 Może przy okazji jak będę odbierał od Ciebie wycieraczkę na tył od Golfa V ?
  Może przy okazji jak będę odbierał od Ciebie wycieraczkę na tył od Golfa V ?   Mogę liczyć na zamówionko na GEtem  ?Pozdro
  Mogę liczyć na zamówionko na GEtem  ?PozdroModerator: G0 Karcio

VIP karte i filmik przy okazji załatwimyShauN pisze:kurde trochę tych przygód było ale myślę że już jesteś na prostej i niedługo przewieziesz mnie tymi 180 kucami


pelton nie gadaj tutaj glupotpelton1985 pisze:matgym napisał/a:
Jaka moc docelowa jak juz pompki bede smigac na 100%?
nie chcę przekraczać 180 km ale może lepiej nie zapeszać,to jest AJM
 uderzamy w okolice 200 ps
 uderzamy w okolice 200 ps  nasze padloszczaki do 200 dają rade bez wiekszego problemu
 nasze padloszczaki do 200 dają rade bez wiekszego problemu  widze ze troche kłopotow było ale teraz juz powoli wychodzisz na prostą
 widze ze troche kłopotow było ale teraz juz powoli wychodzisz na prostą  u mnie tez delikatne problemy ale powoli sie wszystko prostuje
 u mnie tez delikatne problemy ale powoli sie wszystko prostuje  takze niech moc bedzie z nami
 takze niech moc bedzie z nami  pozdr
 pozdr
czekam wiec na infopelton1985 pisze:ShauN, Paluch_wroc, podeślę PW jakoś na dniach i zrobimy mini spota


do 200 ajm przy odpowiednim traktowaniu nie powinno sie nic dziać ja celuje w moc ok 200 ps nie wiecej bo to nie asz czy arl ale moze jak mi padnie ajm pokusze sie o wsadzenie arla?pelton1985 pisze:fasd, no sam nie wiem, nie chcę przegiąć

Niby nie, ale jak chce się autem pojeździć kilka ładnych lat i lubi się docisnąć to lepiej nie podkręcać go za bardzo... ja u siebie przy asz zostawiam 165ps i dołożę tylko fmic dla odciążenia jednostki i polepszenia przepływu powietrza... pewnie tym podbiję do 175ps... i styka... z resztą moment obrotowy ma tu większe znaczenie niż moc...fasd pisze:do 200 ajm przy odpowiednim traktowaniu nie powinno sie nic dziać ja celuje w moc ok 200 ps nie wiecej bo to nie asz czy arl ale moze jak mi padnie ajm pokusze sie o wsadzenie arla?pelton1985 pisze:fasd, no sam nie wiem, nie chcę przegiąć

Nie gadaj mze moment ma wiekszde znaczenie bo auto które ma mały moment ale ma moc to i tak wciagnie tego z momentemmikew_86 pisze:Niby nie, ale jak chce się autem pojeździć kilka ładnych lat i lubi się docisnąć to lepiej nie podkręcać go za bardzo... ja u siebie przy asz zostawiam 165ps i dołożę tylko fmic dla odciążenia jednostki i polepszenia przepływu powietrza... pewnie tym podbiję do 175ps... i styka... z resztą moment obrotowy ma tu większe znaczenie niż moc...
Smoła się ożywiła, 170PS już ładnie śmiga.
 na dłuzszym odcinku na krotkim to inna sprawa ale tez  na starcie tego momentu nie przełozysz na ulice
 na dłuzszym odcinku na krotkim to inna sprawa ale tez  na starcie tego momentu nie przełozysz na ulice  a dla asz 170 km to zadna rewelacja i obciązenie
 a dla asz 170 km to zadna rewelacja i obciązenie 
również podzielam tomikew_86 pisze: Niby nie, ale jak chce się autem pojeździć kilka ładnych lat i lubi się docisnąć to lepiej nie podkręcać go za bardzo...
ja też kiedyś myślałem, że moment to wszystko a moc jest drugorzędna, najlepiej jak wszystko idzie ładnie w parzefasd pisze:auto które ma mały moment ale ma moc to i tak wciagnie tego z momentemna dłuzszym odcinku na krotkim to inna sprawa ale tez na starcie tego momentu nie przełozysz na ulice

1990Mati pisze:ładnie pachnie smołą pozdro
 
 mikew_86 pisze:Smoła się ożywiła
 
 Pana Wojtusia odwiedzęJEB-W-ŁEB-Z-LASERKA


fasd, mikew_86,
Panowie, tuning rzecz względna, wszystko zależy od tego co i ile chce, ja nie mam parcia na 200 ps, podzielam tą wypowiedz
 Troche pojezdzij i bedzie znowu mało
 Troche pojezdzij i bedzie znowu mało  
  tak samo jak z samym chipem ;D
 tak samo jak z samym chipem ;DUżytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości