wesol to miałem na mysliwesol pisze:nie do IC bo ktos gotów uwierzyć ze przy IC musi cos grzebac. Albo ten wąż czerwony od ASZ ARL albo redukcja co ja wciskasz w muszle turbiny i nakladasz waz ten seryjny od AJM'a.
[MK4] Turbo od ARL na swap
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- barto3130
 - Mały gagatek

 - Posty: 97
 - Rejestracja: sob mar 03, 2012 15:50
 - Lokalizacja: Śląsk,Racibórz
 - Kontakt:
 
Re: [MK4] Turbo od ARL na swap
Moje padło http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=547887" onclick="window.open(this.href);return false;
						[MK4] Turbo od ARL na swap
czyli redukcja do turbo to sie nazywa.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						[MK4] Turbo od ARL na swap
Czy trzeba zmieniać map sensor ten od ARL? Gdzies czytałem ze wtedy turbo ładuje troche więcej.
			
									
									Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć
						[MK4] Turbo od ARL na swap
trzeba jesli bedziesz chcial dmuchac ta suszara wiecej jak 1.5 bara nadcisnienia. Seryjny MAP w slabszych tdi jest 2,5 barowy a w ASZ ARL jest 3 barowy wiec ma wikszy zakres. Trzeba tylko zrobic pod niego mape czyli chipsa. Innymi slowy wymieniaz suszare, IC i co tam chcesz, jedziesz do tunera i przy robienou programu mu mowisz z ebedzie amp sensor 3 barowy i wymieniasz wtedy ten map na hamowni jak tuner pisze program.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						[MK4] Turbo od ARL na swap
a teraz nie moge wymienic i jeździć na nim?
			
									
									Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć
						[MK4] Turbo od ARL na swap
ale to ci zmuli silnik a suszara bedzie pompowac wiecej powietrza niepotrzebnie.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości
