No dzieki ze oswieciles mnie odnoscie opcji szukaj.Wszystkie posty juz przeczytalem i nic z nich normalny czlowiek niezrozumie.Same fachowe zwroty.Dowiedzialem sie z nich jednego a mianowicie tego ze w 2W niema silniczka krokowego i sam go w swoim gazniku RACZEJ niewidze.
Dziwna sprawa bo w mojej knidze o naprawie golfa wogole niema takiego gaznika (72do90KM Pierburg 2E2,69KM PIerburg 2EE,ponad 90KM wtryski BOSH)
Dzis rozebralem troche moj gazniczek i mam kilka pytan do specow
1rzecz to odpalam silnik,krece srubka ad mieszanki paliwa i nic-w pracy silnika na ucho

nieslychac zadnej zmiany-jest to normalne?
Zalaczam kilka fotek mojego Pierburga i tu moje kolejne amatorskie pytania

:
-moja zmora wysokie obroty-ale w trakcie wciskania wajchy nr1 obroty maleja ale tylko w trakcie

.Wajcha jest przykrecona do wewnatrz 4srubkami-w srodku jakas guma dalej sprerzynka.CO to jest?
-2 to domniemywam termiczny zawor czasowy- co to jest?
-3 silownik- j.w.
-element nr4 po zdjeciu pokrywy filtru okazal sie do polowy odkrecony.Co to jest i czy mialo byc odkrecone ?

-5 za co odpowiada?
-6 domniemywam ze jest to ssanie? a jak nie to co?
-szlauch nr 7 byl calkowicie nieszczelny(popekany) obtulilem go tasma skota-co to za szlauch czy jego nieszczelnosc miala wplyw na prace motoru?
Moze komus moje pytania wydadza sie smieszne ale prosze o pomoc za ktora juz dzieki bardzo

Moglbym auto oddac do gaznikowca z Chorzowa ale zada astronomicznego wynagrodzenia

a moze samemu da sie cos zdzialac
pozdrawiam Wladek

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.