a golf rally front 11.1, także nie wiem co tak się sprzeczacie, jak ewidentnie widać że mk2 rally front było szybsze

Moderator: G0 Karcio


 
 
rolek4 pisze:11,6
Nie wiem,czy wiesz,ale to jest tylko pół sekundy różnicy,która może wynikać z lekko spóźnionego startu,lub braku trakcjirolek4 pisze:11.1


rolek4 pisze:olo miał jak tam pisał 11,6 na 1/4mili
a golf rally front 11.1, także nie wiem co tak się sprzeczacie, jak ewidentnie widać że mk2 rally front było szybsze
 
   No na prawdę jak to Michał napisał "ogromna" różnica
 No na prawdę jak to Michał napisał "ogromna" różnica  



bo z czterech kopyt startujeolozwirski pisze:On jest znacznie szybszy.
I tak coś mi się obiło o uszy że ok 200KM mocniejszy. Ale nie wiem czy dobrze słyszałemMarszall pisze:bo z czterech kopyt startujeolozwirski pisze:On jest znacznie szybszy.


 Macie może jakiś filmik z jego jazdy (strzelanie z tłumika itp również mile widziane
 Macie może jakiś filmik z jego jazdy (strzelanie z tłumika itp również mile widziane  )
 ) 
 Mam nadzieję że za mały spam mnie nie pogonisz
 Mam nadzieję że za mały spam mnie nie pogonisz  
 
 

Jak oglądałeś uważnie 1/4 mili to było widać, że A2 trakcji nie miała. Golf mógł mieć lepsze gumy. Ale przyczyny tych błędów Olo wyjaśnił. Golf czerwony ma napęd na 4, dobrze dobrane opony i mógł startować z odcinki. Przy takich mocach aut jest ogromna różnica czy AWD czy FWD czy RWD. Po to są też klasy w zawodach. Jak tak krytykujesz to jak to się mówi, zrób szybsze autorolek4 pisze:To właśnie o to mi chodzi że jak dla mnie nie miały takiego przyśpieszenia, być może wina opon, nigdy nie wiadomo,Auta olożwirskiego, są robione praktycznie ręcznie w domowym zaciszu, tak aby były szybkie i oryginalne a nie wychromowane i z nowym lakierem
co do golfa MK2 rally front, to nie chodziło mi o wygląd a właśnie o przyśpieszenie, także nie piszcie że nie wiem co pisze, bo wiem co pisze
 Albo polecam Ci pościgać się swoim auto i zobaczyć co to znaczy czas reakcji, co to znaczy dobry start bez palenia gumy. Chociaż w tej dyscyplinie i tak mało co zależy od kierowcy.
 Albo polecam Ci pościgać się swoim auto i zobaczyć co to znaczy czas reakcji, co to znaczy dobry start bez palenia gumy. Chociaż w tej dyscyplinie i tak mało co zależy od kierowcy.

 
  ),tak?
 ),tak? 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości