Polerowanie aluminium
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- lluukkaasss
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 631
 - Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
 - Lokalizacja: WLKP
 
- michalc696
 - Mały gagatek

 - Posty: 62
 - Rejestracja: sob lis 08, 2008 17:55
 - Lokalizacja: Orońsko
 
Witam dałem do znajmoego zeby naspawał mi troche aluminum na ranty i jak odebrałem to to sie załamałem. Pomózcie mi od czego mam ruszyc ? Boszem i tarcza listkowa ? czy jak ?   bo kompletna załamka   nizej fot
http://img96.imageshack.us/i/zdjcie0384p.jpg/
pozdr
			
									
									http://img96.imageshack.us/i/zdjcie0384p.jpg/
pozdr
- barteKKK03
 - V.I.P.

 - Posty: 15224
 - Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
 
Tokarz niech Ci to najpierw przetoczy... a potem oszlifować.matek55 pisze:Witam dałem do znajmoego zeby naspawał mi troche aluminum na ranty i jak odebrałem to to sie załamałem. Pomózcie mi od czego mam ruszyc ? Boszem i tarcza listkowa ? czy jak ? bo kompletna załamka nizej fot
http://img96.imageshack.us/i/zdjcie0384p.jpg/
pozdr
witam panowie mam taki problem otoz postanowilem wypolerowac moje felgi i zalozylem ze bedzie to polerka tylko zwierzchu a srodek prysne na czarny mat. skonczylem felge i stwierdzilem ze nie bedzie to dobrze wygladac i teraaz pytanie... macie jakies patenty jak wyszlifowac te trudno dostepne miejsca zaznaczone na czerwono ? a druga sprawa uzywam do polerki pasty fercela g3. nadaje sie do tego czy zmienic na cos innego bo mam wrazenie ze nie sprawdza sie i jest delikatne mleko. a mam jeszcze jakas paste k2 do aluminium nada sie ? czyt mzoe cos zle robie ? najpierw wyszlifowalem baranek papierem 180 potem poszedl wodny 600, 1000, 1500, 2000 filc na wiertarce i pasty. 
http://img151.imageshack.us/img151/893/felgac.jpg
			
									
									http://img151.imageshack.us/img151/893/felgac.jpg
- 
				robertinio
 - Nowicjusz

 - Posty: 12
 - Rejestracja: śr cze 22, 2005 17:13
 - Lokalizacja: Katowice
 - Kontakt:
 
matek55 pisze:Witam dałem do znajmoego zeby naspawał mi troche aluminum na ranty i jak odebrałem to to sie załamałem. Pomózcie mi od czego mam ruszyc ? Boszem i tarcza listkowa ? czy jak ? bo kompletna załamka nizej fot
http://img96.imageshack.us/i/zdjcie0384p.jpg/
pozdr
dasz rade sam to opanować :
raszpa, potem pilnik, potem szlifierka oscylacyjna z gradacją 40, a potem już szlifowanko papierami o mniejszej gradacji,
na upartego po walce raszplą mozna zarzucić na auto włączyć silnik i samemu przeszlifować
www.alufelgi.za.pl
						- duzy_przemo
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 921
 - Rejestracja: czw mar 09, 2006 10:46
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Bosh plus tarcza 115mm na rzep do tego papier 115mm P60 i P80. Tylko jak możesz zmniejsz obroty na fleksie tak by zniwelować ryzyko przypalenia materiału.Następnie delikatnie to wszystko zebrać.matek55 pisze:byłem o tokarza i mówi ze strasznie duzo roboty z tym bo trzba pomału zbierac. A jak by delikatnie i równomiernir robił to boshem ? tylko nie wiem jaki zastosowac papier do tego bosha i później oscylacyjna co ?
Jak już zbierzesz to na płasko to całość oraz przyległą część rantu szlifuj od P120 w wzwyż tak by wygubić miejsce naprawy.
Moja rada nie spiesz się przy naprawie bo łatwo wybrać zbyt dużo materiału i będziesz musiał zaczynać zabawę od nowa.
- 
				robertinio
 - Nowicjusz

 - Posty: 12
 - Rejestracja: śr cze 22, 2005 17:13
 - Lokalizacja: Katowice
 - Kontakt:
 
- 
				robertinio
 - Nowicjusz

 - Posty: 12
 - Rejestracja: śr cze 22, 2005 17:13
 - Lokalizacja: Katowice
 - Kontakt:
 
- 
				To_mas
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 8027
 - Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
 - Lokalizacja: Śląsk
 - Kontakt:
 
robertinio, to pisz konkretnie a nie teraz dopiero wyskakuj z konkretnym modelem  i gradacjami 4x większymi od tego co podałeś, nie bądź cwany 
Poza tym ciekawe czy kolega pytając o szlifierkę oscylacyjną miał akurat na myśli twoją deltę
tu masz ze posiadają większą taką gradację http://moto.allegro.pl/item951805278_pa ... orami.html
do 400
jest ? jest !
jak by ci było mało to znalazłem i 500 i 600 i 800
http://www.pasja.koszalin.pl/index.php? ... sort=price

tak jak sie szlifuje na mokro np pod poler lakieru 1500 czy tam używając trizact ?
jakoś wtedy da sie nie moczyć całej szlifierki....
no ale to 3a umieć.
			
													Poza tym ciekawe czy kolega pytając o szlifierkę oscylacyjną miał akurat na myśli twoją deltę
tu masz ze posiadają większą taką gradację http://moto.allegro.pl/item951805278_pa ... orami.html
do 400
jest ? jest !
jak by ci było mało to znalazłem i 500 i 600 i 800
http://www.pasja.koszalin.pl/index.php? ... sort=price
robertinio pisze:pozatym jak chcesz je moczyć w wodzie ? z całą szlifierką ?
tak jak sie szlifuje na mokro np pod poler lakieru 1500 czy tam używając trizact ?
jakoś wtedy da sie nie moczyć całej szlifierki....
no ale to 3a umieć.
					Ostatnio zmieniony pt mar 19, 2010 13:08 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości



