
ciezko jest mi sobie wyobrazic jakby wygladaly w macie a taka opcja mnie jara
Moderator: G0 Karcio


 
 evolution pisze:hmmmm fanty z pierwszej strony zalozone, auto wystrojone, wykres nie jest taki jakbym chcial do konca, nie mam zkad wziac wiecej paliwa w cylindrach i seryjny icek stoi tez na przeszkodzie, wiec pewnie bedzie trzeba pompki i icek wymienic.. wynik 155 PS i 390 Nm bez dymu. max niuty dopiero przy niespelna 2500 rpm zeby nie przeciazac bez potrzeby napedu.pelton1985, pewnie niebawem wstawi wykres. wiec przylukacie
 pozdr
  pozdr 
 nie czytałem także wybaczpelton1985 pisze:fasd, wczytaj się głębiej w temat, masz wszystko ładnie opisane, co i jak
turbo poszło do wymiany bo musiało być wymienione... i w serii było zdecydowanie mniej niż Ty miałeś, a przed autem jeszcze trochę pracy i modyfikacji mechanicznych
P.S. Ile niuta u Ciebie wyszło?
 
   a nie trzeba było od razu czegoś większego wsadzić jak juz wiedziałes ze bedziesz dalej modził?
 a nie trzeba było od razu czegoś większego wsadzić jak juz wiedziałes ze bedziesz dalej modził? moc jaka mnie interesuje po finalizacji (po wymianie pompowtrysków) to ok 200 ps
  moc jaka mnie interesuje po finalizacji (po wymianie pompowtrysków) to ok 200 ps  
  pozdr
 pozdr 
np. jaką? Od ARL'a czyli ta która teraz jest w aucie dmucha 1,1 bara i jeszcze sporo przed niąfasd pisze:nie trzeba było od razu czegoś większego wsadzić jak juz wiedziałes ze bedziesz dalej modził?
 z tego co sie orientowałem to z pompkami z ARL'a, tą turbiną oraz FMIC, moc o której piszesz czyli okolice 200 ps są jak najbardziej możliwe, w AJM nie chcę większych mocy
 z tego co sie orientowałem to z pompkami z ARL'a, tą turbiną oraz FMIC, moc o której piszesz czyli okolice 200 ps są jak najbardziej możliwe, w AJM nie chcę większych mocy   
  
 ale narazie fmic
 ale narazie fmic  tak samo jak ja niechce wiecej bo ajm to przy wiekszych mocach zgubić można po drodze
 tak samo jak ja niechce wiecej bo ajm to przy wiekszych mocach zgubić można po drodze   
   
   
  
  
 z suszarą nie ma co kombinować i wybieraj tą z ARL'a GT 1749 VB, podchodzi plug & play i wystarczy tylko dokupić taki czerwony wąż, a jej wydajność spokojnie starczy do robienia AJM'a ( w dziale tuning TDI masz sporo na temat tego manewru oraz FMIC ). tak gdzies wyczytałem, że taka bezpieczna bariera dla AJM'a to 200 ps  :green_fuck:
 z suszarą nie ma co kombinować i wybieraj tą z ARL'a GT 1749 VB, podchodzi plug & play i wystarczy tylko dokupić taki czerwony wąż, a jej wydajność spokojnie starczy do robienia AJM'a ( w dziale tuning TDI masz sporo na temat tego manewru oraz FMIC ). tak gdzies wyczytałem, że taka bezpieczna bariera dla AJM'a to 200 ps  :green_fuck:Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości