i wkręcania,a raczej dokręcania, u mnie trzy gniazda spawane.grandi pisze:Ja proponuje dodać parę słówek o samej procedurze wykręcania wtrysków
Wymiana końcówek (rozpylaczy) w 1,6D/TD oraz 1,9D
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Wymiana końcówek (rozpylaczy)
- grandi
 - Lord GTI

 - Posty: 3831
 - Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
 - Lokalizacja: Boat city
 - Auto: Octavia
 - Silnik: AQY
 
Wymiana końcówek (rozpylaczy)
U mnie z kolei jedno gniazdo było zapieczone na amen , gniazda wyczyściłem szczoteczką do zębów ile się da i psikałem z 3 dni wirtem  po nich na zimnym silniku , następnie 
Popsikałem odkosiłem -popsikałem trochę dokręciłem i tak parę razy aby rozruszać gwint i jakoś się udało wykręcić
Kolega znowu dokręcał wtryski na przedłużkę i się przebił
			
									
									Popsikałem odkosiłem -popsikałem trochę dokręciłem i tak parę razy aby rozruszać gwint i jakoś się udało wykręcić
Kolega znowu dokręcał wtryski na przedłużkę i się przebił
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
						Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- twardy
 - Forum Master

 - Posty: 1736
 - Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
 - Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
 - Kontakt:
 
Wymiana końcówek (rozpylaczy)
Wtryski powinny byc dokręcone z siłą 70nm ale jak to będzie gdy gwinty są już ziechane  ?
			
									
									10mm+1,3bara=1VSTD :-)
						Wymiana końcówek (rozpylaczy)
Nie ma się czym przejmować, u mnie ścianki na trzech wtryskach były już spawane.
			
									
									Wymiana końcówek (rozpylaczy)
Mamy tutaj fajny temat o rozpylaczach więc się podepnę.  
 Otóż w tym temacie pisałem o swoich problemach: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5&start=15" onclick="window.open(this.href);return false; Główne podejrzenia padły na wtryski, więc je wykręciłem i zaniosłem do pompiarza który wymieniał mi też uszczelnienia w pompie. Okazało się że wszystkie wtryski rozpylają bardzo dobrze, mają idealne ciśnienia i ogólnie są OK. Dodam że wcześniej popuszczałem przewody od wtrysków i wyszło na to że silnik kuleje na drugim garze. Wczoraj poskładałem wszystko do kupy lecz postanowiłem zamienić wtryski na garach 2 i 4. Po odpaleniu motor chwilę szedł dobrze a za chwile znowu zaczął kuleć jak zdechły pies.  
 No i co? Klucz w łapę, popuszczam przewody i okazuje się że w ogóle nie pali na czwarty cylinder. 
Zastanawia mnie to że wtryski są idealne (sam widziałem jak rozpylają) a w silniku po kilkunastu sekundach jeden z nich zaczyna niedomagać. Postanowiłem go więc rozebrać i zastanowiło mnie miejsce zaznaczone strzałką:
 Widać tam takie jakby przytarcie, które nie jest symetryczne na całym obwodzie iglicy. Czy to może być przyczyna moich problemów? W sumie i tak wymienię końcówkę na tym wtrysku, ale piszę tak z ciekawości, poza tym może ten post komuś coś pomoże.
Pozdrawiam.
			
									
									Zastanawia mnie to że wtryski są idealne (sam widziałem jak rozpylają) a w silniku po kilkunastu sekundach jeden z nich zaczyna niedomagać. Postanowiłem go więc rozebrać i zastanowiło mnie miejsce zaznaczone strzałką:
Pozdrawiam.
- grandi
 - Lord GTI

 - Posty: 3831
 - Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
 - Lokalizacja: Boat city
 - Auto: Octavia
 - Silnik: AQY
 
Wymiana końcówek (rozpylaczy)
Zatarty wtryskiwacz?
			
									
									...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
						Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- 
				pinio18
 - Mały gagatek

 - Posty: 87
 - Rejestracja: pn lip 02, 2007 17:43
 - Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
 - Kontakt:
 
Wymiana końcówek (rozpylaczy)
w 1.9tdi   dokładniej wtryski afn zasada działania ta sama??? mam taka maszynkę do sprawdzania, moje juz przy 180bar wtryskuja i ogólnie leja, chciałem wymienić na 230 bo czekam teraz na pompe 11,   i jak potem wyregulować na te 220 podkładkami??? ile 0,1mm bedzie trzeba podłozyć mniej wiecej?? kupie takie w intercar??? czy to inna bajka??
			
									
									Wymiana końcówek (rozpylaczy)
W AFN jak i w każdym TDI/SDI (oprócz tych na pompo-wtryskach) masz wtryskiwacze dwusprężynowe o dwóch ciśnieniach otwarcia, jest to całkiem inna bajka, kolega Cowboy zajmuje się regeneracją takich wtryskiwaczy:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=332478" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=332478" onclick="window.open(this.href);return false;
- 
				pinio18
 - Mały gagatek

 - Posty: 87
 - Rejestracja: pn lip 02, 2007 17:43
 - Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
 - Kontakt:
 
Wymiana końcówek (rozpylaczy)
wiem ze sie zajmuje ale chce to zrobić sam i troche taniej. same konćowki 230 FRATELLI BOSIO wychodza 800zł a sprzet do sprawdzania ciśnień mam taki jak kolega na fotkach w temacie. interesuje mnie tylko to, ze po zmianie konćowek i tak bedzie ciśnienie 190/300  i jak to wyregulować  na 220/300 tymi podkładkami czy sie czpienie wymienia??
			
									
									- speckom
 - Forum Master

 - Posty: 1129
 - Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
 - Lokalizacja: Ferrara Włochy
 - Kontakt:
 
Wymiana końcówek (rozpylaczy) w 1,6D/TD oraz 1,9D
podkladkami robisz,tyle ze lepiej wsadzi 1 wieksza jak 3 mniejsze.
			
									
									nie ma mnie
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości

