przepływowomierz tnie dawkę? wyższe spalanie?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

przepływowomierz tnie dawkę? wyższe spalanie?

Post autor: jacekPlacekkk » pt mar 26, 2010 13:05

Witam dzięki uprzejmości mojego znajomego porobił mi logi dynamiczne....

wszło że przeplywka tnie dawkę paliwa :chytry: chyba tAK to się zwie....

moje pytanie?

czy ma to znaczenie co do wzrostu żuzycia paliwa???

czy czyścić to czy kupić nowy?


mam auto od niedawna więc nie wiem jak powinien chodzić z dobrą przepływką?fakt faktem po 120 mogło by byś lepiej.... nie mam porównania



logii: http://vaglog.rtnet.pl/jurzykjacek_8656.html

http://vaglog.rtnet.pl/jurzykjacek_8657.html

http://vaglog.rtnet.pl/jurzykjacek_8658.html

http://vaglog.rtnet.pl/jurzykjacek_8659.html

http://vaglog.rtnet.pl/jurzykjacek_8660.html

http://vaglog.rtnet.pl/jurzykjacek_8661.html




http://vaglog.rtnet.pl/jurzykjacek_9120.html

http://vaglog.rtnet.pl/jurzykjacek_9121.html

http://vaglog.rtnet.pl/jurzykjacek_9122.html

http://vaglog.rtnet.pl/jurzykjacek_9123.html

http://vaglog.rtnet.pl/jurzykjacek_9124.html

http://vaglog.rtnet.pl/jurzykjacek_9125.html


mi tam te logii nic nie mówią....

[ Dodano: 26 Mar 2010 12:07 ]
jest gdzieś fotoporada co do czyszenia?
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 13:06 przez jacekPlacekkk, łącznie zmieniany 1 raz.


:-)

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » pt mar 26, 2010 13:19

EGR zaślepione, przepływomierz wyczyść zmywaczem do hamulców Wurtha, benzyną ekstrakcyjną. Dawka ustawiona ok, tylko ją tnie.
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 13:21 przez twromek, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » pt mar 26, 2010 13:21

twromek pisze:EGR zaślepione
ja nie zaślepiałem???

a jak to się czyści?psika spreyem? a potem macza w beznynie?czy jak? wiem że mam nie dotykać tego tak?


:-)

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » pt mar 26, 2010 13:23

Wypsikać żeby nie było syfu, przepłukać benzyną, wysuszyć i gotowe.

A filtr powietrza kiedy zmieniałeś?
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 13:24 przez twromek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » pt mar 26, 2010 13:32

twromek pisze:Wypsikać żeby nie było syfu, przepłukać benzyną, wysuszyć i gotowe.
wyciagać trza z tej rury przelotowej

?
twromek pisze:A filtr powietrza kiedy zmieniałeś?
to u mnie podstawa :helm:


a na pytNIE ZE SPAlaniem ktos odpowie?

co jeśli to nie pomoze?


:-)

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » pt mar 26, 2010 13:39

Spalanie zależy od warunków i stylu jazdy. Stan silnika, lane paliwo, wszystko ma wpływ. Co do tego, że jest trochę słabszy to może więcej palić przez to, że naciskasz mocniej pedał gazu.

Ściągasz ta harmonijkową rurę od filtra do turba, ściągasz górę obudowy filtra wraz z przepływomierzem i czyścisz, reszty nie trzeba rozkręcać.
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 13:40 przez twromek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » pt mar 26, 2010 14:12

Obrazek

przepływke mam Pietersburga to jest chyba ta którą można czyścić, wymyć na koniec w benzynie ekstrakcyjnej?

ale nie dotykać szmatkami czy pedzelkiem?

bo jak sie wyjmie całkiem to ukaże nam się coś takiego:

zdjęcie zapozyczone z innego tematu



Obrazek

[ Dodano: 26 Mar 2010 15:04 ]
znalazłem nowy: http://www.allegro.pl/item964232164_prz ... rburg.html



a inne po 500?


:-)

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt mar 26, 2010 17:55

jacekjurzykkk pisze:przepływke mam Pietersburga
Oj coś czuje że kolega ma inną przepływkę niż na zdjęciu i nie chodzi mi o nazwę :grin:A jeżeli auto ze zdjęcia jest kolegi to nawet na pewno inną
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 17:56 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » pt mar 26, 2010 18:14

mam taką: Obrazek

dokładnie zdjęcie mojej, już wiem ze jest inna niż ten wkład....

koszt nowej w ASo po rabacie 479 zł, najpierw może wyczyszczę,

[ Dodano: 26 Mar 2010 17:17 ]
zapodajcie moze jakiś srodek do czyszczenia?


:-)

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt mar 26, 2010 21:51

jacekjurzykkk pisze:koszt nowej w ASo po rabacie 479 zł,
:bajer: Oszalałeś ?Toż to rozbój w biały dzień,ja kupiłem 2szt na alegro. Jeden za 80zł ,drugi za 55zeta ,oba od razu sprawdziłem w aucie śmigają jak nowe .Teraz mam dwa na zapas :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
shark:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 12, 2010 02:04
Lokalizacja: Chojnice i okolice

Post autor: shark:) » sob mar 27, 2010 00:49

dołączam się do tematu, ja mam tez TD z 1992 ale takiego czegos za filtrem nie mam....więc co zrobic?



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » sob mar 27, 2010 01:06

Mozesz sobie zalozyc jesli chcesz. Gwarantuje Ci, ze w niczym nie bedzie to przeszkadzac.



Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » sob mar 27, 2010 20:41

no i po czyszczeniu kupiłem w inter-carsie specjalny preparat do czyszczenia teGo szitu cena 20,50 zł i wyciągnełem wypsiukałem jak szalony potem benzynka i pędzelek siatki doczysciłem elegancko wypłukałem w benzynce..... (było tam tAK czarno nie widać było siatek już tyle sadzy) (nie zdjemowałem siateczek)


no ale wyszuszyłem na słonku złozyłem i Jedzie! dużo lepiej już z dolnych obrotów, i tak jak się ładnie zbierał do 100 teraz tak jedzie do 120.... wskazówka prędkościomierza pnie się równniótko do 100km/h,


czyli czuć różnicę

przed czyszczeniem całkiem odłączyłem pepływkę żeby sprawdzić jak chodzii bez, i róznica była powalająca,
we wtorek będe robił logi Ciekawe czy powinny coś pokazać na +

[ Dodano: 27 Mar 2010 19:44 ]
munior, ale taką używkę to chybił trafił, moja działa ładnie ale tnie dawkę,,,, laik by nie zauważył róznicy


:-)

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob mar 27, 2010 23:12

shark:) pisze:dołączam się do tematu, ja mam tez TD z 1992 ale takiego czegos za filtrem nie mam....więc co zrobic?
twromek pisze:Mozesz sobie zalozyc jesli chcesz. Gwarantuje Ci, ze w niczym nie bedzie to przeszkadzac.
:rotfl: dobre,a na poważnie .Nie masz bo w TDeku nie potrzebna ,brak kompa .


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości