A więc kilka słów o nowym nabytku. 
 
Ogólnie to jest to prawie bliźniacza wersja pierwszej Westfalii.. ten sam rok i prawie identyczna konfiguracja. Różnią się minimalnie, ale to kwestia tego co kto sobie zamówił w salonie. 

I tutaj mamy fabrycznego Dieselka, a więc praktycznie gotowy zestaw pod swap 1Z, tylko pompę się zrobi niedługo... 

Nawet wspomaganie już ma, a więc odpada kwestia montażu tego które leży w garażu.
A po co druga Westfalia? Ano ta ma lepszą blachę, jak na swoje lata jest na prawdę dobrze, natomiast wnętrze jest na kilku patentach, które może i są pomocne, ale mi się to nie podoba... a więc planem jest połączenie dwóch busów i utworzenie oryginału z bardzo dobrą blachą.
Zdjęcia 
 
 
 
 
 
 
 
I wnętrze. 

Tak samo jak w pierwszym... czyli całe brązowe. 
Tylko tutaj dodatkowo mamy oryginalny kibelek. 
 
   
 
 
 
 
 
A jeszcze odnośnie wnętrze to kiedyś pisałem o pewnym brązowym elemencie, który ciężko dostać... miałem na myśli duży mapnik 

 a teraz stało się tak że mamy już dwa mapniki, choć i tak zmieniła się już koncepcja i będzie raczej coś nieco bardziej rarytasowego, a i bardziej estetycznego. 
 
 
Brązowe małe kierownice, które też ciężko dostać, również mamy już dwie, heh
