[mk3][OEM+]z miłości do detali
Moderator: G0 Karcio
Dzięki po zdjeciach widać, że środki daja rade. Ja zastanawiam się nad produktami 3M. Ale trzeba porownac będzie ceny i jeszcze raz przemyśleć sprawe...:VoyteQ:.. pisze:politura sonax xtreme (wariant 2 - do nowych i lekko zmatowiałych lakierów) + wosk koloryzujący sonax seria xtreme + wosk perłowy (tzw. "wosk miękki") karcher rm 824
jak kogoś to interesuje to auto stoi troszkę niżej... w sumie to parę cm niżej... a ile było walki z kątami żeby felgi nie tarły 
			
													
					Ostatnio zmieniony sob maja 08, 2010 16:32 przez Wojtek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- RafaelloW007
 - Forum Master

 - Posty: 1341
 - Rejestracja: sob sty 17, 2009 16:48
 
- RafaelloW007
 - Forum Master

 - Posty: 1341
 - Rejestracja: sob sty 17, 2009 16:48
 
hehe w końcu kiedyś trzeba było 
 gwint bez rewelacji - mts - ale stwierdziłem, że kupię taki a jak kiedyś przełożę silnik na mocniejszy to będę szukał wyczynowego gwintu... a co do tarcia o nakrętki - tarło, ale da się ustawić takie kąty żeby nie tarło 
 ale w tyg. kupię dystanse 5mm żeby jednak trochę oddalić koła od nakrętek 
			
									
									Poczekamy az po dziurach polatasz i pierwsze progi zaliczysz ;p A katy ustawiałes sam czy w zakladzie ??
I czekam na zdjecia zreszta jutro sie obada ;p
			
									
									I czekam na zdjecia zreszta jutro sie obada ;p
..::ReddeviL::..
Jeżdże nisko, leże na glebie....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182481
[url=http://img17.imageshack.us/my.php?image=6kg9rg8.gif][img]http://img17.imageshack.us/img17/5804/6kg9rg8.gif[/img][/url]
						Jeżdże nisko, leże na glebie....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182481
[url=http://img17.imageshack.us/my.php?image=6kg9rg8.gif][img]http://img17.imageshack.us/img17/5804/6kg9rg8.gif[/img][/url]
hehe ja mam taki warsztat który ustawia każde auto, nawet jak szura po asfalcie 
musiałem podnieść przód na ok. -85 i tył na ok. -65 (żeby równo stało, z tyłu mogła by felga się w nadkolu schować i by nie tarło) bo nie dało się jeździć - koła obcierały o budę wewnątrz i przy dużym skręcie o sprężyny - narazie będzie tak, a jak stwierdzę że idzie niżej, to będę musiał kupić dystanse 5mm na stronę
			
									
									musiałem podnieść przód na ok. -85 i tył na ok. -65 (żeby równo stało, z tyłu mogła by felga się w nadkolu schować i by nie tarło) bo nie dało się jeździć - koła obcierały o budę wewnątrz i przy dużym skręcie o sprężyny - narazie będzie tak, a jak stwierdzę że idzie niżej, to będę musiał kupić dystanse 5mm na stronę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości





