Problem z temperatura, dalszy problem.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ekostek10
- Mały gagatek 
- Posty: 99
- Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:29
- Lokalizacja: Człuchów GCZ
- Kontakt:
a Wiec 
Wyjac pompe maskara;/ te trzymanie alternatora masakra;/ wogole nie wyjałem
Połowka pompy wymieniona ine ciscienie całkiem załozyłem termostat w 100% sprawny i dalej nic;/
moze jest lepiej zrobiołem moze na razie jakies 10 km ale zaraz jade ojciec powiedział najwyzej zatrze sie silnik ehh
ale kto tak umiescił pompe w Golfie to naprawde powinien byc zamkniety:/
Niestety jak na razie skrzynki wodki nie bedzie:P
			
									
									Wyjac pompe maskara;/ te trzymanie alternatora masakra;/ wogole nie wyjałem
Połowka pompy wymieniona ine ciscienie całkiem załozyłem termostat w 100% sprawny i dalej nic;/
moze jest lepiej zrobiołem moze na razie jakies 10 km ale zaraz jade ojciec powiedział najwyzej zatrze sie silnik ehh
ale kto tak umiescił pompe w Golfie to naprawde powinien byc zamkniety:/
Niestety jak na razie skrzynki wodki nie bedzie:P
masz racje wymiana to masakra,szczegolnie te sruby za mocowaniem alternatora, nagrzej go tak zeby wskazowka byla prawie na przedostatniej kropce na wskazniku i wtedy sprawdz dolny waz
			
													
					Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 19:41 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
						[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
miałem coś podobnego,wymieniłem;
wirnik w pompie miałem małe w żery na niektórych łopatkach,koszt niewielki
termostat wahler nie made in france,wczęśniej miałem i się zacinał(nowy)
czujniki 2 od temp i teraz mam spokój
w trasie jak jadę z prędkością 90-110,w połowie zegara wskazówka,w korkach latem z 2mm za połową
sprawdż przed kupnem termostat w wodzie gorącej,czy się otwiera
[ Dodano: 12 Gru 2009 18:41 ]
ja bym nie próbował go katować do ostatniej kreski jak nie masz obiegu(wąż z dołu zimny) uszczelka siądzie pod głowicą
			
									
									wirnik w pompie miałem małe w żery na niektórych łopatkach,koszt niewielki
termostat wahler nie made in france,wczęśniej miałem i się zacinał(nowy)
czujniki 2 od temp i teraz mam spokój
w trasie jak jadę z prędkością 90-110,w połowie zegara wskazówka,w korkach latem z 2mm za połową
sprawdż przed kupnem termostat w wodzie gorącej,czy się otwiera
[ Dodano: 12 Gru 2009 18:41 ]
ja bym nie próbował go katować do ostatniej kreski jak nie masz obiegu(wąż z dołu zimny) uszczelka siądzie pod głowicą
na przedostatniej kreseczce, najlepiej to termometr do zbiorniczka 85*C i powinnien puszczac termostat 
temp otwarcia termostatu od 85* do 102*C calkowite otwarcie termostatu, wentylator 93*C-98*C powinien sie zalaczyc a wylaczyc przy 88-93*C
a 10km to za malo troszke zeby sie nagrzal na tyle zeby termostat sie otwarl
			
													temp otwarcia termostatu od 85* do 102*C calkowite otwarcie termostatu, wentylator 93*C-98*C powinien sie zalaczyc a wylaczyc przy 88-93*C
a 10km to za malo troszke zeby sie nagrzal na tyle zeby termostat sie otwarl
					Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 19:49 przez damian81Z, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
						[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
nawet od żuka,,,  każdy zegar podłączysz,,,,ja do mk1 dla kolegi od ursusa montowałem,bo się okazało ,że oszukuje mu zegar na tablicy
 każdy zegar podłączysz,,,,ja do mk1 dla kolegi od ursusa montowałem,bo się okazało ,że oszukuje mu zegar na tablicy 
[ Dodano: 13 Gru 2009 14:42 ]
jeżeli ogrzewanie dmucha ciepłym powietrzem i masz obieg,wąż z dołu jest ciepły to oszukuje ci na tablicy wskaznik temperatury,jak dobrze termostat sprawdziłeś,,,bo co ze sklepu to pamiętaj nie wszystko jest sprawne
			
									
									 każdy zegar podłączysz,,,,ja do mk1 dla kolegi od ursusa montowałem,bo się okazało ,że oszukuje mu zegar na tablicy
 każdy zegar podłączysz,,,,ja do mk1 dla kolegi od ursusa montowałem,bo się okazało ,że oszukuje mu zegar na tablicy [ Dodano: 13 Gru 2009 14:42 ]
jeżeli ogrzewanie dmucha ciepłym powietrzem i masz obieg,wąż z dołu jest ciepły to oszukuje ci na tablicy wskaznik temperatury,jak dobrze termostat sprawdziłeś,,,bo co ze sklepu to pamiętaj nie wszystko jest sprawne

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości




