Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								tomek35							
- Nowicjusz
  
- Posty: 21
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 21:30
- Lokalizacja: bydgoszcz
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomek35 » śr lut 09, 2005 19:35
			
			
			
			
			[quote="tomek35"]to jeszcze raz ja
chciałbym zaznaczyć że nie zależy mi 
 sorki!!!! zależy !!!
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » czw lut 10, 2005 10:54
			
			
			
			
			Jak masz gaźnik to się w turbo nie pchaj, mnie się nie udało na gaźniku i nie drążyłem tematu dalej. Postanowiłem założyć wtrysk, ale spalania stukowego nie udomowiłem, bo też nie chciało mi się drążyć tematu. Postanowiłem założyć digi.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ml2210							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » pt lut 11, 2005 10:37
			
			
			
			
			20-sto letni silnik raczej nie jest zbyt zdrowy i lepiej go nie dobijać. Ja w takim aucie postawiłbym na styling.
Lepiej będzie gdy ta I-nka Cabrio będzie pięknie wyglądać, bo rakiety to raczej zniej nie zrobisz.
			
									
									
		
		
				www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » pt lut 11, 2005 11:04
			
			
			
			
			No chyba że mu nowiutkie bebechy zapoda.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ml2210							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » pt lut 11, 2005 12:55
			
			
			
			
			ABV na przykład. 

www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » pt lut 11, 2005 12:57
			
			
			
			
			Chodzi mi obebechy fabrycznie nowe coby silnik wewnętrznie odmłodzić.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ml2210							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » pt lut 11, 2005 13:43
			
			
			
			
			taz pisze:Chodzi mi obebechy fabrycznie nowe coby silnik wewnętrznie odmłodzić.
I tylko wartość tych części znacznie przekroczy wartośc całego samochodu.
Takie sytuacje nie mają wiele wspulnego z logiką, ale napaleńcy i pasjonaci na szczęście się nią nie kierują. HeHe
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Grzegorz
- Nowicjusz
  
- Posty: 43
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:23
- Lokalizacja: Wroc
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Grzegorz » pt lut 11, 2005 13:45
			
			
			
			
			sorry panowie. zamieszalem sie w postach  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ml2210							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » pt lut 11, 2005 13:51
			
			
			
			
			Piszemy o panu " tomek35" i jego I cabrio.
Ale chyba troszkę zeszliśmy z tematu.
			
									
									
		
		
				www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tomek35							
- Nowicjusz
  
- Posty: 21
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 21:30
- Lokalizacja: bydgoszcz
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomek35 » sob lut 12, 2005 10:50
			
			
			
			
			zostawmy to "cabrio".
mówcie jakiej turbiny najlepiej szukać?
jakie oznaczenia i od jakich aut?
co z dolotem-czy można zostawić fabryczny filtr?
co z wydechem?- niemcy wrzucili tam po latach jakiś katalizator.
ps. najpierw chcę spróbować na oryginalnych bebechach z lekkim softem, jak padną to wtedy zabawię się prawdopodobnie z kutymi.
z góry dziękuję za odpowiedzi
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » sob lut 12, 2005 11:12
			
			
			
			
			Masz gaźnik, a to już jest problem. Ja próbowałem z gaźnikiem i mi się nie udało. Po pierwsze gaźnik jest mało szczelny i przedmuchy ciśnienia są duże, po drugie u mnie wydmuchało uszczelki z gaźnika. Po trzecie na wysokich obrotach miałem jakieś problemy z podawaniem paliwa. Więcej jest problemów niż korzyści. Może da rade zamontować chociaż wtrysk jednopunktowy.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tomek35							
- Nowicjusz
  
- Posty: 21
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 21:30
- Lokalizacja: bydgoszcz
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomek35 » sob lut 12, 2005 11:59
			
			
			
			
			ok, czyli najpierw rozejrzeć się za wtryskiem
jakiego modelu szukać?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » sob lut 12, 2005 12:04
			
			
			
			
			jakiegoś jednopunktu z silnika 1,6 ABU lub z mk2.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tomek35							
- Nowicjusz
  
- Posty: 21
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 21:30
- Lokalizacja: bydgoszcz
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomek35 » sob lut 12, 2005 12:32
			
			
			
			
			ale tylko do pojemności 1,6, czy od 1,8 też może być?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości