Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.
	Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
			
		
		
			- 
				
								michalqqr							
- ...
  
- Posty: 1052
- Rejestracja: sob cze 07, 2008 20:36
- Lokalizacja: Opole
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: michalqqr » pn lis 19, 2012 21:08
			
			
			
			
			swirek470 pisze:a 2 pinowa doczytalem sie ze do czunikow temperatury oleju i zewnetrznej... 
ehh... tak to jest jak ludzie się biorą za coś czego nie potrafią i nie chcą słuchać rad kogoś kto mniej więcej kuma o co chodzi 
 
sygnały do czujników wpinasz w inne kostki w skrzynce bezpieczników...
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 swirek470
- Mały gagatek
  
- Posty: 106
- Rejestracja: pt sty 21, 2011 12:02
- Lokalizacja: Dębno
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: swirek470 » pn lis 19, 2012 22:18
			
			
			
			
			sory ze nie urodzilem sie elektrykiem tylko mechanikiem tam... Poprostu wczesniej wyczytalem ze to kalbe do czujnikow a nie od kierunkow...
			
									
									
		
		
				golf 3 variant 1.8 75ps rost style stoi i czeka na swoja kolej
golf 3 variant 1.9 tdi 90ps--->164 ps---> sianko sie zbiera 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								CHLASTA92							
- Mały gagatek
  
- Posty: 138
- Rejestracja: pn wrz 10, 2012 19:52
- Lokalizacja: Żywocice/Krapkowice
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: CHLASTA92 » wt gru 25, 2012 01:15
			
			
			
			
			Witam i pytam jaki ma być czujnik temperatury oleju do mfa a dokładniej czy może być to jaki kolwiek z seryjnych czujników temp oleju montowanych bez mfa
			
									
									
		
		
				Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6128422" onclick="window.open(this.href);return false;
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Mihal_09							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 892
- Rejestracja: czw sty 14, 2010 01:33
- Lokalizacja: Mielec
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Mihal_09 » wt gru 25, 2012 14:33
			
			
			
			
			Pojedź do jakiego kol wiek motoryzacyjnego i poproś o czujnik temperatury oleju kosztuje około 15zł.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								CHLASTA92							
- Mały gagatek
  
- Posty: 138
- Rejestracja: pn wrz 10, 2012 19:52
- Lokalizacja: Żywocice/Krapkowice
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: CHLASTA92 » czw gru 27, 2012 20:57
			
			
			
			
			Podpinam sie do tematu
Zrobiłem swap>założyłem mfa okazało sie że wiązka silnika miała już instalacje do sterownika i czujnika temp oleju połączyłem wszystko jak ma być temp jest a niema średniego spalania (sprawdzone wszystko z możliwych i nic)
Nie mam jeszcze czujnika temperatury otoczenia i w ogóle na wyświetlaczu omija mi tą funkcje czy jest to normalne
			
									
									
		
		
				Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6128422" onclick="window.open(this.href);return false;
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 S.
- Super eS.
  
- Posty: 816
- Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
- Lokalizacja: Santorini
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: S. » czw gru 27, 2012 22:05
			
			
			
			
			Kabel sygnału spalania z ECU-jest w ogóle? Sprawdź po pinoucie.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Lulek							
- Użytkownik
  
- Posty: 313
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 22:46
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: MK5 GTI
- Silnik: AXX
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Lulek » pt sty 11, 2013 15:04
			
			
			
			
			Czy mogę licznik od ABFa podłączyć na razie pod AAM? Czy wszystko będzie działało, czy szkoda mojego zachodu, dopóki nie zrobię swapa?
			
									
									
		
		
				viewtopic.php?f=90&t=620814&p=7163751#p7163751
VW Mania - 2008, 2010, 2011, 2013
VAG Treffen Usedom - 2009
Oldchool Suicide Mrówki - 2010
Cultstyle.pl Wilcze Laski - 2010, 2012
STS Tuning Show - 2010, 2012
Nowy Staw - 2011, 2013
dobrekołoiglebastyle.pl
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								jacekratownik							
- Mały gagatek
  
- Posty: 67
- Rejestracja: śr lis 17, 2010 20:28
- Lokalizacja: Kalisz
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jacekratownik » pt sty 18, 2013 22:58
			
			
			
			
			1H0 919 563
ja kupiłem w zaprzyjaźnionym sklepie motoryzacyjnym, zapłaciłem 20zł za toprana i śmiga. Niby odradzają podróbki na forum i karzą kupić w ASO ale ja kupiłem i działa bez problemu. Jest to czujnik do TDI i chyba wszystkie miały taki sam Golf 3 czy 4 octavia itp. Jest to gwint 10 a czujnik jest na klucz 13mm.
Wpisz w googlach ten nr co podałem i grafika i wyjdzie ci obrazeczek z nim 

 pozdro
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								jacekratownik							
- Mały gagatek
  
- Posty: 67
- Rejestracja: śr lis 17, 2010 20:28
- Lokalizacja: Kalisz
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jacekratownik » wt sty 22, 2013 23:55
			
			
			
			
			Lulek pisze:Czy mogę licznik od ABFa podłączyć na razie pod AAM? Czy wszystko będzie działało, czy szkoda mojego zachodu, dopóki nie zrobię swapa?
http://www.theresias.com/tutorials/1h_ki.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Kolego masz tu link do liczników w zależności od kodów silnika i podany DPN (chyba tak to się zwie). Poszukaj w necie sobie odczytywanie DPN licznika i zobacz jakie masz i wtedy bedziesz wiedział od czego można dobrac budziki. W menu serwisowym licznika w pozycji bodajże 1 jest DPN czyli ilość impulsów na 1km przejechany. Jezeli bedzie inny DPN predkość i reszta z tym związana bedzie oszukiwało. Podobno DPN jest wazny a nie czy licznik zaczyna się od 20 czy od 0 ale pewien nie jestem. wg tabelki w ABFjest 3800 a w AAm 3838 wiec ja bym nie zakładał.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 pitoos
- Nowicjusz
  
- Posty: 24
- Rejestracja: śr lip 11, 2012 18:11
- Lokalizacja: Kalisz
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pitoos » sob kwie 20, 2013 10:51
			
			
			
			
			.. czujnik temp. zewnętrznej musi być oryginał VW do mk3 .. przetestowałem chyba z 20sztuk z podróbek i z oryginałów od VAG i fałszowały . Musi być dedykowany do mk3
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								k0nr4d							
- _
  
- Posty: 6259
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: k0nr4d » wt maja 21, 2013 12:00
			
			
			
			
			Czy czujnik temperatury oleju ma gwint na stożek, czy dokręcamy go do końca zostawiając podkładkę spod zaślepki imbusowej i na wszelki wypadek uszczelniając?
			
									
									
		
		
				"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Mihal_09							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 892
- Rejestracja: czw sty 14, 2010 01:33
- Lokalizacja: Mielec
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Mihal_09 » wt maja 21, 2013 17:59
			
			
			
			
			Czujnik dokręcasz do końca.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								jacekratownik							
- Mały gagatek
  
- Posty: 67
- Rejestracja: śr lis 17, 2010 20:28
- Lokalizacja: Kalisz
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jacekratownik » sob gru 14, 2013 00:23
			
			
			
			
			Powitać znowu:) Doszedłem co było winą przekłamywania wyniku spalania w MFA. Jakiś palant ustawił dawke 2.2, a w związku z tym auto paliło ok 3,5l (wg mfa). Natomiast ja zrobiłem dawke 3,8 i powiem że nie odczuwam spadku mocy (ma to głównie wpływ na prędkość max) a spalanie wskazywało prawie takie jak powinno być a mianowicie zamało ok 0,2 na 100km. Teraz uszczelniałem pompe i ustawiłem dawke paliwa 4.0 i taka podobno ma być i zobaczymy co będzie. Dodam że to MK3 TDI AHU.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MK2_DZA							
- Ma gadane
  
- Posty: 230
- Rejestracja: ndz sty 05, 2014 22:00
- Lokalizacja: DZA/DDZ
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MK2_DZA » pt sty 31, 2014 08:12
			
			
			
			
			Czesc, chcialbym sie zapytac o montaż mfa w mk3 1Z. Mam okazje kupić licznik z mfa od ibizy tylko ze tamten licznik ma 0-220km/h a mój oryginalny od 0-200km/H czy będzie licznik z mfa dzialal dobrze jak go podłączę do siebie?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości