione w pierwszym poście ? i jaki nr. one mają 451 ?
			
									
									AHF 144KM 310Nm http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520991" onclick="window.open(this.href);return false;
						- G0 Karcio
 - ..::VWGolfExclusiveEdition::..

 - Posty: 1670
 - Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
 - Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
 - Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive (AHF)
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 - Silnik: AQP
 - Kontakt:
 
Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V
Która skrzynia z powyzszych bylaby najlepsza??jaro4444 pisze: 2. Skrzynia 6.
Aby w Leonie 1,9 TDI VP (90 lub 110 KM) zamontować skrzynię 6 z silnika 130 lub 150 KM TDI potrzebne są:
- skrzynia 6b z górną łapą (np: DRV, EFF, ERF, FEK, FEL, FMH, ERG, DRW)
- kompletne sprzęgło 240 mm Sachs,
- półosie ARL lub ASZ z przgubami wewnętrznymi 108 mm o konstrukcji zamkniętej,
- wybierak z linkami do skrzyni 6,
- rozrusznik PD,
- wysprzęgnik w przewodem,
- osłonę blaszaną sprzęgła,
- worek po cukrze śrub do mocowania skrzyni, rozrusznika, półosi, łap, ....
Czy pompa od 90KM wystarczy?? Niby ma numer jak wyzej 038 130 107 J.jaro4444 pisze: Zmiany turbiny, wtrysków, dodanie dużego IC i dobry program powinny dac przy pompie 10 ok 155-160 KM i ok 330-340 ładnego momentu bez pików i z łagodnym dla dwumasu dołem.
Na pompie 11 pewnie można mocniej pociągnąć z mocą. Pompa taka to część vw - 038 130 107 J. Ale to też kolejne wydatki...
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-bosch ... 09362.html" onclick="window.open(this.href);return false;
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
pompa o tym numerze to wlasnie najmocniejsza pompa do tdi VP i wlasnie co dziwne byla montowana w golfach 90 konnych ALH ze skrzynia automatyczną. JEst  o tym na forum sporo od okolo 10 lat juz.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						- 
				zgredd
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 523
 - Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
 - Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
 
Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V
Ogólnie jak będzie mniej niż 230km to nie polecam długich skrzyń. Musisz sprawdzić gdzieś na forum octavi jest rozpiska prędkości dla poszczególnych biegów z każdej skrzyni. Trzeba by tak dobrać by po zmianie biegów wpadać w dobry zakres mocy.
			
									
									SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
viewtopic.php?f=15&t=463575&start=28" onclick="window.open(this.href);return false;   tu jest wzmianka o kodowaniu pompy po zmianie hebli
			
									
									Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D
						- G0 Karcio
 - ..::VWGolfExclusiveEdition::..

 - Posty: 1670
 - Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
 - Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
 - Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive (AHF)
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 - Silnik: AQP
 - Kontakt:
 
Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V
Panowie a co z McPersonem?? Potrzebny jest do swapu hamulcow z 288 na 312mm czy podpasuje z 288?? Jak to wyglada??jaro4444 pisze: 1. Hamulce.
Seryjnie miałem układ hamulcowy z przodu 280x22 mm z tyłu 232x9 mm. Aby dokonać SWAPu na heble 288x25 lub 312x25 z przodu i 256x22 wentylowane z tyłu potrzeba:
- zwrotnice przód od Leona, Octavi, Golfa IV, A3 i pokrewnych przystosowane do układów 288 lub 312 mm (silniki V5, 1,8 20VT, 130 i 150 KM TDI)
- zaciski przednie od układu hamulcowego jak wyżej,
- tarcze hamulcowe 312x25 mm,
- kolcki hamulcowe do ww. zacisków na przód,
- jarzma od układu 312 mm (np. Leon 1.8 T, Octavia 1 RS),
- tylne jarzma hamulcowe od układu 256x22 mm (ważne żeby były od wozu przednionapędowego czyli np Leona Cupry R lub Octavi 1 RS, te od Audi TT czy od S3 nie pasują P&P),
- zaciski od układu 256x22 mm tył (zaciski mogą być od CupryR, O1 RS lub np. od Leonów, Golfów, Skody, Bory, TT, A3 w wersjach 4x4 lub 2.8, 3.2, R32.
- tarcze 256x22 mm - najtańsze i pasujące są te do Octavii, Leona, Golfa IV 1,4 i 1,6 benzynowych mocowane z przodu.
- klocki tył te same co do standardowych układów 232x9 mm.
Przewody hamulcowe i linki z tyłu pasują P&P.
Do tego jeden ważny szczegół - wszystkie koła muszą być min. 16" (łącznie z zapasem i zimą), 6,5x16" ET 42 lub większe.
- 
				zgredd
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 523
 - Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
 - Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
 
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
Jest taki sam jak w 288 wiec nic nie musisz wymieniać. Nawet od wersji 280 pasuje jeśli ktoś tak zmienia.
			
									
									- G0 Karcio
 - ..::VWGolfExclusiveEdition::..

 - Posty: 1670
 - Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
 - Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
 - Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive (AHF)
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 - Silnik: AQP
 - Kontakt:
 
Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V
No i malinazgredd pisze:Jest taki sam jak w 288 wiec nic nie musisz wymieniać. Nawet od wersji 280 pasuje jeśli ktoś tak zmienia.
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
viewtopic.php?f=77&t=184526" onclick="window.open(this.href);return false; tu masz cały temat o AIR  
			
									
									Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D
						- G0 Karcio
 - ..::VWGolfExclusiveEdition::..

 - Posty: 1670
 - Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
 - Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
 - Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive (AHF)
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 - Silnik: AQP
 - Kontakt:
 
Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V
Tak 192 stronybolooo pisze:viewtopic.php?f=77&t=184526 tu masz cały temat o AIR
SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP
jak chcesz poznac co z czym to radze sobie przez week poczytac bo zkręcic kupe
i co chwile przerabiac zeby było ok nie sztuka
  a szkoda kasy i czasu ,  weś tez pod uwage ze jak air na drodze ci sie rozkraczy to nawet na lawete cie nie wciągna bo auto opadnie na glebe max
			
									
									i co chwile przerabiac zeby było ok nie sztuka
Gdzie kończy sie odwaga... zaczyna sie Brawura :D
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości

