Turbina zwiększanie ciśnienia ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				arwam
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
t0mal,   pod obciążeniem  to się zgodzę że nawet od 1800rpm zacznie wstawać.
ale 1.5bar przy sprincie na pierwszym biegu będzie jeśli masz za późny kąt wtrysku lub jeśli masz dużą pompę i choć trochę odprężony silnik oraz zmieniony dolot.
a przy konfiguracji bliskiej serii to raczej jest możliwe przy zbyt późnym dynamicznym kącie wtrysku.
u mnie na jedynce nie zdarzyło się z T3 przekroczyć ciśnienia 0,8bara bo tracił trakcję a nie trzymam pedąłu bez końca w podłodze tylko jak dobija 5000-5500rpm to zmieniam bieg na następny
			
									
									ale 1.5bar przy sprincie na pierwszym biegu będzie jeśli masz za późny kąt wtrysku lub jeśli masz dużą pompę i choć trochę odprężony silnik oraz zmieniony dolot.
a przy konfiguracji bliskiej serii to raczej jest możliwe przy zbyt późnym dynamicznym kącie wtrysku.
u mnie na jedynce nie zdarzyło się z T3 przekroczyć ciśnienia 0,8bara bo tracił trakcję a nie trzymam pedąłu bez końca w podłodze tylko jak dobija 5000-5500rpm to zmieniam bieg na następny
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
u mnie to nawet tyle nie nadmuchaarwam pisze:a przy konfiguracji bliskiej serii to raczej jest możliwe przy zbyt późnym dynamicznym kącie wtrysku.
u mnie na jedynce nie zdarzyło się z T3 przekroczyć ciśnienia 0,8bara
 tak naprawde t3 bez przeróbek to dopiero 0d 3 biegu fajnie dmucha
 tak naprawde t3 bez przeróbek to dopiero 0d 3 biegu fajnie dmuchaTurbina zwiększanie ciśnienia ??
No może i racja, w seryjnym silniku nie da rady 
Trzeba dać obroty na 3000, obciążyć trochę silnik popuszczając lekko sprzęgło i dzida Przy jakichś 6000 napompuje, ale musi być dobry suchy asfalt.
 Przy jakichś 6000 napompuje, ale musi być dobry suchy asfalt.
			
									
									
Trzeba dać obroty na 3000, obciążyć trochę silnik popuszczając lekko sprzęgło i dzida
 Przy jakichś 6000 napompuje, ale musi być dobry suchy asfalt.
 Przy jakichś 6000 napompuje, ale musi być dobry suchy asfalt.- IRAS AAZ
- Użytkownik 
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
To znowu ja  podłaczyłem ten kabelek od tego zaworu i auto chodziło ładnie nie szarpało wszystko było ok
  podłaczyłem ten kabelek od tego zaworu i auto chodziło ładnie nie szarpało wszystko było ok  a teraz z każdym dniem rano coraz  cieżej odpala i przerywa i kopci niebiesko i tłucze głosno jak traktor i znowu zaczyna poszarpywc
  a teraz z każdym dniem rano coraz  cieżej odpala i przerywa i kopci niebiesko i tłucze głosno jak traktor i znowu zaczyna poszarpywc  ale lekko i jak szarpie to nie dymi tak jak kiedys. Ciepły chodzi bardzo ładnie cicho i ładnie zapier
  ale lekko i jak szarpie to nie dymi tak jak kiedys. Ciepły chodzi bardzo ładnie cicho i ładnie zapier  Mysle ze wina siedzi w tym ze pompa 10mm a wtryski zwykle 2spreżynkowe /albo klin ale wał TDI o co biega
  Mysle ze wina siedzi w tym ze pompa 10mm a wtryski zwykle 2spreżynkowe /albo klin ale wał TDI o co biega 
			
									
									 podłaczyłem ten kabelek od tego zaworu i auto chodziło ładnie nie szarpało wszystko było ok
  podłaczyłem ten kabelek od tego zaworu i auto chodziło ładnie nie szarpało wszystko było ok  a teraz z każdym dniem rano coraz  cieżej odpala i przerywa i kopci niebiesko i tłucze głosno jak traktor i znowu zaczyna poszarpywc
  a teraz z każdym dniem rano coraz  cieżej odpala i przerywa i kopci niebiesko i tłucze głosno jak traktor i znowu zaczyna poszarpywc  ale lekko i jak szarpie to nie dymi tak jak kiedys. Ciepły chodzi bardzo ładnie cicho i ładnie zapier
  ale lekko i jak szarpie to nie dymi tak jak kiedys. Ciepły chodzi bardzo ładnie cicho i ładnie zapier  Mysle ze wina siedzi w tym ze pompa 10mm a wtryski zwykle 2spreżynkowe /albo klin ale wał TDI o co biega
  Mysle ze wina siedzi w tym ze pompa 10mm a wtryski zwykle 2spreżynkowe /albo klin ale wał TDI o co biega 
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
						- 
				adamss3003
- Nowicjusz 
- Posty: 13
- Rejestracja: czw paź 08, 2009 21:54
- Lokalizacja: Czechowice
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
Witam. Chiałem się podpiąc do tematu... Mam golfa mk2 z silnikiem 1.6 td JR. Autko przy normalnej jezdzie (jezdze tak do 2,5 tys obr bez katowania) nie kopci prawie wogóle. Jesli sie go pociśniez gazem w podłoge to wali czarnym dymem (moze lekko brunatnym mówiac dokłądniej). Ilości dymu są takie że auta za mną zwalniają bo nie widzą drogi  wtryski były sprawdzane są OK. Auto kupiłem rok temu i sądząc po ilości głośników na tylnej półce i nalepkach na szybach poprzedni własciciel był amatorem tuningu. I tutaj moje pytanie czy objawy jakie podałem mogą być spowodowane zwiekszoną dawką paliwa? Jeśli tak, to czy mógłbym zamiast zmniejszac dawke podniesć cisnienie doładowania? pozdrawiam
 wtryski były sprawdzane są OK. Auto kupiłem rok temu i sądząc po ilości głośników na tylnej półce i nalepkach na szybach poprzedni własciciel był amatorem tuningu. I tutaj moje pytanie czy objawy jakie podałem mogą być spowodowane zwiekszoną dawką paliwa? Jeśli tak, to czy mógłbym zamiast zmniejszac dawke podniesć cisnienie doładowania? pozdrawiam
			
									
									 wtryski były sprawdzane są OK. Auto kupiłem rok temu i sądząc po ilości głośników na tylnej półce i nalepkach na szybach poprzedni własciciel był amatorem tuningu. I tutaj moje pytanie czy objawy jakie podałem mogą być spowodowane zwiekszoną dawką paliwa? Jeśli tak, to czy mógłbym zamiast zmniejszac dawke podniesć cisnienie doładowania? pozdrawiam
 wtryski były sprawdzane są OK. Auto kupiłem rok temu i sądząc po ilości głośników na tylnej półce i nalepkach na szybach poprzedni własciciel był amatorem tuningu. I tutaj moje pytanie czy objawy jakie podałem mogą być spowodowane zwiekszoną dawką paliwa? Jeśli tak, to czy mógłbym zamiast zmniejszac dawke podniesć cisnienie doładowania? pozdrawiamTurbina zwiększanie ciśnienia ??
adamss3003, pierwsza sprawa to wskaźnik ciśnienia doładowania (nie musi być "tuningowy"  ) i sprawdzenie aktualnego ciśnienia jakie pompuje turbosprężarka - może jest uszkodzona i nie pompuje prawie w ogóle? A jeśli ciśnienie jest seryjne, a poprzedni właściciel rzeczywiście przegiął z dawką paliwa to wtedy będzie można kręcić. Turbo T3 czy K24 ?
 ) i sprawdzenie aktualnego ciśnienia jakie pompuje turbosprężarka - może jest uszkodzona i nie pompuje prawie w ogóle? A jeśli ciśnienie jest seryjne, a poprzedni właściciel rzeczywiście przegiął z dawką paliwa to wtedy będzie można kręcić. Turbo T3 czy K24 ?
			
									
									 ) i sprawdzenie aktualnego ciśnienia jakie pompuje turbosprężarka - może jest uszkodzona i nie pompuje prawie w ogóle? A jeśli ciśnienie jest seryjne, a poprzedni właściciel rzeczywiście przegiął z dawką paliwa to wtedy będzie można kręcić. Turbo T3 czy K24 ?
 ) i sprawdzenie aktualnego ciśnienia jakie pompuje turbosprężarka - może jest uszkodzona i nie pompuje prawie w ogóle? A jeśli ciśnienie jest seryjne, a poprzedni właściciel rzeczywiście przegiął z dawką paliwa to wtedy będzie można kręcić. Turbo T3 czy K24 ?- 
				adamss3003
- Nowicjusz 
- Posty: 13
- Rejestracja: czw paź 08, 2009 21:54
- Lokalizacja: Czechowice
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
Właśnie nie wiem jakie turbo  ale sprawdze. Tzn napewno nie jest to chłodzone cieczą turbo jakie były w SB. Co do turbawki to dmucha napewno bo autko sie ładnie zbiera. Od 2200 obrotów czuć i potem idzie bardzo fajnie. Chyba rzeczywiście bede musiał sie zaopatrzyc w ten wskaźnik...
 ale sprawdze. Tzn napewno nie jest to chłodzone cieczą turbo jakie były w SB. Co do turbawki to dmucha napewno bo autko sie ładnie zbiera. Od 2200 obrotów czuć i potem idzie bardzo fajnie. Chyba rzeczywiście bede musiał sie zaopatrzyc w ten wskaźnik...
			
									
									 ale sprawdze. Tzn napewno nie jest to chłodzone cieczą turbo jakie były w SB. Co do turbawki to dmucha napewno bo autko sie ładnie zbiera. Od 2200 obrotów czuć i potem idzie bardzo fajnie. Chyba rzeczywiście bede musiał sie zaopatrzyc w ten wskaźnik...
 ale sprawdze. Tzn napewno nie jest to chłodzone cieczą turbo jakie były w SB. Co do turbawki to dmucha napewno bo autko sie ładnie zbiera. Od 2200 obrotów czuć i potem idzie bardzo fajnie. Chyba rzeczywiście bede musiał sie zaopatrzyc w ten wskaźnik...- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
adamss3003, mozna zwykły wskaznik cisnienia od bidu podłaczyc np taki jak w pompce jest i tez sprawdzisz,trójnik podłączysz miedzy lda i kolektorem, wężyk do kabiny i ogien  pozdro
 pozdro
			
									
									 pozdro
 pozdro- superkasztan
- Użytkownik 
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Re: Turbina zwiększanie ciśnienia ??
Witam
wyczytałem że łożyska mogą być zalepione nagarem w garrecie T-3 ?? i wtedy nie napompuje??
Założyłem nie dawno T-3, zamontowałem pompę z tłokorozdzielaczem 10 mm i falą z tdi, nie umiem opanować jeszcze regulacji tej pompy, jednak turbo nie chce mi dmuchnąć więcej niż 0,6 bara.
Rozumiem że jak zaślepię całkiem przewód do WG i dalej będzie to samo tzn że sprężarka jest do bani?? pomimo tego że nie ma wielkich luzów. Co do oleju to jeszcze nie wiem, za krótko jeździ. Ale w sumie nie dymi, tylko na czarno jak podkręciłem mu dawkę. Przy pełnym bucie też nie kopci. Choć wczoraj przy próbach max speed, iskry za mną leciały Ale to przez to że poprzednia zdychając nasmarowała mi cały układ wydechowy i chyba zaczyna się wypalać przy dłuższym czasie z gazem w podłodze.
 Ale to przez to że poprzednia zdychając nasmarowała mi cały układ wydechowy i chyba zaczyna się wypalać przy dłuższym czasie z gazem w podłodze.
Tak przy okazji, rozumiem że WG może być zapieczone i stale uchylone. W grzybku zaworka pamiętam jest miejsce na klucz imbusowy, czy tym się kręci by coś zmienić ??
Pozdrawiam
			
									
									wyczytałem że łożyska mogą być zalepione nagarem w garrecie T-3 ?? i wtedy nie napompuje??
Założyłem nie dawno T-3, zamontowałem pompę z tłokorozdzielaczem 10 mm i falą z tdi, nie umiem opanować jeszcze regulacji tej pompy, jednak turbo nie chce mi dmuchnąć więcej niż 0,6 bara.
Rozumiem że jak zaślepię całkiem przewód do WG i dalej będzie to samo tzn że sprężarka jest do bani?? pomimo tego że nie ma wielkich luzów. Co do oleju to jeszcze nie wiem, za krótko jeździ. Ale w sumie nie dymi, tylko na czarno jak podkręciłem mu dawkę. Przy pełnym bucie też nie kopci. Choć wczoraj przy próbach max speed, iskry za mną leciały
 Ale to przez to że poprzednia zdychając nasmarowała mi cały układ wydechowy i chyba zaczyna się wypalać przy dłuższym czasie z gazem w podłodze.
 Ale to przez to że poprzednia zdychając nasmarowała mi cały układ wydechowy i chyba zaczyna się wypalać przy dłuższym czasie z gazem w podłodze.Tak przy okazji, rozumiem że WG może być zapieczone i stale uchylone. W grzybku zaworka pamiętam jest miejsce na klucz imbusowy, czy tym się kręci by coś zmienić ??
Pozdrawiam
Somewhere in Nowhere
						Turbina zwiększanie ciśnienia ??
mogą, wtedy wirnik się ciężko kręci, jak pokręcisz palcami to powinien się jeszcze chwilę kręcićwyczytałem że łożyska mogą być zalepione nagarem w garrecie T-3
rzadki przypadekrozumiem że WG może być zapieczone i stale uchylone
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
mogą, wtedy wirnik się ciężko kręci, jak pokręcisz palcami to powinien się jeszcze chwilę kręcićwyczytałem że łożyska mogą być zalepione nagarem w garrecie T-3
rzadki przypadekrozumiem że WG może być zapieczone i stale uchylone
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
mogą, wtedy wirnik się ciężko kręci, jak pokręcisz palcami to powinien się jeszcze chwilę kręcićwyczytałem że łożyska mogą być zalepione nagarem w garrecie T-3
rzadki przypadekrozumiem że WG może być zapieczone i stale uchylone
- superkasztan
- Użytkownik 
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Turbina zwiększanie ciśnienia ??
Wczoraj zaślepiłem całkowicie wąż od WG, odczepiłem i zatkałem.
Zmniejszyłem też wczoraj dawkę i dziś po drodze do pracy wydeptałem max 0,8 b ale wydawało mi się że był mocniejszy pik, tylko przez krótki moment.
Zawór upustowy wcześniej zakręciłem, na T-2 jeździłem do 1,2 bara
Czy żeby osiągnąć większe ciśnienie musi być dużo koksu??
Bost pin jest obrócony na maxymalne wzbogacenie, jednak dawka nie jest na tyle bogata by było za mną czorno
Cały czas mam kłopoty z biegiem jałowym, chodzi strasznie twardo i zastanawiam się czy jak mam głowiczkę i falę z tdi to czy obowiązuje 0,9 przy ustawieniu wtrysku zegarem??
Pozdro
			
									
									Zmniejszyłem też wczoraj dawkę i dziś po drodze do pracy wydeptałem max 0,8 b ale wydawało mi się że był mocniejszy pik, tylko przez krótki moment.
Zawór upustowy wcześniej zakręciłem, na T-2 jeździłem do 1,2 bara
Czy żeby osiągnąć większe ciśnienie musi być dużo koksu??
Bost pin jest obrócony na maxymalne wzbogacenie, jednak dawka nie jest na tyle bogata by było za mną czorno

Cały czas mam kłopoty z biegiem jałowym, chodzi strasznie twardo i zastanawiam się czy jak mam głowiczkę i falę z tdi to czy obowiązuje 0,9 przy ustawieniu wtrysku zegarem??
Pozdro
Somewhere in Nowhere
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości





