zobacz czy nie masz na zewnątrz żadnej nieszczelności, i czy na korku oleju nie masz takiej mazi jak kawa z mlekiem.Wisnia601 pisze:a jesli mówi ze to nie pomoże to najprawdopodobniej jest PĘKNIĘTY BLOK?? bo głowica była planowana. jest taka możliwośc??
i zapytaj mechanika jak dokręcał głowicę.
to raz a dwa sprawdź nagrzewnicę i czy nie masz mokro pod dywanikami po stronie pasażera w szczególności.
dodatkowo wymontuj termostat i wrzuć do garczka z ciepłą wodą i za pomocą termometra zweryfikuj czy przy odpowiedniej temperaturze się włącza
do sprawdzenia są jeszcze kąt wtrysku czy nie jest za wczesny i wtryskiwacze czy nie leją.
co do uszczelki jeśli założyłeś nie metalową to możliwe że powtórnie ją dmuchnęło i w przypadku tradycyjnej uszczelki musi być porządna firma a nie byle co.
może być jeszcze zasyfiona chłodnica lub za mała


 , to ja stawiam ze masz peknieta głowice a sam mówiłeś ze go przegrzałes silniczek a ponoc lubi szczelac głowica
 , to ja stawiam ze masz peknieta głowice a sam mówiłeś ze go przegrzałes silniczek a ponoc lubi szczelac głowica  










 ...
 ...

 może przy robocie z głowica płukanie zbiorniczka pomogło ...
 może przy robocie z głowica płukanie zbiorniczka pomogło ...




