
Druga sprawa jest dużo oleju w przepustnicy i na niektórych kanałach dolotowych przypuszczam że jest to spowodowane tym że ten zaworek przepuszcza w obie strony jak w niego dmucham



Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP







że źle ustawiony mam to wiem ale lepiej nie chce pasować łańcuch musi być rozciągnięty ale przed remontem wyglądało to tak samo i stwierdziłem że skoro nic się nie pogięło to pomyślałem że przez zimę jeszcze wytrzymie i nie wiem czy puka bo rozrząd nie jest idealnie ustawiony czy cos innego się upierdoliło. A puka jak stoję przed ałtem do góry z prawej strony. A jak tłok spotkał się z zaworami to dlaczego wcześniej się nie spotkały.mmaniek8 pisze:rozrząd masz na 100% źle ustawiony, a w jakich okolicach zaczęło pukać??

to ja juz ci powiem ze nic nie wypatrzysz tylko od razu sciagaj glowiceclocover pisze:W poniedziałek zdejme miske i jak nic tam nie wypatrze to trzeba bedzie głowice zdjąć
widze ze mowa o mnie to sie podziele tym co zastalem po zdjeciu glowicy jak zle zlozylem rozrzadTAZ pisze:Znajomy zrobił to samo dokładnie



Przestawiliśmy ten rozrząd i na każdym tłoku ciśnienie kreci się w okolicach 12bar więc raczej zawory są całe i lekko odpala jedzie ciągnie ładnie ale cos słabiej ale puka u góry. Możliwe żeby nowe samo regulatory zaworów jeszcze się nie napełniły?OLI88 pisze:kolega napisal ze przejechal 200km tak ze nie chce wiedziec co z jego glowica

Nie był o ząbek przestawiony(źle ustawiony) coraz mniej słychać i to ewidentnie do góry w głowicy obsłuchaliśmy go słuchawkami i na silniku nie słychać nic tylko na głowicy. A zawory raczej się nie pogioły bo by niemiał takiego ciśnienia na tłokach i brakowało by mu mocy a idzie lepiej niż przed remontem. Jak do końca tygodnia nie przestanie pukać to rozbiorę go i będę szukał przyczyny.TAZ pisze:Możliwe choć raczej obstawiam rozrząd. Zmienialiście go na nowy ??
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 10 gości