Wzmacniacz a wyjscie antenowe
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wzmacniacz a wyjscie antenowe
Dziś podłączyłem wzmacniacz jednak napotkałem problem, otóż chciałem ustawić tak abym po włączeniu radia miał i włączony wzmacniacz oraz jak radio gaszę gasił się i wzmacniacz, więc podpiąłem go pod kabel antenowy w kostce (cienki, niebieski) jednak wzmacniacz się nie włączał, w ostateczności podpiąłem go pod kabel od stacyjki (chyba) że jak wyjmę kluczyki ze stacyjki to gasi się i radio i wzmacniacz i jak wkładam włącza sie i radio i wzmacniacz. Jak podłączyć ten kabel pod antenę bo wolałbym mieć podłączone pod antenę a nie pod stacyjkę.
			
									
									- Qto
- _ 
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wzmacniacz a wyjscie antenowe
sprawdź czy na tym niebieskim kablu pojawia się +12V po włączeniu radia...jeżeli nic nie było kombinowane to powinno działać, jak było to szukać czy kabel gdzieś nie jest przerwany...można też spróbować z innym radyjkiem jeżeli wszystko będzie wydawało się być ok
			
									
									Wzmacniacz a wyjscie antenowe
Do wzmacniacza podpinasz + akumulatora i konkretną mase a ten cienki niebieski ciągniesz do gniazda REM/REMOTE wzmacniacza.
			
									
									Wzmacniacz a wyjscie antenowe
Doszedlem dziś co jest nie tak mianowicie pod wtyk nr 5 był wpięty kabeł czerwono-biały +12 tam prąd jest zawsze więc zamieniłem go z antenowym który już działa jak powinien przy zgaszonym i włączonym radiu  tylko nie wiem do czego ten kabel czerwono-biały mam ich dwa i w dwóch jest prąd i działają tak samo tzn jak wyjmę kluczyk radio gaśnie
 tylko nie wiem do czego ten kabel czerwono-biały mam ich dwa i w dwóch jest prąd i działają tak samo tzn jak wyjmę kluczyk radio gaśnie
			
									
									 tylko nie wiem do czego ten kabel czerwono-biały mam ich dwa i w dwóch jest prąd i działają tak samo tzn jak wyjmę kluczyk radio gaśnie
 tylko nie wiem do czego ten kabel czerwono-biały mam ich dwa i w dwóch jest prąd i działają tak samo tzn jak wyjmę kluczyk radio gaśnieWzmacniacz a wyjscie antenowe
od oryginalnego radia VW - SAFE (co by kodu nie wpisywać po każdym wyjęciu kluczyka)pawel1178 pisze:tylko nie wiem do czego ten kabel czerwono-biały mam ich dwa i w dwóch jest prąd i działają tak samo tzn jak wyjmę kluczyk radio gaśnie
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
						regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
 , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Wzmacniacz a wyjscie antenowe
grg474 pisze:od oryginalnego radia VW - SAFE (co by kodu nie wpisywać po każdym wyjęciu kluczyka)pawel1178 pisze:tylko nie wiem do czego ten kabel czerwono-biały mam ich dwa i w dwóch jest prąd i działają tak samo tzn jak wyjmę kluczyk radio gaśnie
 nie tak do końca: za te funkcje odpowiadają piny 4 i 7, tyle że w VW są zamienione miejscami z sobą - w stosunku do "zwykłych" samochodów. Natomiast VW-sie po 1998 otrzymały stałe zasilanie na pinie dotąd wykorzystywanym dla STEROWANIA anteną automatyczną (zawsze to wytłuszczam, by nie mylić z zasilaniem) czyli 5.
  nie tak do końca: za te funkcje odpowiadają piny 4 i 7, tyle że w VW są zamienione miejscami z sobą - w stosunku do "zwykłych" samochodów. Natomiast VW-sie po 1998 otrzymały stałe zasilanie na pinie dotąd wykorzystywanym dla STEROWANIA anteną automatyczną (zawsze to wytłuszczam, by nie mylić z zasilaniem) czyli 5.Wzmacniacz a wyjscie antenowe
Zico63b,  akurat nie masz w tym przypadku racji - pin 5 i 7 są zasilane z bezpiecznika 42 - natomiast pin 4  po stacyjce.
Pin 5 jest to zasilanie SAFE stosowane w VW - np A3 jest to wyjście na antenę ale nie w VW
			
									
									Pin 5 jest to zasilanie SAFE stosowane w VW - np A3 jest to wyjście na antenę ale nie w VW

Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
						regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
 , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wzmacniacz a wyjscie antenowe
Nigdzie nie napisałem, ze SĄ ZŁĄCZONE, ale że te piny są używane (niestety zamiennie) do sterowania radia oraz podtrzymywania pamięci. Jeden to "stały plus" a drugi to sławny "plus po stacyjce" - i w VW są odwrotnie niż w innych pojazdach - to właśnie miałem na myśli.grg474 pisze:Zico63b, akurat nie masz w tym przypadku racji - pin 5 i 7 są zasilane z bezpiecznika 42 - natomiast pin 4 po stacyjce.
Tak.grg474 pisze:Pin 5 jest to zasilanie SAFE stosowane w VW - np A3 jest to wyjście na antenę ale nie w VW
Wzmacniacz a wyjscie antenowe
piszę o tym, bo podłączając nieoryginalne radio należy bezwzględnie odłączyć pin 5 w golf mk4/ passat b5- spotkałem się z przypadkiem uszkodzenia radia oraz z przypadkiem źle działającego komfortu
			
									
									Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
						regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
 , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio- Qto
- _ 
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wzmacniacz a wyjscie antenowe
taaa...komfort często świruje jeżeli zapomni się odłączyć pin5 po wsadzeniu radia innego niż origrg474 pisze:spotkałem się z przypadkiem uszkodzenia radia oraz z przypadkiem źle działającego komfortu
Wzmacniacz a wyjscie antenowe
hm ale z tego co wyczytałem pod pin 5 powinna być podłączona antena czyli kabel niebieski (remote/power antena) więc jak podłącze pod ten pin to działa jak należy jest prad na kablu jak radio jest wyłączone i nie ma prądu jak radio mam zgaszone, i szukałem na necie i znalazłem instrukcje do VW gdzie również w pin5 podpięta jest power antena 
I jak mam odróżnić te 2 czerwono-białe kable którem mam odłączyć i zaizolować ? bo nie ma oznaczeń na kablach
			
									
									
I jak mam odróżnić te 2 czerwono-białe kable którem mam odłączyć i zaizolować ? bo nie ma oznaczeń na kablach
- Qto
- _ 
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wzmacniacz a wyjscie antenowe
no i tak ma być...pin5 w instalacji auta jest zasilaniem, a w radyjku nieoryginalnym na tym pinie pojawia się napięcie po włączeniu urządzenie - czyli sterowanie anteną. Dlatego zmieniając radio fabryczne na niefabryczne trzeba z tym pinem nr5 pokombinować
			
									
									Wzmacniacz a wyjscie antenowe
Ok podłączone działa wszystko jak należy 1 czerowno-biały kabel zaizolowałem i zostawiłem luzem  temat do zamknięcia
 temat do zamknięcia
			
									
									 temat do zamknięcia
 temat do zamknięciaKto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości






