 Nadal w autku była cisza, po paru tygodniach jazdy zaczęło się takie jak na filmiku buczenie
 Nadal w autku była cisza, po paru tygodniach jazdy zaczęło się takie jak na filmiku buczenie[youtube][youtube]. Filmik nie mojego autorstwa, ale dźwięk zbliżony (cichszy). Potrafi ono ustać przy zmianie obciążenia alternatora, by po chwili znowu dawać o sobie znać. Występuje jedynie na wolnych obrotach.
Z tego, co wyszperałem w paru tematach na temat sprzęgiełka alternatora, to taki objaw może dawać zużyty pasek, napinacz sprzęgiełko, pompa wspomagania (poziom płynu ok). Z powyższych do wymiany zostało się tylko sprzęgiełko i pompa, tego bym nie chciał uskutecznić z wiadomych powodów
 
 Na koniec 2 pytania:
1. Jak zachowuje się sprawne sprzęgiełko po zdjęciu paska, czy powinno mieć jakiś luz, bezwładność w jedną czy drugą stronę (ponoć powinno, a moje nie ma, chyba, że źle badam).
2. Na kole sprężarki klimy wyczuwam lekki luz, z tym że nie była ona wtedy załączona przez elektromagnes. Tak ma być czy coś tam jest też popsute i to jest przyczyną drgania?
Z dodatkowych informacji: alternator Valeo 120A nr 038 903 023 S




 
 


 Blokada to juz nie muszę tłumaczyć by przytrzymać delikatnie wirnik ,bądź śrubokrętem palcem itp. Każdy sie domyśla by nie tak zablokować aby złamać palec lub wygiąć śrubokręt
  Blokada to juz nie muszę tłumaczyć by przytrzymać delikatnie wirnik ,bądź śrubokrętem palcem itp. Każdy sie domyśla by nie tak zablokować aby złamać palec lub wygiąć śrubokręt   Może mało, może dużo, ale robota prosta jak budowa cepa więc mnie zniechęcili tą kwotą.
  Może mało, może dużo, ale robota prosta jak budowa cepa więc mnie zniechęcili tą kwotą. 

 
  
 ]
 ] 
