Witam 
Bardzo proszę o poradę jak wymienić linkę maski a dokładnie jak ona " idzie"  ?
Którym otworem dostaje się do środka  auta
Gdyż chcę wymienić i nie wiem jak ja po prowadzić 
Pozdrawiam i czekam pilnie na odpowiedź
			
									
									Wymiana linki maski golf IV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- wojtasb-1987
 - Nowicjusz

 - Posty: 20
 - Rejestracja: pn maja 04, 2009 17:31
 - Lokalizacja: Polska
 
Wymiana linki maski golf IV
Tutaj masz którędy idzie linka i jak jest przymocowana:

1 - Cięgno elastyczne opancerzone
2 - Tulejka uszczelniająca
3 - Nakrętka rozprężna
4 - Dźwignia uruchamiająca
5 - Śruba
6 - Wspornik
7 - Uchwyt cięgna elastycznego opancerzonego
8 - Zamek pokrywy
A tutaj jak odczepić rączkę:

Wymontowanie
– Dokręcić dźwignię uruchamiającą -1- około 2 cm.
– W szczelinę pomiędzy dźwignią uruchamiającą -1- a zatrzaskiem -2- włożyć mały wkrętak.
– Ponownie zwolnić dźwignię uruchamiającą i odczepić zatrzask z dźwigni uruchamiającej (zatrzask wpada za osłonę).
– Odczepić osłonę -3- pośrodku pod kątem prostym ze wspornika i na dole z listwy progowej.
Zamontowanie
– Zaczepić osłonę -3- najpierw na dole w listwie progowej. Następnie wcisnąć górny zatrzask we wspornik.
– Tym samym zatrzask -2- zostanie całkowicie zablokowany w dźwigni uruchamiającej.
– Następnie wcisnąć dźwignię uruchamiającą na zamocowanie we wsporniku.
Zanim maska silnika zostanie zamknięta należy sprawdzić działanie dźwigni uruchamiającej i cięgła elastycznego opancerzonego.
			
									
									
1 - Cięgno elastyczne opancerzone
2 - Tulejka uszczelniająca
3 - Nakrętka rozprężna
4 - Dźwignia uruchamiająca
5 - Śruba
6 - Wspornik
7 - Uchwyt cięgna elastycznego opancerzonego
8 - Zamek pokrywy
A tutaj jak odczepić rączkę:

Wymontowanie
– Dokręcić dźwignię uruchamiającą -1- około 2 cm.
– W szczelinę pomiędzy dźwignią uruchamiającą -1- a zatrzaskiem -2- włożyć mały wkrętak.
– Ponownie zwolnić dźwignię uruchamiającą i odczepić zatrzask z dźwigni uruchamiającej (zatrzask wpada za osłonę).
– Odczepić osłonę -3- pośrodku pod kątem prostym ze wspornika i na dole z listwy progowej.
Zamontowanie
– Zaczepić osłonę -3- najpierw na dole w listwie progowej. Następnie wcisnąć górny zatrzask we wspornik.
– Tym samym zatrzask -2- zostanie całkowicie zablokowany w dźwigni uruchamiającej.
– Następnie wcisnąć dźwignię uruchamiającą na zamocowanie we wsporniku.
Zanim maska silnika zostanie zamknięta należy sprawdzić działanie dźwigni uruchamiającej i cięgła elastycznego opancerzonego.
- Qto
 - _

 - Posty: 19379
 - Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
 - Lokalizacja: Guadalajara
 - Auto: MK 4
 - Silnik: ASZ
 - Kontakt:
 
Wymiana linki maski golf IV
w podszybiu - trzeba je zdjąćetz0 pisze:Którym otworem dostaje się do środka auta
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości
