Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
- alien171
- Mały gagatek 
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 14:44
- Lokalizacja: Radomsko/Gliwice
- Kontakt:
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
Panowie pytanko czy felgi o takich parametrach 17  ET60 8J  i opona 215/45 R17 upchnie sie na przod wiadomo ze trzeba bedzie dystans. tylko pytanie jaki i czy nie bedzie wystawac po za obrys felga.
			
									
									- alien171
- Mały gagatek 
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 14:44
- Lokalizacja: Radomsko/Gliwice
- Kontakt:
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
czyli odpowiedz to ze ni huu nie upchnie się felgi z takim ET. Dziękij 
			
									
									
- orzech17111
- Forum Master 
- Posty: 1472
- Rejestracja: czw cze 24, 2010 22:09
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
ma ktos foty przy 8" i et 20 ?? felga 18" opona 205/40  bo mam et 35. dystans 15. i nie wiem czy go stoczyc czy bez dystka załozyc. tył siedzi max bez regulatorów juz. 
mysle ze tył wejdzie spokojnie. z przodu moze dystans 5mm ? co by o amorka nie ocierało ?
			
									
									mysle ze tył wejdzie spokojnie. z przodu moze dystans 5mm ? co by o amorka nie ocierało ?
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
alien171, upchnie się bez problemu używając dystans - skoro felga ma et60 a potrzebujesz et35 to wystarczy dać 25mm dystansu. Toż to najprostsza możliwa matematyka
Przy 8j w zależności od gleby wypadałoby się mieścić na et od 25 do 30. Jakkolwiek przy tej oponie możesz zaryzykować et 20 i w najgorszym wypadku podgiąć rant nadkola
			
									
									Przy 8j w zależności od gleby wypadałoby się mieścić na et od 25 do 30. Jakkolwiek przy tej oponie możesz zaryzykować et 20 i w najgorszym wypadku podgiąć rant nadkola
- dżodżo1986
- Mały gagatek 
- Posty: 129
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 23:20
- Lokalizacja: Giżycko/Białystok
Re: Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
ja mam u siebie felgę 18" i 8J i oponę na to 205/40/18, et u mnie wyszło 24, jak będziesz potrzebował to wrzucę zdjęcie jak to wygląda. Dodam, że przy miększym gwincie potrafi przytrzeć.orzech17111 pisze:ma ktos foty przy 8" i et 20 ?? felga 18" opona 205/40 bo mam et 35. dystans 15. i nie wiem czy go stoczyc czy bez dystka załozyc. tył siedzi max bez regulatorów juz.
mysle ze tył wejdzie spokojnie. z przodu moze dystans 5mm ? co by o amorka nie ocierało ?
- orzech17111
- Forum Master 
- Posty: 1472
- Rejestracja: czw cze 24, 2010 22:09
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
dżodżo1986, wrzuc fote prosze cie bardzo!
mialem wczesniej 205/45 na 17" i 7.5" szerokie et 32 + dystans 15. tyl na maxa (i nie ma regulatorow) to dopiero przy 4 osobach leciutko po trasie 300km nadkole porzytarte tak ze luzno bylo ;p
a z tylu mysle ze sie upchnie to et 20 co ?;/ czy moze byc ciezko mega?? bo jednak tył siedzi....no wg mnie na tej 17" jak wyzej pisalem rowno z opona
			
									
									mialem wczesniej 205/45 na 17" i 7.5" szerokie et 32 + dystans 15. tyl na maxa (i nie ma regulatorow) to dopiero przy 4 osobach leciutko po trasie 300km nadkole porzytarte tak ze luzno bylo ;p
mowisz o rancie z przodu?? z przodu bedzie 8j. opona 205/40 et 35. moze dystans 5mm..(tu pytanie musze kupowac dluzsze sruby o 5mm ??)Shmatan pisze: Przy 8j w zależności od gleby wypadałoby się mieścić na et od 25 do 30. Jakkolwiek przy tej oponie możesz zaryzykować et 20 i w najgorszym wypadku podgiąć rant nadkola
a z tylu mysle ze sie upchnie to et 20 co ?;/ czy moze byc ciezko mega?? bo jednak tył siedzi....no wg mnie na tej 17" jak wyzej pisalem rowno z opona
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
Ja u siebie mam na tyle ET 20 i przy tym obniżeniu co mam, to w 4 osoby gdzieś tam, coś tam się lekko przytarło na hopce.  Ale takie ocierki raz na czas to do przeżycia, chyba że często się wozi kilka osób po trasie.
 Ale takie ocierki raz na czas to do przeżycia, chyba że często się wozi kilka osób po trasie.
			
									
									 Ale takie ocierki raz na czas to do przeżycia, chyba że często się wozi kilka osób po trasie.
 Ale takie ocierki raz na czas to do przeżycia, chyba że często się wozi kilka osób po trasie.- dżodżo1986
- Mały gagatek 
- Posty: 129
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 23:20
- Lokalizacja: Giżycko/Białystok
Re: Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
proszę, tak to u mnie wygląda, koła 18"/8J 205/40/18 opona, przód ET24, tył ET19:orzech17111 pisze:dżodżo1986, wrzuc fote prosze cie bardzo!
mialem wczesniej 205/45 na 17" i 7.5" szerokie et 32 + dystans 15. tyl na maxa (i nie ma regulatorow) to dopiero przy 4 osobach leciutko po trasie 300km nadkole porzytarte tak ze luzno bylo ;p
mowisz o rancie z przodu?? z przodu bedzie 8j. opona 205/40 et 35. moze dystans 5mm..(tu pytanie musze kupowac dluzsze sruby o 5mm ??)Shmatan pisze: Przy 8j w zależności od gleby wypadałoby się mieścić na et od 25 do 30. Jakkolwiek przy tej oponie możesz zaryzykować et 20 i w najgorszym wypadku podgiąć rant nadkola
a z tylu mysle ze sie upchnie to et 20 co ?;/ czy moze byc ciezko mega?? bo jednak tył siedzi....no wg mnie na tej 17" jak wyzej pisalem rowno z opona

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
Oczywiście że musiszorzech17111 pisze:musze kupowac dluzsze sruby o 5mm ?
na 8j? EZorzech17111 pisze:a z tylu mysle ze sie upchnie to et 20
- orzech17111
- Forum Master 
- Posty: 1472
- Rejestracja: czw cze 24, 2010 22:09
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
no to spoko  jestem spokojny dzieki pany za pomoc
 jestem spokojny dzieki pany za pomoc  . wrzuce foty jak u mnie to wyszlo
. wrzuce foty jak u mnie to wyszlo
			
									
									 jestem spokojny dzieki pany za pomoc
 jestem spokojny dzieki pany za pomoc  . wrzuce foty jak u mnie to wyszlo
. wrzuce foty jak u mnie to wyszlono wlasnie sa podzielone opinie ;o jedni mowia ze tak...drudzy ze nie ;o nie wiadomo w co wierzyc juzShmatan pisze: Oczywiście że musisz
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
tu chodzi o kwestie bezpieczeństwa, bo przykręcic się da zwykłymi śrubami, ale lepiej nie żydowac i zakupic 10 dłuższych śrubek.orzech17111 pisze:jedni mowia ze tak...drudzy ze nie

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
w logikę - skoro teraz robisz pewnie 8 obrotów przy wkręcaniu śrub, to po dołożeniu dystansu zrobisz 5/1.5=3.33 obrotu mniej czyli maks 5 obrotów. Zdecydowanie jest to za małoorzech17111 pisze:nie wiadomo w co wierzyc juz
- orzech17111
- Forum Master 
- Posty: 1472
- Rejestracja: czw cze 24, 2010 22:09
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
ale ze szkoly wiem ze sruba ma pełną "twardosc" gdy wchodzi 1/3 długosci gwintu (całosci) 
opony wpadaja jednak 215/35. nowki. bo 205/40 same złechane
			
									
									opony wpadaja jednak 215/35. nowki. bo 205/40 same złechane
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości







