Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								kamil666							
- Nowicjusz
  
- Posty: 11
- Rejestracja: sob lut 20, 2010 19:04
- Lokalizacja: Pcim
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kamil666 » sob lut 27, 2010 17:46
			
			
			
			
			Witam, poszukuję schematu bądź czegoś podobnego nt. wiązki elektrycznej idącej do ECU (które kabelki są od zasilania ECU - to mnie szczególnie interesuje) oraz gdzie się znajduje samo ECU w MkIV z silnikiem AHF
// mam zamiar sobie zrobić odcięcie zapłonu w ten sposób 

 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								fleshu							
- Forum Master
  
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fleshu » sob lut 27, 2010 21:37
			
			
			
			
			Rozłącz poprzez przekaźnik czerwony gruby kabelek idący do pompy paliwowej > i po sprawie. 
[ Dodano: 27 Lut 2010 20:40 ]
Można jeszcze na szybkiego odciąć zasilanie dla przekaźnika 109.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 perki
- ...
  
- Posty: 2363
- Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
- Lokalizacja: Zagłębie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: perki » sob lut 27, 2010 22:59
			
			
			
			
			fleshu pisze:Rozłącz poprzez przekaźnik czerwony gruby kabelek idący do pompy paliwowej > i po sprawie. 
[ Dodano: 27 Lut 2010 20:40 ]
Można jeszcze na szybkiego odciąć zasilanie dla przekaźnika 109.
i co wtedy trzeba zrobic zeby odpalic auto ? bo czytalem gdzies ze takie odciecia mozna obejsc 2 kabelkami w 10 sekund bez szukania pstryczka ;/ prawda to ? vo mam takie cos
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Kulon							
- Forum Master
  
- Posty: 1994
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kulon » sob lut 27, 2010 23:00
			
			
			
			
			Można jeszcze na szybkiego odciąć zasilanie dla przekaźnika 109.
na pewno w ten sposób najbardziej efektywnie i najmniej inwazyjnie
ja akurat jestem na etapie przyczyny dlaczego nie ma prądu na kostce do ECU bo nie da się auta zapalić 

					Ostatnio zmieniony sob lut 27, 2010 23:24 przez 
Kulon, łącznie zmieniany 2 razy.
									
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								fleshu							
- Forum Master
  
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fleshu » ndz lut 28, 2010 00:14
			
			
			
			
			Obejść da się wszystko! 
Złodziej musi mieć sprawnego kompa żeby to autko odpalić. 
Przekaźnik 109 odpowiada za zasilanie ECU i podaje prąd na zawór odcięcia paliwa > jego uszkodzenie (zimne luty w 99% przypadków) > dają efekt braku zasilania na kompa i na podniesienie zaworu odcięcia paliwa > autko jest uziemione. Dodatkowo awaria tego przekaźnika jest traktowana przez ECU jak wyłączenie stacyjki > nie zostaje zapisany błąd. 
Jest to typowa przypadłość TDI i robi wielkie problemy > tylko wtajemniczeni będą wiedzieli o co chodzi > a złodziej zrezygnuje bardzo szybko >>>>>> jest to bardzo skuteczny sposób uziemienia autka hehe. 
[ Dodano: 27 Lut 2010 23:16 ]
Tylko pamiętaj Kolego > Przewody lutujemy!
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mariusz75							
- Forum Master
  
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA                                                       wielkopolska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mariusz75 » ndz lut 28, 2010 01:20
			
			
			
			
			fleshu pisze:jest to bardzo skuteczny sposób uziemienia autka hehe. 
I jest to zastosowane w 80% TDI-ków.
Nawet średniej niższej klasy złodziej który spróbuje pojechać twoim autem jak poradzi sobie z STACYJKĄ i IMO to przekaźnik 109 obejdzie w 3 sekundy.
A tak z mojego doświadczenia to 109 da się obejść  za pomocą 50 cm przewodu w 3 sekundy. 
Uwierzcie MI 109 to działa tylko na wyobraźnie właściciela ,a dla złodzieja to śmiech. 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								fleshu							
- Forum Master
  
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fleshu » ndz lut 28, 2010 01:22
			
			
			
			
			+ na zawór odcięcia > ale po co to pisać > specjalnie tego nie pisałem.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mariusz75							
- Forum Master
  
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA                                                       wielkopolska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mariusz75 » ndz lut 28, 2010 01:22
			
			
			
			
			
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								fleshu							
- Forum Master
  
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fleshu » ndz lut 28, 2010 01:23
			
			
			
			
			Metod jest wiele > dają one tylko wiekszą ilość czasu > nigdy nie dają pewności.
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 01:24 przez 
fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mariusz75							
- Forum Master
  
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA                                                       wielkopolska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mariusz75 » ndz lut 28, 2010 01:24
			
			
			
			
			fleshu pisze:+ na zawór odcięcia > ale po co to pisać > specjalnie tego nie pisałem.
 To po co doradzasz koledze zabezpieczenie które jest g...o warte  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								fleshu							
- Forum Master
  
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fleshu » ndz lut 28, 2010 01:33
			
			
			
			
			Ale jest proste do zrobienia.
Najlepiej to by było koma wsadzić pod tapicere fotela i podłączyć ładowanie przez oryginalne wtyczki.
Jedyny minus to doładowanie konta.
Jak auto lawetują to wysyła się esa i wiadomo gdzie fura jest (a przynajmniej jej część). 
Bo kto w dziupli będzie tapicerkę z foteli ściągał?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Sztomel							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sztomel » ndz lut 28, 2010 07:11
			
			
			
			
			fleshu pisze:Bo kto w dziupli będzie tapicerkę z foteli ściągał?
Oj tych ludzi to akurat nie brakuje ... 

ostatnio złapaliśmy ekipę, że tak powiem,  sprzątającą.
					Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 07:17 przez 
Sztomel, łącznie zmieniany 3 razy.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 perki
- ...
  
- Posty: 2363
- Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
- Lokalizacja: Zagłębie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: perki » ndz lut 28, 2010 08:20
			
			
			
			
			fleshu pisze:Ale jest proste do zrobienia.
Najlepiej to by było koma wsadzić pod tapicere fotela i podłączyć ładowanie przez oryginalne wtyczki.
Jedyny minus to doładowanie konta.
Jak auto lawetują to wysyła się esa i wiadomo gdzie fura jest (a przynajmniej jej część). 
Bo kto w dziupli będzie tapicerkę z foteli ściągał?
napisz wiecej o tym komie 

 wystarczy telefon na karte ze spisanem nr imei ? i co ? nie ma auta i co robie zeby go namierzyc?
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kamil666							
- Nowicjusz
  
- Posty: 11
- Rejestracja: sob lut 20, 2010 19:04
- Lokalizacja: Pcim
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kamil666 » ndz lut 28, 2010 12:59
			
			
			
			
			dziekuje za odpowiedzi, zrobie podwojne zabezpieczenie - pompa + 109 i mysle ze to da rade jako tako
jesli ktos ma jakies pomysly ciekawe to prosze pisac 

					Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 13:05 przez 
kamil666, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości