Z tego co wiem to głowica z 1,9 jest odporniejsza na pęknięcia i ma wydajniejsze kanały dolotowe

Pozdrawiam

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Chodzi oto że musi być na popychaczach hydraulicznych?Michał_1977 pisze:Jest 1 warunek-silnik 1,6TD,musi być wyprodukowany po sierpniu 85r.
dokladnie tak, jak wiadomo poprzednie byly na plytkach.Orzeł_01 pisze:Chodzi oto że musi być na popychaczach hydraulicznych?
Według Etki takie same.Orzeł_01 pisze:A czy wałki w AAZ i w 1Y są takie same?
Co było przyczyną połamania wałka? Pojeździłeś z tą głowicą od AAZ?piori pisze:połamał mi się wałek na 3 części
A co stało na przeszkodzie,żeby do głowicy 1,6TD go zamontować?Orzeł_01 pisze:Teraz będę mógł się pozbyć badziewnego kolektora od 1,6td i w jego miejsce wsadzę kolektor z AWX
Inny kształt kanałów dolotowych. Założyć się go da do 1,6TD, ale były by progi, a to działa bardzo ujemnie na sprawność silnikaMichał_1977 pisze:A co stało na przeszkodzie,żeby do głowicy 1,6TD go zamontować?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości