V max VW Golf III 1,9 TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
witam panowie dowiarki i ci bez wiarki
mam golfa 3 td 1,9 w kombi i tak jak zaczalem lecialem nim 200km/h musze jednak przyznac ze mam go podkreconego i to nie na liczniku tylko w silniku
vwzone nick papol mozecie poogladac pozdro
-
Michnik
- Gadatliwa bestia

- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Re: witam panowie dowiarki i ci bez wiarki
Pochwal się tutaj!papol pisze:mam golfa 3 td 1,9 w kombi i tak jak zaczalem lecialem nim 200km/h musze jednak przyznac ze mam go podkreconego i to nie na liczniku tylko w silnikuvwzone nick papol mozecie poogladac pozdro
Re: witam panowie dowiarki i ci bez wiarki
Michnik pisze:Pochwal się tutaj!papol pisze:mam golfa 3 td 1,9 w kombi i tak jak zaczalem lecialem nim 200km/h musze jednak przyznac ze mam go podkreconego i to nie na liczniku tylko w silnikuvwzone nick papol mozecie poogladac pozdro
Napisz co i jak zrobić, żeby podnieść moc tych naszych ślimaczków
Dołączam się do tego pytanka???????? Pochwal się może jakieś zdjęcia!!!!!!!!!!!!
- Rapix
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Poczytajcie panowie ten temat http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t= ... ghlight=td tam wrzuciłem fotki silnika własnie papola i pisałem co ma zrobione w silniku.... 
na stronie w poradach masz jak podlaczyc intercooler ale do 1.6TD
z tego co wiem to w 1.9 jest troche inaczej a roznica polega na tym ze nie mozna odwrocic tego *#cenzura#* co jest nad kolektorem ssacym(sorry ale zapomnialem jak to sie nazywa)bo jest tam czujnik od chlodzenia woda turbiny wiec trzeba kombinowac wezami zeby wyprowadzic na prosta rury do intercoolera
z tego co wiem to w 1.9 jest troche inaczej a roznica polega na tym ze nie mozna odwrocic tego *#cenzura#* co jest nad kolektorem ssacym(sorry ale zapomnialem jak to sie nazywa)bo jest tam czujnik od chlodzenia woda turbiny wiec trzeba kombinowac wezami zeby wyprowadzic na prosta rury do intercoolera
-
Suchy
Nie chce sie z nikim kucic. (Krzylu) I nie odpowiem juz na zaden post V max, napisze tylko cos co moze innym pomoc zwiekszyc moc/moment ich kobcacych bolidów. "Diesel Power"
Przedstawie tylko modyfikacje mojego MK1 1.6D
Silnik z golfa mk 2.
Przestawiony kat wtrysku paliwa do przodu (metoda prob i błedów).
Zwiekszona dawka paliwa (jak przycisne troche kobci)
Ustawione wieksze cisnienie na pompie i wieksze cisnienie na wtryskiwaczach. (cisnienie wtrysku)
Jakis wałek ktory zrobił moj tato z pompa ale dokładnie nie wiem... jednak chodzi o dalsze zwiekszenie Cisnienia.
Wydech seria "tylko miejscami" rora z nierdzewki oczywiscie gróbsza.
Dolot z mk1 1.5D filtr nad kolektorem oddzielony termicznie, rura tzw "tłumik dolotu" skierowany tak aby łapał powietrze podczas jazdy.
Olej Syntetyczny 5W50 Mobil 1.
Mniejsze ogumienie z przodu aktualnie 13' 175/65
Skrzynia nie wiem od czego jakas z mk2 ale nie znam oznaczen poczatkowe biegi dosc krotkie...
Jesli o niczym nie zapomniałem to chyba wszystko.
A i jeszcze jedna wycieraczka zwieksza predkosc o 0.1km/h heheh zart oczywiscie.
Tak na margineie dobry syntetyczny olej moze zwieszyc moc nawet 3-5%
i zmniejszyc spalanie gdzies w mondrej ksiazce czytałem...
Pozdrwaiam wszystkich Diesel maniaków a w szczegulnosci Krzylu
na zgode 
Przedstawie tylko modyfikacje mojego MK1 1.6D
Silnik z golfa mk 2.
Przestawiony kat wtrysku paliwa do przodu (metoda prob i błedów).
Zwiekszona dawka paliwa (jak przycisne troche kobci)
Ustawione wieksze cisnienie na pompie i wieksze cisnienie na wtryskiwaczach. (cisnienie wtrysku)
Jakis wałek ktory zrobił moj tato z pompa ale dokładnie nie wiem... jednak chodzi o dalsze zwiekszenie Cisnienia.
Wydech seria "tylko miejscami" rora z nierdzewki oczywiscie gróbsza.
Dolot z mk1 1.5D filtr nad kolektorem oddzielony termicznie, rura tzw "tłumik dolotu" skierowany tak aby łapał powietrze podczas jazdy.
Olej Syntetyczny 5W50 Mobil 1.
Mniejsze ogumienie z przodu aktualnie 13' 175/65
Skrzynia nie wiem od czego jakas z mk2 ale nie znam oznaczen poczatkowe biegi dosc krotkie...
Jesli o niczym nie zapomniałem to chyba wszystko.
A i jeszcze jedna wycieraczka zwieksza predkosc o 0.1km/h heheh zart oczywiscie.
Tak na margineie dobry syntetyczny olej moze zwieszyc moc nawet 3-5%
i zmniejszyc spalanie gdzies w mondrej ksiazce czytałem...
Pozdrwaiam wszystkich Diesel maniaków a w szczegulnosci Krzylu
panowie, ja gdy miałem mk1 na 1,6Dieslu scinałem nim 160 na czterech biegach, poprostu gdy mnie ktoś zdenrwował dociskałem na spód, olej lałem valvoline a to czym to sie stało mysle ze silnik był dobrze dotarty i szczególnie dbałem o wymianę filtrów. mk1 miały naprawde ostre silniki i nie jedną jedyczneczke z dieslem gdybysprawdzic na hamowni wyszła by grupa prędkość .....
pozdro a Golf dalej śmiga u znajomego !
pozdro a Golf dalej śmiga u znajomego !
[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]
- Rapix
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Jak zdjemie 17 to pojedzie jeszcze szybicjej....Przykładem jest znajomego Golf IV 1.6 na 14 idzie 210 na 17 juz 190km/h licznikow...
Po za tym na niemieckich stronach o tym było że zwiekszajac dawke i cisnienie turbo + intercooler mozna osiagnac nawed ponad 90KM.... czyli moze byc szybszy od seryjnego TDI... kolegi Golf TDI 90KM leci 200... innego Golf TD 180km/h a mój passat 160 i koniec
Ale w najbliszym czasie cos w nim po kombinuje 
Po za tym na niemieckich stronach o tym było że zwiekszajac dawke i cisnienie turbo + intercooler mozna osiagnac nawed ponad 90KM.... czyli moze byc szybszy od seryjnego TDI... kolegi Golf TDI 90KM leci 200... innego Golf TD 180km/h a mój passat 160 i koniec
no to ja juz nie nie wiem co piszeszRapix pisze:Jak zdjemie 17 to pojedzie jeszcze szybicjej....Przykładem jest znajomego Golf IV 1.6 na 14 idzie 210 na 17 juz 190km/h licznikow...
Po za tym na niemieckich stronach o tym było że zwiekszajac dawke i cisnienie turbo + intercooler mozna osiagnac nawed ponad 90KM.... czyli moze byc szybszy od seryjnego TDI... kolegi Golf TDI 90KM leci 200... innego Golf TD 180km/h a mój passat 160 i koniecAle w najbliszym czasie cos w nim po kombinuje
jak zdejmie 17 to poleci szybciej a zaraz ze koles na 14" 210 lecial a na 17" 190 to samo sobie zaprzecza zreszta trzeba chyba slimaka wymienic zeby byly dobre wskazania licznika
- Michael G60
- Forum Master

- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Dokłądnie - licznik okłamuje!Krzylu pisze:no to ja juz nie nie wiem co piszeszRapix pisze:Jak zdjemie 17 to pojedzie jeszcze szybicjej....Przykładem jest znajomego Golf IV 1.6 na 14 idzie 210 na 17 juz 190km/h licznikow...
Po za tym na niemieckich stronach o tym było że zwiekszajac dawke i cisnienie turbo + intercooler mozna osiagnac nawed ponad 90KM.... czyli moze byc szybszy od seryjnego TDI... kolegi Golf TDI 90KM leci 200... innego Golf TD 180km/h a mój passat 160 i koniecAle w najbliszym czasie cos w nim po kombinuje
![]()
jak zdejmie 17 to poleci szybciej a zaraz ze koles na 14" 210 lecial a na 17" 190 to samo sobie zaprzecza zreszta trzeba chyba slimaka wymienic zeby byly dobre wskazania licznika
Zobaczcie tutaj i przeliczcie:
www.vtuning.com/kalkulator.html
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
Nie tak całkiem.Bierz pod uwagę jeszcze moment obrotowy w 1.6TDi chyba 150 ,nawet jak wyciśniesz 180 to góra.W 1.9TDI (90ps) jest bodajże 220.Może faktycznie wydusisz nim tyle co TDI ale 0-100 i 1/4Mili wypadnie dużo gorzej.Rapix pisze:Jak zdjemie 17 to pojedzie jeszcze szybicjej....Przykładem jest znajomego Golf IV 1.6 na 14 idzie 210 na 17 juz 190km/h licznikow...
Po za tym na niemieckich stronach o tym było że zwiekszajac dawke i cisnienie turbo + intercooler mozna osiagnac nawed ponad 90KM.... czyli moze byc szybszy od seryjnego TDI... kolegi Golf TDI 90KM leci 200... innego Golf TD 180km/h a mój passat 160 i koniecAle w najbliszym czasie cos w nim po kombinuje
Ostatnio zmieniony śr sty 19, 2005 13:27 przez marek29, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

