Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								pancerniak665							
- Użytkownik
  
- Posty: 472
- Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
- Lokalizacja: Olsztyn
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pancerniak665 » sob kwie 02, 2011 20:08
			
			
			
			
			kolego twoje brzeczenie jest normalne i występuje przy dłuższym załączeniu się kontrolki na liczniku. Brzeczek działa czyli licznik masz ok 

Generalnie brzęczek jest po to aby ślepemu kierowcy dać sygnał że coś się dzieje z jego bolidem.
Co do twojego pytania.
Jak miałem nz-ta była taka sytuacja. Wymiana czujnika temp (chyba niebieski) pomogła
http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 Morton;]
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Morton;] » sob kwie 02, 2011 20:19
			
			
			
			
			w mh nie ma żadnych czujników ani silniczków krokowych, sprawdź kolego wszystkie podciśnienia gaźnika wszystkie wężyki siłowniki pull down, i od drugiej gardzieli, oraz ten przy aparacie zapłonowym zasysaj powietrze jak nie trzyma to narazie odepnij wężyk i zaślep napisz co i jak i będziemy myśleć dalej 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								olewojciech							
- DAAMNNN
  
- Posty: 218
- Rejestracja: pt kwie 30, 2010 22:17
- Lokalizacja: Opole
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: olewojciech » sob kwie 02, 2011 20:25
			
			
			
			
			czujniki temp. są dwa na jadnym z węży.
jeden z niebieską obwódką, drugi cały czarny. Wyciągałem je juz i ta ich płaska część, metalowa jest taka jakby poprzecierana juz.
do wymiany ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								pancerniak665							
- Użytkownik
  
- Posty: 472
- Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
- Lokalizacja: Olsztyn
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pancerniak665 » sob kwie 02, 2011 20:39
			
			
			
			
			
			
									
									
		
		
				http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 gasior18
- Nowicjusz
  
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz paź 31, 2010 22:23
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gasior18 » sob kwie 02, 2011 22:47
			
			
			
			
			siemanko mam mały problem  nie mogę odpalić  golfa 1.6  ( gaźnik ) na benzynie . Co może być  powodem tej usterki ? dziękuje na pomoc
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								olewojciech							
- DAAMNNN
  
- Posty: 218
- Rejestracja: pt kwie 30, 2010 22:17
- Lokalizacja: Opole
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: olewojciech » sob kwie 02, 2011 23:14
			
			
			
			
			kolego 
gasior załórz własny temat
pancerniak665 bo ten czujnik na końcu jest taki płaski. 
Jego dolna metalowa część nie jest w jednolitym kolorze, tak jak na zdjęciu srebrny, tylko powycierana. Jakby zewnętrzna powłoka zchodziła z niego.
http://www.aps.net.pl/sklep/images/vw/251919501D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
czy przez to może źle zczytywać temp. cieczy ?!
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 hala800505
- Nowicjusz
  
- Posty: 9
- Rejestracja: pt mar 18, 2011 22:23
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hala800505 » ndz kwie 03, 2011 01:23
			
			
			
			
			ja tez czasami jak zapalam auto slysze takie brzeczenie i sprawdzalem skad ono dochodzi i po otwarciu maski to cos brzeczy w jakims takim elektronicznym urzadzeniu co wyglada jak duza okragla plaska bateria i znajduje sie  poblizu cewki zaplonowej,niestety nie wiem co to jest i do czego sluzy..a ci eksperci co mowia ze to luzna srubo to niech moze nie wypowiadaja sie wogole bo tylko zabieraja czas na czytanie ich glupkowatych odpowiedzi...mechaniki z drewnianych warsztatow:d
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								pancerniak665							
- Użytkownik
  
- Posty: 472
- Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
- Lokalizacja: Olsztyn
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pancerniak665 » ndz kwie 03, 2011 09:18
			
			
			
			
			po pierwsze to płaska częśc jest zaśniedziała od cieczy a nie poprzecierana. 
po drugie jest mało prawdopodobne że przez to będzie podawać błędną temp.
hala800505, elektronicznym urzadzeniu co wyglada jak duza okragla plaska bateria i znajduje sie poblizu cewki zaplonowej
/quote]
kolego może to być moduł zapłonu ale tylko strzelam bo nawet nie chciało ci się napisać jaki masz silnik. pozdro
http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Morton;]
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Morton;] » ndz kwie 03, 2011 11:54
			
			
			
			
			to w takim razie temat dotyczy silnika nz a nie mh 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								olewojciech							
- DAAMNNN
  
- Posty: 218
- Rejestracja: pt kwie 30, 2010 22:17
- Lokalizacja: Opole
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: olewojciech » ndz kwie 03, 2011 18:18
			
			
			
			
			To ja juz nie wiem  
 
 
Byłem i jestem raczej przekonany ze mam mh, a tu na foto zaznaczone te czujniki dwa na wężu

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Paweł Marek							
- V.I.P.
  
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Paweł Marek » ndz kwie 03, 2011 18:34
			
			
			
			
			olewojciech, czujnik jest tylko od licznika, reszta to włączniki prądu do podgrzewań w gaźniku i kolektorze ssącym. Na ciepłym silniku żaden  nie ma wpływu na jego działanie.
			
									
									
		
		
				Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								olewojciech							
- DAAMNNN
  
- Posty: 218
- Rejestracja: pt kwie 30, 2010 22:17
- Lokalizacja: Opole
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: olewojciech » pn kwie 04, 2011 06:18
			
			
			
			
			a to że kontrolka mi mruga i brzęczy kilka min. po odpaleniu silnika to czego jest wina .. myslałem ze czujnik podaje złe info.
bo chyba po tak którtkim czasie od odpalenia nie mozem mówić o przegrzaniu sie silnika ... 
a to co zaznaczyłem na foto wygląda jak czujniki temp., porównywałem ze zdjęciami ich z innych wersji i wyglądają tak samo, jeden czarny drugi niebieski
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Morton;]
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Morton;] » wt kwie 05, 2011 23:50
			
			
			
			
			kolego wszystko już było 10 razy wlkowane na forum poczytaj gaźnik Pierburg 2e3 i o szybkim grzaniu silnika to już nie wspomnę, do sprawdzenia wiele elemetow, czujnik niebieski występuje w nz a nie w mh gdzie jest czerwony, sprawdź najpierw czy termostat się otwiera i czy wentylator zalancza i jakie jest ciśnienie na węzach jak silnik zagrzejesz, jak wszystko gra to m może być czujnik wadliwy tak jak mówisz czarny jest od wskazań licznika 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości