Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- 
				hardmen969
- Mały gagatek 
- Posty: 138
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
- Lokalizacja: Rakszawa
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
5500rpm nie jest problemem. Te silniki kręcą spokojnie 6000rpm i więcej. W zasadzie ogranicza go tylko prędkość spalania oleju napędowego.
Wystarczy zrobić gov mod. Wtedy możemy kręcić auto powyżej 5000rpm, a dodatkowo auto na wyższych obrotach ma więcej mocy, bo dawka nie jest ograniczana.
			
									
									Wystarczy zrobić gov mod. Wtedy możemy kręcić auto powyżej 5000rpm, a dodatkowo auto na wyższych obrotach ma więcej mocy, bo dawka nie jest ograniczana.
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
szkoda silnika na takie obroty, chcecie sie konkretnie pobawic to mam pompe 12mm z 4.0 litrowgo silnika uturbionego.
			
									
									Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
						Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- souler
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
sie rozpisuja to i ja napisze, bo dawno mnie tu nie bylo. 
silnik ma zrobione dopiero 1,5kkm, docierany na ostro, jezdzi juz na pelnym syntetyku 5w50, w tym czasie 3 zmiany oleju
wal nominal, klin ok
korby tdi
panewki kolbenschmidt
tuleje kolbenschmidt
tloki nominal + luźne pasowanie
blok nominal lekko splanowany + honowanie + lakier z brokatem
glowica nowa [nowe gniazda, nowe zawory, nowe prowadnice, nowe komory] z moim oryginalnym walkiem
uszczelka metalowa 3 karby
k24 ponad 2 bary, do wyciagniecia wg, bo chyba sie zablokowal, dorobiony splyw oleju
ekopompa 10mm i wciaz za malo paliwa, a juz pompiarz sie poddal przy regulacji wolnych obrotow
wtryski nowe 274 ustawione na 160 bar
skrzynia oryginalna + lakierowanie
kolo zamachowe lekko odchudzone bez utraty wywazenia + zabielona powierzchnia
sprzeglo ori 20 lat, jak sie wysra wleci skrzynia tdi
odma pod silnik
wszystkie *#cenzura#* typu uszczelki, wysprzeglik, oslony przegubow, oslony magla nowe
rozrusznik i altek po full regeneracji
silnik i skrzynia pomalowane, komora silnika pomalowana pod kolor auta + zabezpieczone podluznice i nadkola
nowy pas przedni
nowa chlodnica wody
nowe zbiorniczki plynu i wspomagania
przyciemnione lampy
odmalowana belka przednia
zamontowana oslona pod silnikiem
wydech przelot + 1 tlumik, jest glosno
wszystko skrecane ksiązkowo, oprocz glowicy i kolka na wale - dokrecone mocniej, ale wszystko z kluczem dyno w rece
jeszcze zmienie popychacze, bo jeden sie tlucze, pozniej ustawienie kata wtrysku i tyle na ten sezon
na wiosne moze uda sie wstawic hamulce, kola, zawieche i dp
auto jakos tam sie odpycha, na mokrym nie ma przyczepnosci nawet na 3
jadac po mokrym jak docisne na 2 to zrywa przyczepnosc
na suchym piszczy do 3, ale sprzeglo sie slizga
wyprzedzanie to inna bajka - zaryczy i poszedl






			
													silnik ma zrobione dopiero 1,5kkm, docierany na ostro, jezdzi juz na pelnym syntetyku 5w50, w tym czasie 3 zmiany oleju
wal nominal, klin ok
korby tdi
panewki kolbenschmidt
tuleje kolbenschmidt
tloki nominal + luźne pasowanie
blok nominal lekko splanowany + honowanie + lakier z brokatem
glowica nowa [nowe gniazda, nowe zawory, nowe prowadnice, nowe komory] z moim oryginalnym walkiem
uszczelka metalowa 3 karby
k24 ponad 2 bary, do wyciagniecia wg, bo chyba sie zablokowal, dorobiony splyw oleju
ekopompa 10mm i wciaz za malo paliwa, a juz pompiarz sie poddal przy regulacji wolnych obrotow

wtryski nowe 274 ustawione na 160 bar
skrzynia oryginalna + lakierowanie
kolo zamachowe lekko odchudzone bez utraty wywazenia + zabielona powierzchnia
sprzeglo ori 20 lat, jak sie wysra wleci skrzynia tdi
odma pod silnik
wszystkie *#cenzura#* typu uszczelki, wysprzeglik, oslony przegubow, oslony magla nowe
rozrusznik i altek po full regeneracji
silnik i skrzynia pomalowane, komora silnika pomalowana pod kolor auta + zabezpieczone podluznice i nadkola
nowy pas przedni
nowa chlodnica wody
nowe zbiorniczki plynu i wspomagania
przyciemnione lampy
odmalowana belka przednia
zamontowana oslona pod silnikiem
wydech przelot + 1 tlumik, jest glosno
wszystko skrecane ksiązkowo, oprocz glowicy i kolka na wale - dokrecone mocniej, ale wszystko z kluczem dyno w rece
jeszcze zmienie popychacze, bo jeden sie tlucze, pozniej ustawienie kata wtrysku i tyle na ten sezon
na wiosne moze uda sie wstawic hamulce, kola, zawieche i dp
auto jakos tam sie odpycha, na mokrym nie ma przyczepnosci nawet na 3
jadac po mokrym jak docisne na 2 to zrywa przyczepnosc
na suchym piszczy do 3, ale sprzeglo sie slizga

wyprzedzanie to inna bajka - zaryczy i poszedl






					Ostatnio zmieniony sob paź 08, 2011 17:04 przez souler, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
souler,  mój na mokrym tracił przyczepność nawet na 4  Więc pewnie był silniejszy bez takiego nakładu pracy
 Więc pewnie był silniejszy bez takiego nakładu pracy 
			
									
									 Więc pewnie był silniejszy bez takiego nakładu pracy
 Więc pewnie był silniejszy bez takiego nakładu pracy 
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
						Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- souler
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
jabcok ale ja nie robilem tego z kalkulatorem w reku, tylko na spokojnie dla wlasnej wiedzy i przyjemnosci.
koszt byl ogromny, ale nie zaluje. dla siebie zrobilem, a jeszcze nie skonczylem.
moglem wsadzic tdi i jezdzic. mialbym teraz pd i minimum 160 koni, ale od poczatku przyswiecal mi inny cel.
w kolejnym aucie bedzie juz co innego.
			
									
									koszt byl ogromny, ale nie zaluje. dla siebie zrobilem, a jeszcze nie skonczylem.
moglem wsadzic tdi i jezdzic. mialbym teraz pd i minimum 160 koni, ale od poczatku przyswiecal mi inny cel.
w kolejnym aucie bedzie juz co innego.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						- piotrekgal
- Forum Master 
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
Może chodzi o to że bez lda.
			
									
									Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
						Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- piotrekgal
- Forum Master 
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Re: Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
Bo przy braku lda wycisniesz z pompy większą dawke i łatwiej to wszystko wyregulujesz ale trzeba mieć wprawną nogę na gazie rzeby nie przesadzić z chwilową dawką.
Na zagranicznym forum jakiś guru miał m-tdi na pompie bez lda i coś tam sobie chwalił.
			
									
									Na zagranicznym forum jakiś guru miał m-tdi na pompie bez lda i coś tam sobie chwalił.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
						Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
souler masz dzwignie o większym skoku? bo brakuje paliwa na 10mm?
no chyba że to ciśnienie 2 bary to powoduje. Mam 12mm pompe i korpus 20mm wałek, na tym na pewno nie zabrakłoby paliwa:D
			
									
									no chyba że to ciśnienie 2 bary to powoduje. Mam 12mm pompe i korpus 20mm wałek, na tym na pewno nie zabrakłoby paliwa:D
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
						Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- souler
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
bez lda, bo taka mialem. zostala przebudowana na 10mm. najpierw popychacze i kat wtrysku, a potem sie dolozy jeszcze paliwa. najwyzej nie bedzie wolnych obrotow. nie pytajcie po co tyle nakladow, zeby nie miec sryliona kuni. zrobilem to dla siebie, a nie ze wzgledu na cokolwiek. tak sobie wymyslilem i osiagnalem cel. poczatkowy plan nie zakladal tylko nowej glowicy, no ale przeciez to aaz i cud by musial sie zdarzyc, zeby ktoras byla dobra.
			
									
									Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						- piotrekgal
- Forum Master 
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
souler, ja kiedys tez takie cos bym sobie zaplanowal, jak juz bedzie moj silnik probowal sie wysrac. A nie myslales aby pompe jednak z LDA zbudowac? A tak apropo, jeszcze raz dzięki za srube od regulacji dawki paliwa od pompy ktora mi wyslales z 2 lata temu  
			
									
									
- souler
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
satysfakcja z budowy ogromna. nie ma lipy! 
paliwa moze i malo nie jest, ale niestety za duzo powietrza tez zle, bo powoduje rozdmuchanie dawki... to samo dzieje sie w tdi powyzej 2.2 bara.
swoja droga glowica aaz jest ujowa. teraz bym zawory dal wieksze.
			
									
									paliwa moze i malo nie jest, ale niestety za duzo powietrza tez zle, bo powoduje rozdmuchanie dawki... to samo dzieje sie w tdi powyzej 2.2 bara.
swoja droga glowica aaz jest ujowa. teraz bym zawory dal wieksze.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						- piotrekgal
- Forum Master 
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


