Aktualnie czekam na szpilki do zamocowania kolektora wydechowego do głowicy, bo muszą je z niemiec przywieść. Z czego jedna kosztuje 4 zeta

Mam wszystko rozmontowane, wyczyszczone, przygotowane. Interesuje mnie temat smarowania turbiny, gdzie najlepiej podłączyć przewody, co koniecznie do tej operacji wymienić, np podstawę filtra, czy miskę olejową.
Prosiłbym każdego kto chce pisać posty typu: Lepiej zrób Swapa...
Silnik nierozwojowy...
Nieznasz się to sie za to nie zabieraj czy Musisz wymienić tłoki, korbę, że silnik niewytrzyma itp..
Otóż informuję, że wszystko zrobię jak należy, niekoniecznie w pięć minut, ale jestem na to przygotowany. Chciałbym o rzetelną pomoc i zrozumienie problemu przez forumowiczów.
Może temat przyda się dla kolejnych Hobbystów.
Jak skończę dorzucę jakiś filmik ze zdjęciami całego projektu.





 No to jaka by mogla podpasowac ? z jakiego samochodu w ktorym bylo by najmniej jakichkolwiek przerobek na chwile obecna. A czas by pokazal co bylo by pozniej.
 No to jaka by mogla podpasowac ? z jakiego samochodu w ktorym bylo by najmniej jakichkolwiek przerobek na chwile obecna. A czas by pokazal co bylo by pozniej.
