Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								Adamm							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 4753
 		- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 
												- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » czw gru 22, 2011 00:09
			
			
			
			
			munior pisze:iiktorn napisał(a):
witam wszystkich,
dzisiaj właśnie odebrałem samochód od mechanika. miał zlikwidować wyciek z pompy spod głowiczki.
niestety nic nie poprawił. powiedział że trzy razy wyjmował pompe i zakładał trzy nowe oringi i jak leciało tak leci.
powiedział że tam się coś wyciera
 
Mózg mu się wyciera  
tak samo jak w przypadku tego miejsca w pompie jak i rzeczonego mechanika nie ma sie co wycierac  

 
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								munior							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2307
 		- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
 		
		
																- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: munior » czw gru 22, 2011 20:10
			
			
			
			
			Adamm pisze:    munior napisał(a):iiktorn napisał(a):
    witam wszystkich,
    dzisiaj właśnie odebrałem samochód od mechanika. miał zlikwidować wyciek z pompy spod głowiczki.
    niestety nic nie poprawił. powiedział że trzy razy wyjmował pompe i zakładał trzy nowe oringi i jak leciało tak leci.
    powiedział że tam się coś wyciera
    Mózg mu się wyciera 
tak samo jak w przypadku tego miejsca w pompie jak i rzeczonego mechanika nie ma sie co wycierac 
Ano włąsnie ,ale czasem ''fahmany ''  

  sprzedają  taką bajkę ,zazwyczaj nieznającemu się na rzeczy klientowi ,żeby nie odpowiedzieć zgodnie z prawdą ,że "nie chce mi się tego robic ",albo "nie mam pojecia jak to zrobić i wolę nie ruszać bo jeszcze coś spier....le  "  

 
			
									
									
		
		
				Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								kedzior04							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 30
 		- Rejestracja: wt cze 14, 2011 18:56
 		
		
											- Auto: VW golf IV variant
 
												- Silnik: ASZ
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kedzior04 » wt gru 27, 2011 22:46
			
			
			
			
			
Witam mam podobny problem z nieszczelnością pompy na powyższym rysunku zaznaczyłem dwoma strzałkami wyciek ropy... moje pytanie czy mozna to miejsce uszczelnić i jak to zrobić czy można  ja ruszyć  ????
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								munior							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2307
 		- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
 		
		
																- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: munior » wt gru 27, 2011 23:13
			
			
			
			
			kedzior04 pisze: mam podobny problem z nieszczelnością pompy na powyższym rysunku zaznaczyłem dwoma strzałkami wyciek ropy... moje pytanie czy mozna to miejsce uszczelnić i jak to zrobić czy można ja ruszyć ???? 
Ruszyć można  

 ale spróbuj najpierw dokręcić ,bo tam są tylko miedziane podkładki jako uszczelnienia
 
			
									
									
		
		
				Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zyggy							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 370
 		- Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
 		
		
																- Lokalizacja: L-c
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zyggy » śr gru 28, 2011 08:06
			
			
			
			
			Z tego co ja wiem to pod tą dużą śrubą jest gumowy o-ring. Można ją śmiało wykręcić i uszczelnić.
			
									
									
		
		
				pzdr
zyggy
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								iiktorn							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 63
 		- Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
 		
		
											- Lokalizacja: żyrardów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: iiktorn » śr gru 28, 2011 17:20
			
			
			
			
			witam, i po problemie tylko trzeba pojechać do odpowiedniego człowieka.
poprzedniemu mózg się wytarł.
po naprawie ustawił mi dawkę taką jak miałem czyli 3,4 . 
teraz po przejechaniu paru kilometrów i przeliczeniu 7,3L/100km.- trochę chyba jednak za dużo.
jaką dawkę ustawiać żeby sensownie chodził i niedużo palił?
i ile wam palą te silniki?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								DieselPower							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 183
 		- Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
 		
		
											- Lokalizacja: Trójmisto
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: DieselPower » śr gru 28, 2011 19:52
			
			
			
			
			minimalna dawka coś około 6.0
czyli powinieneś ustawiać więcej ustaw z 4.0 - 4.4
i zobacz co się będzie działo może twardo pracować ale spalanie powinno spaść.
			
									
									
		
		
				Przeglądam forum =]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								munior							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2307
 		- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
 		
		
																- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: munior » śr gru 28, 2011 22:49
			
			
			
			
			DieselPower pisze:czyli powinieneś ustawiać więcej ustaw z 4.0 - 4.4
To się zgadza ,ale to 
DieselPower pisze: może twardo pracować ale spalanie powinno spaść.
 
  dawka nie ma nic do twardej pracy  

 zbyt wczesny kąt wtrysku i owszem.A te 7,3 litra to jak wyliczyłeś ? ...zresztą mniejsza z tym jak ,dawka czy to 3,6 mg czy 4 mg wielkiej róznicy nie zrobi ,ważniejszy  jest styl jazdy i to jaką ma kierowca nogę  

 a spalanie 6-7 litrów na krótkich odcinkach ,w mieście to i tak niezły wynik
 
			
									
									
		
		
				Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								iiktorn							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 63
 		- Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
 		
		
											- Lokalizacja: żyrardów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: iiktorn » czw gru 29, 2011 08:49
			
			
			
			
			żeby to było tylko w mieście to był bym zadowolony ale większość jazdy była w trasie czyli jest za dużo.
a tak z ciekawości to ile powinien wynosić kąt wtrysku?
przestawię dawkę i zobaczymy.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								munior							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2307
 		- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
 		
		
																- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: munior » czw gru 29, 2011 20:27
			
			
			
			
			iiktorn pisze:a tak z ciekawości to ile powinien wynosić kąt wtrysku?
50 i około będzie ok.
 
			
									
									
		
		
				Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								DAB36							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 19
 		- Rejestracja: pn gru 19, 2011 20:19
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: DAB36 » czw gru 29, 2011 22:56
			
			
			
			
			do większości pomp można kupi tz zestaw naprawczy w skład którego wchodzą wszystkie uszczelnienia , zazwyczaj koszkt takiego zestawu nie przekracza 80 zł , musisz tylko miec numer pompy ...sorki że troche nie na temat....
			
									
									
		
		
				... w życiu piękne są tylko chwile ... R.R....
 ...człowiek z starą duszą...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								iiktorn							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 63
 		- Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
 		
		
											- Lokalizacja: żyrardów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: iiktorn » pn lut 13, 2012 19:40
			
			
			
			
			witam ponownie.
tak jak radziliście przestawiłem dawke na 4,4 i też było duże spalanie ok 9 w mieście. 
teraz mam ustawione 6.0 i dzisiaj przeliczyłem i wyszło 11,5L (miasto- tyle że mrozy ostatnio straszne) !!!!
dodam że mam automat, czy to możliwe żeby tyle palił?
może to nie chodzi o dawkę tylko coś innego mi sie spier....
macie jakieś pomysły???
może poradzicie mi jaki kabelek  kupić z oprogramowaniem (1.9 tdi 110 km passat 1998r.) żebym mógł sobie diagnozować?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								tomek08							 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1556
 		- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
 		
		
											- Lokalizacja: okolice Częstochowy
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomek08 » pn lut 13, 2012 20:12
			
			
			
			
			Witam, a jaką temperaturę ci pokazuje na wskaźniku podczas jazdy?
Powinien trzymać po nagrzaniu (w obecne mrozy nawet i 11-12km) 90stopni, jeśli nie trzyma to termostat do wymiany lub czujnik temperatury. Najlepiej podłączyć vag i sprawdzić czujniki.
Pozdrawiam.
			
									
									
		
		
				Tomek
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								iiktorn							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 63
 		- Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
 		
		
											- Lokalizacja: żyrardów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: iiktorn » pn lut 13, 2012 20:17
			
			
			
			
			nagrzewa się normalnie do 90 st dochodzi i tak trzyma.
apropo tych kabli na allegro znalazłem:
kkl
obd2
k+can
który najlepszy?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości