Będę niezmiernie dźwięczny!
dziwne gwizdy w MK III !!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
przy max. skrecie kół piszczy pompa wspomagania, tego jestem pewien
a co do "miauczenia": teraz, przy dużym mrozie ten dzwięk jest bardzo przeciągły i trwa dłużej
*#cenzura#*, cholera skąd on może dobiegać i na razie nie mam koncepcji
staram się też obserwować przy jakich obrotach silnika pojawia sie ten dzwięk i kiedy byłem przekonany, ze dopiero powyżej 2000, to on zawył skubaniec wcześniej
może znajdzie sie jakiś oświecony, który spróbuje wyjaśnić pochodzenie "miauczenia"
a co do "miauczenia": teraz, przy dużym mrozie ten dzwięk jest bardzo przeciągły i trwa dłużej
*#cenzura#*, cholera skąd on może dobiegać i na razie nie mam koncepcji
staram się też obserwować przy jakich obrotach silnika pojawia sie ten dzwięk i kiedy byłem przekonany, ze dopiero powyżej 2000, to on zawył skubaniec wcześniej
może znajdzie sie jakiś oświecony, który spróbuje wyjaśnić pochodzenie "miauczenia"
-
wadolek
DZIWNE MIAUCZENIE mam dla Was b.dobra wiadomosc !!!
Otoz mam 100 % pewnosc ze jest to piszczenie wydawane przez SILNIK REGULACJI REFLEKTORA! Tak jak Wy dlugo nad tym pracowalem bo ciezko to zlokalizowac ale to napewno to.Musicie wyjac to ustrojstwo z lampy ,zdjac plastikowa obudowe( jest rozbieralna) nastepnie zdjac plytke drukowana (lekko schodzi) i macie dostep do silniczka. Przesmarujcie silniczek i gotowe,problem MIALCZENIA zamkniety .
MAM PROSBE POTRZEBUJE GLOWNA ZEBATKE SILNICZKA SZYBERDACHU I POMOCY W NAPRAWIE SZYBERDACHU. Z GORY DZIEKI 
Witam. Ja wlasnie wymienilem wszystkie paski (rozrząd, od alternatora, i wspomagania) i ........ wlaśnie zaczęło mi piszczeć !!!!! A przed wymiana nie piszczało wieć wydaje mie sie ze to na pewno któryś z pasków. Oczywiści z rozrządu odpada, z alternatora też chyba bo to nie klinowy tylko zębaty. Pozostaje tylko od wspomagania. Ten pasek nie ma zębów i chyba te dzwięki to od niego. Ale tak czy inaczej muszę to jeszcze poobserwować bo zaczol piszczec mi dzisiaj rano heheheh.
-
wadolek
-
wadolek
-
tomecki
-
Remo
Mam to samo w GIII 1,4 60KM. Powiem wam, że ja bym sie skłaniał w kierunku pompy wody albo pompy oleju. Identyczny obiaw pamiętam z przed 10lat miałem we Fiacie 125P, a tam przecież nie było ani alternatora Valeo, ani tym bardziej regulatora wysokości reflektorów
, naciąg pasków odpada bo rozrząd miałem niedawno robiony (efekt nie zniknął po naprawie) a pasek alternatora naciągałem.
W sumie ten gwizd trwa chwile i nie jest uciążliwy, ale to nurtujące zjawisko
W sumie ten gwizd trwa chwile i nie jest uciążliwy, ale to nurtujące zjawisko
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości

