Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » czw gru 30, 2004 12:03
			
			
			
			
			Mam głowice z GTi 1.8. Moge na niej porobić experymenty. Tak więc pytanie do znawców tematu: co można zrobić w głowicy żeby było lepiej. Na bierząco będę robił zdjęcia z przeprowadzonych prac. Jak narazie głowica jest rozmontowana i wypiaskowana.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								evolution							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: evolution » sob sty 01, 2005 12:04
			
			
			
			
			z silnika??
 zawsze mozesz zalozyc wieksze wentyle i/lub walki rozrzadu o wiekszym skoku krzywki i czasach otwarcia, polerowanie komór spalania i zaworow zmienienie katow przylgni lekkie zdjecie glowicy.....

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								evolution							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: evolution » sob sty 01, 2005 12:07
			
			
			
			
			i bym zapomnial powiekszenie i polerowanie kanałów pozdrawiam
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » sob sty 01, 2005 15:12
			
			
			
			
			O widzę nauczyciela prowadzącego. Zapraszam do udziału w temacie.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Borys							
- V.I.P.
  
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » ndz sty 02, 2005 15:50
			
			
			
			
			taz pisze:O widzę nauczyciela prowadzącego. Zapraszam do udziału w temacie.
i bez "ojca prowadzacego" bys sobie poradzil, Ja i VR wlasnie jestesmy w trakcie przygotowania glowicy do VR6 narazie kanaly powiekszone i dopasowane do uszczelki na wylocie,
www.vrservice.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » ndz sty 02, 2005 18:16
			
			
			
			
			Korekcje kanałów już zrobiłem, ale nie wiem o ile je powiększyć żeby nie z$&^ać.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cyarnz							
- Użytkownik
  
- Posty: 470
- Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
- Lokalizacja: Poznań
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cyarnz » pn sty 03, 2005 14:22
			
			
			
			
			zaworki od 2.0 wsadz bo sa wieksze 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » pn sty 03, 2005 14:31
			
			
			
			
			Moje zawory mają ssący 38mm, a wydechowy 33mm. I raczej jest tem mało miejsca na założenie innych. W silnikach z digi widziałem że wymiary są 40mm i 32mm, tak więc zmiana wydechowych zaworów odpada, a bez tego ssący się nie zmieści.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cyarnz							
- Użytkownik
  
- Posty: 470
- Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
- Lokalizacja: Poznań
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cyarnz » pn sty 03, 2005 14:55
			
			
			
			
			a szkoda, bo ssacy sporo wiekszy:)
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Borys							
- V.I.P.
  
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » wt sty 04, 2005 10:35
			
			
			
			
			cyarnz pisze:a szkoda, bo ssacy sporo wiekszy:)
ja mam PG i mam spokoj
www.vrservice.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cyarnz							
- Użytkownik
  
- Posty: 470
- Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
- Lokalizacja: Poznań
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cyarnz » wt sty 04, 2005 18:23
			
			
			
			
			
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » pt sty 07, 2005 17:55
			
			
			
			
			Z braku aparatu fotek narazie nie ma, ale będą. Do tej pory rozwierciłem kanały i skróciłem prowadnice, żeby nie wyglądały z odlewu głowicy. Teraz kolej na papier ścierny i ręczną robote. Zajmie mi to jakiś tydzień. Potem pasta tempo i kanały wydechowe będą się lśnić jak lusterko. Ssące kanały tylko wygładze papierem 80 i poprawie 240.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MAREK 74							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 990
- Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
- Lokalizacja: Racibórz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MAREK 74 » czw sty 13, 2005 02:58
			
			
			
			
			jak składałem swój 1.8 to w zaworach mogłeś się przejrzeć i uczesać 

tłoki też polerowałem komore przejechałem papierem  bo czas mnie gonił
kanały polerowane wodnym
MK1  1.8GTI     MK2  GTI 16V + DIGI3.2     MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » czw sty 13, 2005 12:16
			
			
			
			
			Ssące przejechałem tylko papierem 220, a ssące już jade 220. Potem 400 i wodny 600. Reszta to już pasta i filc.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości