[16VT] Problem z odpalaniem
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- qbejs
 - Ma gadane

 - Posty: 216
 - Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
 - Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
 - Kontakt:
 
[16VT] Problem z odpalaniem
Siema,
9A złożone od zera, zakute, wtryski ori z G60 + Digifant I na sofcie ori od PG. Odpalane jako n/a na dotarcie. Wrzucone do budy, odpalone, przez ~1-1.5 godziny chodził sobie elegancko. Nastepnie zgaszony na wyregulowanie ciegien przy skrzyni i dolanie 5l PB98 BP ultimate. Od tego momentu nie chce odpalić. Jak postoi kilka dni odpala bez problemu i chodzi ładnie, jednak jak go zgasze to znów ma problem z odpaleniem. Odpiecie jednego wtryskiwacza ( losowo wybrany ) powoduje że odpala na 3 cylindry. Iskra sprawdzona - jest ok, Wtryski omomierzem także ok. Testerem diodowym sprawdzony hall i wiazka wtryskow - ładnie miga w rytm obrotow silnika. Masy także ok, komputery trzy rozne podmieniane. Rorzząd ustawiony ok, zapłon na zero. Regulator cisnienia paliwa ok, pompa daje 8 barow cisnienia. Mnie juz braklo pomyslow.
			
									
									9A złożone od zera, zakute, wtryski ori z G60 + Digifant I na sofcie ori od PG. Odpalane jako n/a na dotarcie. Wrzucone do budy, odpalone, przez ~1-1.5 godziny chodził sobie elegancko. Nastepnie zgaszony na wyregulowanie ciegien przy skrzyni i dolanie 5l PB98 BP ultimate. Od tego momentu nie chce odpalić. Jak postoi kilka dni odpala bez problemu i chodzi ładnie, jednak jak go zgasze to znów ma problem z odpaleniem. Odpiecie jednego wtryskiwacza ( losowo wybrany ) powoduje że odpala na 3 cylindry. Iskra sprawdzona - jest ok, Wtryski omomierzem także ok. Testerem diodowym sprawdzony hall i wiazka wtryskow - ładnie miga w rytm obrotow silnika. Masy także ok, komputery trzy rozne podmieniane. Rorzząd ustawiony ok, zapłon na zero. Regulator cisnienia paliwa ok, pompa daje 8 barow cisnienia. Mnie juz braklo pomyslow.
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip ! 

						
- evolution
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4306
 - Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
 - Lokalizacja: się biorą dzieci???
 - Kontakt:
 
[16VT] Problem z odpalaniem
smierdzi to rozwartym czujnikiem temperatury cieczy sprawdz na ecu czy opornosc z czujnika cieczy na cieplym  jest ok
			
									
									Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
						EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- qbejs
 - Ma gadane

 - Posty: 216
 - Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
 - Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
 - Kontakt:
 
[16VT] Problem z odpalaniem
No to na odpietym chyba powininen odpalic....Odpinalem i nic to nie dało, ale sprawdze opornosc.
			
									
									VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip ! 

						
- 
				bugalon
 - V.I.P.

 - Posty: 2361
 - Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
 - Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
 - Kontakt:
 
[16VT] Problem z odpalaniem
Na oryginalnym sofcie z g60 nie odpalisz 16V przy odpiętym czujniku temperatury niebieskim.
			
									
									Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
						Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- evolution
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4306
 - Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
 - Lokalizacja: się biorą dzieci???
 - Kontakt:
 
[16VT] Problem z odpalaniem
qbejs,  jak pisze ze smierdzi rozwartym czujnikiem temperatur cieczy to jakim cudem wypiecie wtyczki ma cos zmienic??? nie moge skumac tego toku rozumowania....mozesz mi powoli wyjasnic i najlepiej drukowanymi literami??? 
			
									
									Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
						EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
[16VT] Problem z odpalaniem
hehe Kuba pewnie myslal ze chodzi Ci o jakies bledne wskazania czujnika i ze jak go odepnie to moze wejdzie sobie w jakis tryb awaryjny i zaskoczy, a tu chodzi raczej o przerwany obwód wiazki do czujnika i wypiecie kostki nic nie zmienia 
			
									
									Dej mu Sywek!! EE ni ma czym... 
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!
						Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!
- qbejs
 - Ma gadane

 - Posty: 216
 - Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
 - Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
 - Kontakt:
 
[16VT] Problem z odpalaniem
No fakt, tak to odebrałem. Jest jednak progres, mały bo mały ale jest. Auto odpala, tyle że w dość specyficzny sposob - odpinam jeden wtrysk, auto zapala na 3 cylindry po czym wpinam odlaczony wtrysk i po chwili juz wszystko sie normuje i jest git. Wyeleminowałem w sumie wszystko, zostało dogłebnie przejrzeć elekryke i wiązke niebieskiego czujnika. Na ile najsensowniej ustawić copot w 16V na takim setupie jak moj ( tloki cr 9.5, porting, walek 276 ) przy sofcie ori od PG ?
			
									
									VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip ! 

						
[16VT] Problem z odpalaniem
przecie nie da sie tak bez analizatora //I co masz zamiast krokowca zawór gazu rególowany przepływ???
			
									
									16V TURBO
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


