problem po wymianie tarcz i klocków
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- szymko2000
 - Ma gadane

 - Posty: 181
 - Rejestracja: pt wrz 29, 2006 16:07
 - Lokalizacja: ŁÓDŹ
 - Kontakt:
 
problem po wymianie tarcz i klocków
witam
wymieniłem klocki i tarcze tylnych hamulców i po przejechaniu ok 200 km zauważyłem że klocki wytarły tylko ok 3cm z ok 5cm powirzchni tarczy. Czy hamulce sie układają czy popełniłem jakiś błąd przy montażu? opisana sytuacja tyczy się obu tarcz w takim samym stopniu.
co o tym myślicie?
			
									
									wymieniłem klocki i tarcze tylnych hamulców i po przejechaniu ok 200 km zauważyłem że klocki wytarły tylko ok 3cm z ok 5cm powirzchni tarczy. Czy hamulce sie układają czy popełniłem jakiś błąd przy montażu? opisana sytuacja tyczy się obu tarcz w takim samym stopniu.
co o tym myślicie?
- VWaldini81
 - LDZ

 - Posty: 308
 - Rejestracja: śr lis 24, 2010 16:20
 - Lokalizacja: ŁDZ
 
problem po wymianie tarcz i klocków
Żeby tak się klocki zjechały po przejechaniu tych 200km, to albo zaciski stoją (powinny koła się zagrzać) i/lub słabe klocki kupiłeś.
			
									
									- szymko2000
 - Ma gadane

 - Posty: 181
 - Rejestracja: pt wrz 29, 2006 16:07
 - Lokalizacja: ŁÓDŹ
 - Kontakt:
 
problem po wymianie tarcz i klocków
klocki są ok chdzi o to że nie hamują całą swoją powierzchnią ( czerwony  ślad na tarczy)
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									problem po wymianie tarcz i klocków
częstym problemem w mk4 sa zapiekajace sie tloczki w tylnych hamulcach, trzeba je rozebrac i przeczyscic, sprawdz czy kolo swobodnie sie kreci jak jest w powietrzu
			
									
									Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
						------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
- szymko2000
 - Ma gadane

 - Posty: 181
 - Rejestracja: pt wrz 29, 2006 16:07
 - Lokalizacja: ŁÓDŹ
 - Kontakt:
 
problem po wymianie tarcz i klocków
koło kręci się ok, nic się nadmiernir nie grzeje. chodzi o to że klocki nie trą całą swoją powierzchnią cierną o całą powierzchnie cierną tarczy.
			
									
									problem po wymianie tarcz i klocków
Ja ci powiem tak miałem to samo kupiłem tarcze i klocki firma krzak i to samo miałem
Zmieniłem na lepsze i temat się rozwiązał sam teraz bierze całą tarcze.
			
									
									Zmieniłem na lepsze i temat się rozwiązał sam teraz bierze całą tarcze.
MK2  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
						MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- szymko2000
 - Ma gadane

 - Posty: 181
 - Rejestracja: pt wrz 29, 2006 16:07
 - Lokalizacja: ŁÓDŹ
 - Kontakt:
 
problem po wymianie tarcz i klocków
klocki i tarcze steinhof  polskiego producenta, który dostarcza swoje produkty na pierwszy montaż fiat auto poland
			
									
									problem po wymianie tarcz i klocków
steinhof nie ma ISO/TS 16949 , troche słabo jak na dostawce dla automotive, rozne opinie o nich mozna przeczytac, oddaj na gwarancji, moze jakas wada materialowa
			
									
									Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
						------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
problem po wymianie tarcz i klocków
dał byś fotke bo ten rysunek poglądowy jest z dupy 
 , a co do tego że nie bierze całej powierzchni tarczy to przecież normalne, szerokość powierzchni ciernej klocka jest mniejsza niż szerokość  tarczy , a że szmelc kupiłeś to już inna sprawa  
			
									
									[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
						problem po wymianie tarcz i klocków
dał byś fotke bo ten rysunek poglądowy jest z dupy 
 , a co do tego że nie bierze całej powierzchni tarczy to przecież normalne, szerokość powierzchni ciernej klocka jest mniejsza niż szerokość  tarczy , a że szmelc kupiłeś to już inna sprawa  
			
									
									[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
						- szymko2000
 - Ma gadane

 - Posty: 181
 - Rejestracja: pt wrz 29, 2006 16:07
 - Lokalizacja: ŁÓDŹ
 - Kontakt:
 
problem po wymianie tarcz i klocków
zestaw zamontowany z tyłu więc prawie nie hamuje , no i generalnie chciałem sprawdzic polską markę a jeśli chodzi o opinie to ja raczej same pochlebne czytałem. fotkę podeśle w wolnej chwili.
			
									
									problem po wymianie tarcz i klocków
Musze cię zmartwic ale czeka cię jeszcze porządna regeneracja zacisków tylnych kól. Przerabiałem to samo na jesieni. Problemem jest zapiekający się zacisk i niewłasciwe działanie układu samoregulacji luzu. Trzeba rozebrać cały tłoczek (na gwincie) i wszystko to dokładnie posprawdzać. U mnie skonczyło się właśnie na wymianie całego tłoczka i problem zniknął.
			
									
									Re: problem po wymianie tarcz i klocków
niestety ale fiat ma znacznie nizsze wymagania jakosciowe w stosunku do grupy vw, poza tym klocki steinhofa dla fiata (tylko z takimi mialem do czynienia) maja wade konstrukcyjna, tym nie sprawdzilo sie 'dobre bo polskie'szymko2000 pisze:zestaw zamontowany z tyłu więc prawie nie hamuje , no i generalnie chciałem sprawdzic polską markę a jeśli chodzi o opinie to ja raczej same pochlebne czytałem. fotkę podeśle w wolnej chwili.
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
						------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
- Michał_1977
 - _

 - Posty: 14310
 - Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 - Lokalizacja: Leżajsk
 - Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
 - Kontakt:
 
problem po wymianie tarcz i klocków
Ja z kolei uważam,że jarzmo jest walnięte.Też tak miałem.Po zmianie jarzma,wszystko jest O.K.marcin7x5 pisze:Problemem jest zapiekający się zacisk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości





