[mk4]ALH na dopingu - jakie osiągi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk4]ALH na dopingu - jakie osiągi
Witam
Krótkie pytanko.
Buda A3, wtryski asv i program. Pewnie wyjdzie 140kunia i 280 niuta.
Czy ktoś może mi powiedzieć jakie to ma osiągi?
0-100 - to pewnie ciężko
60-100 4ka i 80-120 5tka
Wypasem by były czas na 4ce 60-140 czy 5tka i 80-160
Pozdrawiam
			
									
									Krótkie pytanko.
Buda A3, wtryski asv i program. Pewnie wyjdzie 140kunia i 280 niuta.
Czy ktoś może mi powiedzieć jakie to ma osiągi?
0-100 - to pewnie ciężko
60-100 4ka i 80-120 5tka
Wypasem by były czas na 4ce 60-140 czy 5tka i 80-160
Pozdrawiam
Re: [mk4]ALH na dopingu - jakie osiągi
Do 100km/h nie mierzyłem bo mam problem z trakcjąphanteon pisze:Witam
Krótkie pytanko.
Buda A3, wtryski asv i program. Pewnie wyjdzie 140kunia i 280 niuta.
Czy ktoś może mi powiedzieć jakie to ma osiągi?
0-100 - to pewnie ciężko
60-100 4ka i 80-120 5tka
Wypasem by były czas na 4ce 60-140 czy 5tka i 80-160
Pozdrawiam
 i wyniki nie sa adekwatne do tego co powinno być,  u mnie od 60-100km/h 4 bieg - 6,5 s.;  80-120km/h 5 bieg - 9 s. ( elastycznosc jak w 2.0TDI 170KM ), v max 218km/h ( licznikowo )  i czerwone pole
  i wyniki nie sa adekwatne do tego co powinno być,  u mnie od 60-100km/h 4 bieg - 6,5 s.;  80-120km/h 5 bieg - 9 s. ( elastycznosc jak w 2.0TDI 170KM ), v max 218km/h ( licznikowo )  i czerwone pole  
					Ostatnio zmieniony pt kwie 02, 2010 19:30 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									1 gaz do deski stoi w miejscu, 2 bieg gaz do deski w czasie jazdy poniżej 40km/h i koła i ciagnie cały czas na piskui robi się biało ( brak ASR ) a z mniejsza iloscią gazu wynik nie prawdziwy- wina max moment przy 1850 obr dlatego do 2500 tys obr gaz do połowyphanteon pisze:Tzn?PinkFloyd pisze:i wyniki nie sa adekwatne do tego co powinno być
 musz e opanowac to programem uciąc trochę paliwa z dołu bo dwumas nie wytrzyma
  musz e opanowac to programem uciąc trochę paliwa z dołu bo dwumas nie wytrzyma   Poza tym limiter obr musze miec w głowie wkreca sie do 5 tys obr jak benzynka
 Poza tym limiter obr musze miec w głowie wkreca sie do 5 tys obr jak benzynka
					Ostatnio zmieniony sob kwie 03, 2010 00:02 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 3 razy.
									
			
									Masz tylko soft i wtryski 216? 298NM przy 1850obr i takie rzeczy sie dzieja?:) Ja mam 132konie i 312Nm przy 2400 a przyczepności na dwojce nie zrywa, na mokrym od czasu do czasu poderwie lekko, ale to tyle. A waga MKIV i Leona sa mniej wiecej podobne. Obnizenie max momentu w dół daje takie rezultaty?:)PinkFloyd pisze:1 gaz do deski stoi w miejscu, 2 bieg gaz do deski w czasie jazdy poniżej 40km/h i koła i ciagnie cały czas na piskui robi się biało
[ Dodano: 03 Kwi 2010 01:07 ]
Przejrzałem swoj wykres z hamowni, przy 1850 obr mam ok. 280Nm. takze u mnie powinno być mniej wiecej podobnie, ale nie jest.
Re: [mk4]ALH na dopingu - jakie osiągi
PinkFloyd pisze:Do 100km/h nie mierzyłem bo mam problem z trakcjąphanteon pisze:Witam
Krótkie pytanko.
Buda A3, wtryski asv i program. Pewnie wyjdzie 140kunia i 280 niuta.
Czy ktoś może mi powiedzieć jakie to ma osiągi?
0-100 - to pewnie ciężko
60-100 4ka i 80-120 5tka
Wypasem by były czas na 4ce 60-140 czy 5tka i 80-160
Pozdrawiami wyniki nie sa adekwatne do tego co powinno być, u mnie od 60-100km/h 4 bieg - 6,5 s.; 80-120km/h 5 bieg - 9 s. ( elastycznosc jak w 2.0TDI 170KM ), v max 218km/h ( licznikowo ) i czerwone pole
Wiadomo że jak na 1 biegu strzelisz ostro to spalisz kapcia i nic pozatym , ale spokojnie mozna ogarnac trakcje
 ludzie maja ponad 200 kuni i 400 niutow na ośce i jeżdża, kwestia ogarniecia auta , na zimowych 16 cali 205  jak sie postaram na suchym to i na 2 biegu pali gume
 ludzie maja ponad 200 kuni i 400 niutow na ośce i jeżdża, kwestia ogarniecia auta , na zimowych 16 cali 205  jak sie postaram na suchym to i na 2 biegu pali gume  na letnim 17 i 215 podobnie jak sheriffig spokonie daje rade na prawde ostro wystartowac bez uślizgu .czasów niestety nie udalo mi sie pomierzyc do tej pory , moc jaka dysponuje wedlug ostatnich pomiarow do 145 km i 302 Nm ( max niuton przy 2400 Rpm ) ale po wymianie sprzegla byla korekta wiec momentu jest nieco więcej
 na letnim 17 i 215 podobnie jak sheriffig spokonie daje rade na prawde ostro wystartowac bez uślizgu .czasów niestety nie udalo mi sie pomierzyc do tej pory , moc jaka dysponuje wedlug ostatnich pomiarow do 145 km i 302 Nm ( max niuton przy 2400 Rpm ) ale po wymianie sprzegla byla korekta wiec momentu jest nieco więcej
					Ostatnio zmieniony sob kwie 03, 2010 09:30 przez Deft-on, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
PinkFloyd, chyba trochę przesadzasz z tym gubieniem trakcji przy niecałych 140KM i 300Nm...PinkFloyd pisze:Tylko ja mam 195/65/15 i stad problem
może masz słabe ogumienie?
www.gustavo.pl   najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
						AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Gumy słabe Fuldy - twarda guma i maja tylko 3 mm, musze kupic chyba jakis Dunlopy bo na zimówkach Pirelli było lepiejCrocodileReggae pisze:PinkFloyd, chyba trochę przesadzasz z tym gubieniem trakcji przy niecałych 140KM i 300Nm...PinkFloyd pisze:Tylko ja mam 195/65/15 i stad problem
może masz słabe ogumienie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości









