Podczas jazdy ~70km/h slyszalny i to dosc mocno jest dzwiek terkotania pochodzacy gdzies z lewej czesci auta... Dzisiaj polozylem sie pod autem, nie wyczulem pionowych luzow przy przegubie wewnetrznym (przy skrzyni) natomiast wyczuwalny jest luz podczas krecenia kolem w lewo - prawo... Dodam ze terkotanie delikatnie wyczuwalne jest na kierownicy, terkocze podczas rozpedzania, podczas hamowania, podczas jazdy na biegu i podczas jazdy na luzie - wszystko synchronicznie z predkoscia... Pytanie co, gdzie i czy sam moge to zlokalizowac a jesli nie to gdzie w Krakowie znaja sie najlepiej na VW? Oprocz ASO oczywiscie
Chrobotanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Chrobotanie
Mam problem z MK IV:
Podczas jazdy ~70km/h slyszalny i to dosc mocno jest dzwiek terkotania pochodzacy gdzies z lewej czesci auta... Dzisiaj polozylem sie pod autem, nie wyczulem pionowych luzow przy przegubie wewnetrznym (przy skrzyni) natomiast wyczuwalny jest luz podczas krecenia kolem w lewo - prawo... Dodam ze terkotanie delikatnie wyczuwalne jest na kierownicy, terkocze podczas rozpedzania, podczas hamowania, podczas jazdy na biegu i podczas jazdy na luzie - wszystko synchronicznie z predkoscia... Pytanie co, gdzie i czy sam moge to zlokalizowac a jesli nie to gdzie w Krakowie znaja sie najlepiej na VW? Oprocz ASO oczywiscie
Podczas jazdy ~70km/h slyszalny i to dosc mocno jest dzwiek terkotania pochodzacy gdzies z lewej czesci auta... Dzisiaj polozylem sie pod autem, nie wyczulem pionowych luzow przy przegubie wewnetrznym (przy skrzyni) natomiast wyczuwalny jest luz podczas krecenia kolem w lewo - prawo... Dodam ze terkotanie delikatnie wyczuwalne jest na kierownicy, terkocze podczas rozpedzania, podczas hamowania, podczas jazdy na biegu i podczas jazdy na luzie - wszystko synchronicznie z predkoscia... Pytanie co, gdzie i czy sam moge to zlokalizowac a jesli nie to gdzie w Krakowie znaja sie najlepiej na VW? Oprocz ASO oczywiscie
Chrobotanie
zerknij na plastik nadkola lub na osłonę dolną silnika - pewnie się odkręciło
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
Chrobotanie
grg474, bede musial sie przypatrzec bo szczerze mowiac to od razu patrzylem pod katem przegubu
marcin7x5, jak pada lozysko to czasami nie buczy? u mnie jest typowe "chrobotanie"
marcin7x5, jak pada lozysko to czasami nie buczy? u mnie jest typowe "chrobotanie"
- stolniczkow
- Forum Master

- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Chrobotanie
prawdopodobnie masz racjęmacropain pisze:od razu patrzylem pod katem przegubu
buczy i nie pada z dnia na dzień tylko buczenie postępuje, zakładam że Twój problem pojawił się dość nagle. Możesz jeszcze zbadać kwestię łożyska skręcając podczas jazdy energicznie w lewo (wtedy lewa część auta będzie odciążona) i dźwięk powinien się zmienić, ucichnąć. Tym niemniej obstawiam przegub.macropain pisze:jak pada lozysko to czasami nie buczy
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

Chrobotanie
przy ruch.ach kierownica lewo prawo, przy skrecie w lewo dzwiek jest glosniejszy (a lewa strona odciazona
)
przy minimalnych predkosciach dzwiek nie jest slyszalny ale wibracje sa wyczuwalne szczegolnie w pod stopami... podczas skrecania w prawo przestaje chrobotac, po wyprostowaniu kol znow zaczyna...
lozysko czy przegub?
przy minimalnych predkosciach dzwiek nie jest slyszalny ale wibracje sa wyczuwalne szczegolnie w pod stopami... podczas skrecania w prawo przestaje chrobotac, po wyprostowaniu kol znow zaczyna...
lozysko czy przegub?
- stolniczkow
- Forum Master

- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Chrobotanie
Przegub, łożysko by się musiało już rozlatywać żebyś czuł takie wibracje na podłodze...
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

