Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli 

	Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								jabol79							
- Ma gadane
  
- Posty: 208
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:33
- Lokalizacja: WPR
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jabol79 » śr sie 09, 2006 12:48
			
			
			
			
			Mam takie pytanko,co ile trzeba wymieniać rozrząd w  tym silniku?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 frynas
- Nowicjusz
  
- Posty: 29
- Rejestracja: wt cze 27, 2006 12:30
- Lokalizacja: sieradz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: frynas » śr sie 09, 2006 13:44
			
			
			
			
			jesli rozrządu pasek jest zamiennikiem to co 60tys km...a jesli oryginał to co 90tys km.....ale jeszcze popytaj bo nie jestem do konca pewien tych danych pozdro
			
									
									
		
		
				frynas
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								czyś							
- Forum Master
  
- Posty: 1046
- Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
- Lokalizacja: Łódź
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: czyś » śr sie 09, 2006 16:24
			
			
			
			
			Fabryka we wszystkich Mk2 zaleca raczej 60 tysia.
Ale przebieg to jedno, drugie - wiek paska. Pasek powyżej 4-5 lat w praktyce należałoby zmienić bez względu na stan, co uczynię na jesieni mimo, że nie nabiłem przebiegu. Starzeje się, parcieje.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
- Forum Master
  
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » śr sie 09, 2006 16:51
			
			
			
			
			Ja się spotkałem że każdy zamienik (czyli pasek i rolkę) trzeba wymieniać co 60 tyś. I też tak robię 

 Wydasz nie co więcej jak 200 zł a jak pęknie pasek to  

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ppoll27							
- Forum Master
  
- Posty: 1269
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
- Lokalizacja: Kraków
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ppoll27 » czw sie 10, 2006 09:13
			
			
			
			
			w PN jak peknie to nic tragicznego sie nie stanie, tylko ze dalej nie pojedziesz, cale szczescie uklad tloki - zawory jest "bezkolizyjny"; z tego co wiem to pasek nie powinien byc starszy niz 5 lat lub miec najechane wiecej niz 60 tys km. Wymiana od razu z rolka napinajaca.  

TDPower
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zbyszegk							
- GTI Edition
  
- Posty: 749
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 20:46
- Lokalizacja: BT
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zbyszegk » czw sie 10, 2006 10:05
			
			
			
			
			ppoll27 pisze:w PN jak peknie to nic tragicznego sie nie stanie, tylko ze dalej nie pojedziesz, cale szczescie uklad tloki - zawory jest "bezkolizyjny"; z tego co wiem to pasek nie powinien byc starszy niz 5 lat lub miec najechane wiecej niz 60 tys km. Wymiana od razu z rolka napinajaca.  

 
Ciekawe czy to prawda... z tym bezkolizyjnym... ale jakos nie chce mi sie narazie sprawdzać...
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
- Forum Master
  
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » czw sie 10, 2006 15:42
			
			
			
			
			w PN jak peknie to nic tragicznego sie nie stanie, tylko ze dalej nie pojedziesz, cale szczescie uklad tloki - zawory jest "bezkolizyjny";
Nie wiem mój kolega 1000 zł wydał jak mu zerwał się pasek w 1.6 PN
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 emgrala
- Ma gadane
  
- Posty: 162
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
- Lokalizacja: Kalisz
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: emgrala » czw sie 10, 2006 15:47
			
			
			
			
			vw_vandal pisze:w PN jak peknie to nic tragicznego sie nie stanie, tylko ze dalej nie pojedziesz, cale szczescie uklad tloki - zawory jest "bezkolizyjny";
latwo sprawdzic:
przy wymianie paska zakrecic walkiem rozrzadu jak da rade to bezkolizyjny
jak jest opor (tlok zatrzyma sie na zaworze) to kolizyjny
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
- Forum Master
  
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » czw sie 10, 2006 16:16
			
			
			
			
			emgrala, ja tam mam diesla i nawet nie chcem doprowadzić do sytuacji żeby mi się pasek zerwał tylko pisałem jak miał mój kolega i jego PN nie był niekolizyjny 

 
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 emgrala
- Ma gadane
  
- Posty: 162
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
- Lokalizacja: Kalisz
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: emgrala » czw sie 10, 2006 16:23
			
			
			
			
			vw_vandal pisze:tylko pisałem jak miał mój kolega i jego PN nie był niekolizyjny  
a ja napisalem dla ciekawskich jak to mozna prost sprawdzic
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
- Forum Master
  
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » czw sie 10, 2006 16:26
			
			
			
			
			emgrala, dobrze wiedzieć 

 
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								misiek							
- _
  
- Posty: 5821
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
- Lokalizacja: opolskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: misiek » czw sie 10, 2006 17:41
			
			
			
			
			ja ja u siebie wymieniałem pasek to została wymieniona jeszcze rolka napinająca i kółko z wałka rozrządu (ale tylko dlatego bo było zniszczone - nie ma konieczniści jego wymiany przy kazdej wymianie psaka), cena z pateriałami wyniosła 250 zł (nielicze kółka wałka), nastepną wymianę mam po 60 000 km
			
									
									
		
		
				
  ...
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 mosquitosound
- Ma gadane
  
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mosquitosound » pt sie 11, 2006 10:36
			
			
			
			
			panowie co tak drogo was to wychodzi ja jak wymieniałem to kupiłem napinacz ruvila i pasek gates(nie wiem czy nie pomieszałem coś w nazwach) ikoszta sa takie napinacz~50zł, pasek ~40zł + robocizna samemu
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 aqhr
- Nowicjusz
  
- Posty: 42
- Rejestracja: czw sty 12, 2006 21:37
- Lokalizacja: Radom
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: aqhr » pt sie 11, 2006 10:46
			
			
			
			
			mosquitosound pisze:panowie co tak drogo was to wychodzi 
No właśnie co tak drogo ??? U mnie koszta były takie: napinacz - 45 zł. pasek - 35 zł. robocizna 40 zł. Razem - 120 zł.  
 
 misiek10111 pisze:nastepną wymianę mam po 60 000 km
No właśnie po 60 000 km.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości