Ciekawe co kolega rozumie przez s określenie but bo jeżeli ma na myśli gaz na 100% do 3,5 obrotów to jakoś mało Ci ten AHF w mieście pali.perki pisze: Silnik cieply to 2 ,3 but to 3,5 tys obrotow w miescie przy rozpedzaniu
na trasie 2, 3 ,4 but do 3,5 tys obrotow potem 5 i spokojnie
Tak na marginesie to niby "oszczędzasz" turbo, bo niestety nie wpadłeś na to, że przy takich obrotach i przeciążeniach występują dużo wyższe temperatury spalania co za tym idzie przypalasz olej i turbo właśnie w tym momencie cierpią wszystkie uszelnienia mogą puścić przez dużą temperaturę.
No tak ale kolega będzie miał czyste kierownice spalin.
Jak się normalnie jezdzi to sie zadne kierownice nie zapiekają ja jeżdzę zazwyczaj do 2 tys obr w miescie i to wystarcza. Od kilku lat i mi się zadne kierownice nie zapiekają więc nie gadaj głupot. 3,5 tys obr/min dla takiego diesla to już jest dużo pomyśl że przy 4150 ma moc max.



 A jak tam wobec tego turbinka?
 A jak tam wobec tego turbinka?
 
 






 
 







 ON oczywiście ale jechałem nie szybciej niż 100 km/h... realnie 5,8 l/100km. Prowadziłem Gofra z Niemiec to na 1050 km wlałem (na 2 razy) 60l. Jechałem przepisowo. Na autobanach 180km
 ON oczywiście ale jechałem nie szybciej niż 100 km/h... realnie 5,8 l/100km. Prowadziłem Gofra z Niemiec to na 1050 km wlałem (na 2 razy) 60l. Jechałem przepisowo. Na autobanach 180km 
