 Tak to wygląda
 Tak to wygląda  W dziale o problemach w silnikach diesla otrzymałem odp żeby założyć mniejszą, tak jak jest w etce i innej literaturze.
 W dziale o problemach w silnikach diesla otrzymałem odp żeby założyć mniejszą, tak jak jest w etce i innej literaturze.Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
 Tak to wygląda
 Tak to wygląda  W dziale o problemach w silnikach diesla otrzymałem odp żeby założyć mniejszą, tak jak jest w etce i innej literaturze.
 W dziale o problemach w silnikach diesla otrzymałem odp żeby założyć mniejszą, tak jak jest w etce i innej literaturze.
 W sumie weszło 4,5l ale mam 1l w bagażniku na wszelki wypadek bo słyszałem że wchodzi 5,5l ale pewnie sie jeszcze nie rozgrzał na tyle by prosić o więcej.
 W sumie weszło 4,5l ale mam 1l w bagażniku na wszelki wypadek bo słyszałem że wchodzi 5,5l ale pewnie sie jeszcze nie rozgrzał na tyle by prosić o więcej.  


5. Czy układ trzeba odpowietrzyć (jeśli tak to w jaki sposób)Sphinksus pisze:Zalałem płyn odpaliłem auto i stopniowo dolewałem wraz z zapalaniem się kontrolki

MrMikeHunt pisze:Czy układ trzeba odpowietrzyć (jeśli tak to w jaki sposób)



ja tam zamontoawłem jak stary i jezdzi normalnie nic sie nie dizje skad wziąłes to 90 stopni?markus420 pisze:Mam kolejny problem, otóż przeczytałem gdzieś (niestety już po wymianie termostatu), że należy go włożyć w króciec przekręcić około 90 st i wtedy włożyć go do bloku silnika. Ja zrobiłem odwrotnie włożyłem termostat do bloku na to uszczelka i dopiero króciec i tak skręciłem, zasugerowałem się tym jak był zamontowany poprzedni (nie był wkręcony tylko wsadzony w blok). teraz pytanie: czy będzie to miało na jego działanie? czy muszę to poprawiać czy tak zostawić.
Auto grzeje się lepiej nic nie cieknie tylko nie wiem czy będzie się otwierał, nie mogę go zagrzać na tyle żeby włączyły się wiatraki.
Miszka82, a co to za różnica ??z kulką gwiazdką itp. imbus 8Miszka82 pisze:Panowie a ten imbus to koniecznie musi być z tą kulką ?
Tak około 2200s przy zdolnościach manualnychMiszka82 pisze:Ile czasu wam zajęła wymiana termostatu ?
 . Oczywiscie ta liczba sie wydłuży przy braku tychże zdolnosci
  . Oczywiscie ta liczba sie wydłuży przy braku tychże zdolnosci    
 piotrek233 pisze:Ja odkręcałem kluczem nasadkowym chyba 10 z grzechotką
Z książki serwisowej obsługa silnika AJM:skad wziąłes to 90 stopni?

 - dobrze że udało się prawie wszystko złapać do pojemnika. Może pomogło by nabicie powietrza kompresorem do zbiorniczka to pewnie wyrzuciło by kranikiem reszta płynu ale przy braku kompresora nie mam pojęcia jak sobie z tym poradzić.
 - dobrze że udało się prawie wszystko złapać do pojemnika. Może pomogło by nabicie powietrza kompresorem do zbiorniczka to pewnie wyrzuciło by kranikiem reszta płynu ale przy braku kompresora nie mam pojęcia jak sobie z tym poradzić.Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości