Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								Fahoo							
- TDI Power
  
- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Fahoo » wt gru 22, 2009 19:33
			
			
			
			
			
 i on za robote sie bierze......ten twoj mechanik ehhhh.......
ps
miałem identyczny przypadek u kolegi tylko w drugą strone kat 136był
i mechanik powiedział że diesel musi klepac
po ustawieniu przeze mnie poprawnego kąta kolega przypadkowo sie u niego pojawił po jakieś graty...macher usłyszał pracujący silnik tuż po mojej regulacji i stwierdził ze coś jest zepsute bo miękko pracuje jak by sprezanie przepuszczał 

 i napewno cos jest zepsute i musiał by tam coś podłubać zeby poprawić prace 
 
 
kolega już mu nic nie daje do roboty w aucie  

 robie to ja 

 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								ziomek1988							
- Użytkownik
  
- Posty: 350
- Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
- Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ziomek1988 » wt gru 22, 2009 19:50
			
			
			
			
			Jakbyś mieszkał bliżej to bym do Ciebie podskoczył ale w sumie jak już się wziął za robienie to niech mi zrobi do końca dobrze. Jutro jak już on ustawi to podkocze z lapkiem, podepne i sprawdze i tak do skutku aż zrobi i zainwestuje w vaga  :green_fuck: 
[ Dodano: 22 Gru 2009 18:55 ]
Ale o ile tą pompą przekręcić? Wole mu jutro powiedzieć żeby znowu problemów nie było
			
									
									
		
		
				[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								antojuja							
- Użytkownik
  
- Posty: 413
- Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
- Lokalizacja: Konin/WLKP
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: antojuja » wt gru 22, 2009 23:32
			
			
			
			
			ziomek1988 pisze:Ale o ile tą pompą przekręcić? Wole mu jutro powiedzieć żeby znowu problemów nie było
to sa ruchy rzedu 1/10 mm-5/10mm, w alh nie kreci sie pompa bo jest nowsza, tylko przy kolem pasowym nakretka na wale pompy sie reguluje odkrecajac wczesniej 3 sruby w kole pasowym tzw. fasolki, silnik musi byc zgaszony!!!!!! w starszych tdi np. afn jest odwrotnie, aha temp silnika min. 80st
					Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 23:37 przez 
antojuja, łącznie zmieniany 2 razy.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ziomek1988							
- Użytkownik
  
- Posty: 350
- Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
- Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ziomek1988 » wt gru 22, 2009 23:46
			
			
			
			
			Ok 

 jutro z rana pojadę, powiem mu co i jak żeby szybko poszło, wezme laptopa i zobaczymy co zdziała 

  A możliwe jest że przed wymianą rozrządu kąt był właściwy i przy wymianie się przestawił?? Aha jeszcze jedno...jesli mam 0,33 to musze go przyspieszyć tak?
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
	
	
						
		
		
			- 
				
								ziomek1988							
- Użytkownik
  
- Posty: 350
- Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
- Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ziomek1988 » śr gru 23, 2009 21:05
			
			
			
			
			Dzięki motywacji dostarczonej przez forumowiczów, w szczególności dzięki 
Fahoo sam zabrałem się do korekty wtrysku. Przyznam że jak się ma narzędzia to robota łatwa i przyjemna. A efekt chyba zadowalający     48-51 
 
 
					Ostatnio zmieniony śr gru 23, 2009 21:07 przez 
ziomek1988, łącznie zmieniany 1 raz.
									
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Fahoo							
- TDI Power
  
- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Fahoo » śr gru 23, 2009 21:37
			
			
			
			
			no i super wyszło 
 
 
trzeba było sprawdzic jakie sruby były czy płasko zakonczone czy szpiczasto
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ziomek1988							
- Użytkownik
  
- Posty: 350
- Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
- Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ziomek1988 » śr gru 23, 2009 22:45
			
			
			
			
			No nie pomyślałem...ale jak spiczasto to i tak nie miałbym na podmiankę...wrazie czego gdzie takie śruby kupić? Jak będe miał znowu trochę czasu to sprawdze jakie mam. A jak są spiczaste to będą się popuszczać?
			
									
									
		
		
				[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Fahoo							
- TDI Power
  
- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Fahoo » śr gru 23, 2009 23:39
			
			
			
			
			jak sa szpiczaste to mozna złożyc na farbe do gwintów,ja poskładałem tak i nie popuszczają 
[ Dodano: 23 Gru 2009 22:43 ]
ziomek1988, za jakis czas kontrolnie sprawdz kąt za jakis 1000czek km 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								djalien							
- Ma gadane
  
- Posty: 200
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 20:54
- Lokalizacja: Ostrołęka
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: djalien » pt lut 19, 2010 17:59
			
			
			
			
			witam panowie sory ze odkopuje ale mam problem a zarazem pytanie wziąłem się wczoraj ze korekcje konta wtrysku silnik 1.9 TDI AHF 110KM z tego co czytałem ustawia się kołem na pompie. Pól toku temu po wymianie rozrządu auto miało wartość 081. wiec biednie paliło ustawiłem wczoraj na 049-051 czyli extra wymieniłem przy okazji 2 świece bo były walnięte autko jakby ciszej pracowało byłem zadowolony. dzisiaj rano chce odpalić auto i .... no właśnie pali jeszcze gorzej jak bylo. Możliwe ze sie przestawiło ??? a może cos zrobiłem nie tak jakie wartości powinny byc?? bo wydaje mi sie 049-051 ok. Dziękuję i pozdrawiam
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 kapsel88
- Nowicjusz
  
- Posty: 18
- Rejestracja: czw sie 06, 2009 18:49
- Lokalizacja: Gorzów wlkp
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kapsel88 » śr mar 03, 2010 15:52
			
			
			
			
			Panowie mam problem a mianowicie ustawiałem kant wtrysku ponieważ wartość po wymianie rozrządu osiągnęła ok 180!! wiec ustawiamy popuszczanie 3 srob na klucz 13 nastawianie kluczem 22 i wszystko było ok tylko przy ostatniej próbie przy dokręcaniu jednej z 13 ukręciła sie mam teraz w sumie na 2 13 przykręcone . Nie wiem czy mogę jeździć na tylko 2 śrubach. wartość wyszła mi przy ostatniej nieszczęsnej probie 57 czyli nie jest zle w porównaniu do początku 
proszę o rade co z tym zrobić
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								morfeusz86r							
- Forum Master
  
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: morfeusz86r » śr mar 03, 2010 18:45
			
			
			
			
			właśnie, może ktoś wie gdzie kupić nowe śruby do tego kołka bo mam te co niby same sie odkręcają
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								virus666							
- Mały gagatek
  
- Posty: 50
- Rejestracja: pn mar 28, 2005 10:55
- Lokalizacja: Śląskie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: virus666 » pt mar 05, 2010 08:48
			
			
			
			
			Serwis VW okolo 1,5 pln za sztuke
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 bambi001
- Użytkownik
  
- Posty: 266
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
- Lokalizacja: Podkarpacie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bambi001 » ndz kwie 18, 2010 20:12
			
			
			
			
			..
			
													
					Ostatnio zmieniony pt sty 21, 2011 11:23 przez 
bambi001, łącznie zmieniany 4 razy.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości