FAKT, przecież dostawałby stałe napięcie; ehPaweł Marek pisze:Zico63b, ja daltego myślę o uszkodzeniu raczej wewnętrznym. Obrotek podpięty do kabla kontrolki nie ruszy wcale zapewniam.
Jakie powinno byc ładowanie ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
to jak ponad 20km to powinien sie doladowywac, najgorsze sa krotkie trasy odpalasz gasisz, 2 lata to powinien byc dobry aku,  1,28 g/cm3  taka powinien  miec gestosc calkowicie naladowany, swaidczy to o tym jak dlugo utrzymuje napiecie, jeszcze moglbys sprawdzic przy pierwszym rozruchu ile ma aku i jak odpalasz to do jakiej wartosci spada napiecie
			
									
									[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
						[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
aku 12V na postoju bez obciazenia to szmelc.
12,6V 100% naładowany, 12,5V 90%, 12,4V 80%, 12,3V 70% 12,2V 60% 12,1V 50% ...
11,9% prawie całkiem rozładowany, jezeli aku ma poniżej 12,4V po 2 h po jeździe to nadaje
sie do doładowania. Ale pomiar powinien byc zrobiony na odpietych klemach- na załączonych
trzeba dodać do pomiaru ok 0,12V. Jezeli po jeździe zgasisz autko i na zapietych klemach po
ok 2 min masz powyżej 13V to aku ok.
			
									
									12,6V 100% naładowany, 12,5V 90%, 12,4V 80%, 12,3V 70% 12,2V 60% 12,1V 50% ...
11,9% prawie całkiem rozładowany, jezeli aku ma poniżej 12,4V po 2 h po jeździe to nadaje
sie do doładowania. Ale pomiar powinien byc zrobiony na odpietych klemach- na załączonych
trzeba dodać do pomiaru ok 0,12V. Jezeli po jeździe zgasisz autko i na zapietych klemach po
ok 2 min masz powyżej 13V to aku ok.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
						MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Paweł - dane jak najbardziej ok. Sprawdź u siebie .. jak jest wszystko wporządku to się zdziwisz co na mierniku wyskoczyPaweł Marek pisze:wzrot napięcia na podpietych klemach i wyłączonym silniku? I powyzej 13V? Niezłe dane. Poza tym i tak to niewle mówi o stopniu zużycia akumulatora.
Co do zużycia aku - to w jakimś stopniu te pomiary powiedzą - czy aku trzyma , czy jest już na wykończeniu. Tak nawiasem mówiąc - 5 czy 10 letni aku w aucie - nigdy nie będzie trzymał napięcia jak porządny ale nowy wsadzony do autka .
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
						MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości



