Wtryski 216, turbo AWX/ARL, dolot BPX wraz z kolektorem ssącym i FMIC. Soft lajtowy, bezdymny
Pozdrawiam.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP


 Moc vs. Moment :]
Moc vs. Moment :]

 nie bede mial pozniej powodow do tlumaczenia klientowi dlaczego znow cos kleklo
 nie bede mial pozniej powodow do tlumaczenia klientowi dlaczego znow cos kleklo 


ja to wiem ty to wiesz...ale nie kazdy klient tak uwaza... a nawet jak sie trafi taki ktory wie ze nie powinien to zawsze sie trafi szybszy wozek... auto do mnie trafilo po dwoch wirusach i dwoch awariach turbiny. po wyjeciu i ogladnieciu starej zaczalem sie domyslac o okresowym katowaniu auta z vmax wiec zabepieczylem sie na zapas... tydzien pozniej pan spytal mnie sie dlaczego vmax sie nie podniosl bo na s3 do szczecina i powrotem testowal i myslal ze bedzie szybciej.... na dynamike nie narzekalzabba88 pisze:evolution, klient nasz pan. Ja bym jednak wolal moc i Nm wyzej aby miec szerszy zakres uzytecznych obrotow. A pedal gazu nie ma pozycji on/off i kazdy kto ma choc troche oleju wie ze nie lata sie z vmax na dluzszych odcinkach. Ale wiadomo po co miec reklamacje i pretensje ze strony zleceniodawcy











to jest drugi wykonany. pierwszy byl ponoc do 4500 zakrecony ale mozna zapomniec o nim... jak to gulu stwierdzil moce te same a przerwal bo moc spadala. zreszta sam juz nie wiem:)Dario84 pisze:Ale ten drugi pomiar nie jest dociągnięty do końca, skończył się na 4100obr a moc cały czas rośnie.

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości