Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								Haki							
- _
  
- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Haki » wt lis 24, 2009 22:29
			
			
			
			
			homsky pisze:Haki pisze: więc podejrzewam ,że może być przyczyną ..
Nie piszcie herezji , kolega pisze że ten objaw wystepuje podczas jazdy ze stałymi obrotami czyli podczas tylko lekkiego muskania pedału gazu , podczas pełnego buta nic sie nie dzieje , dwumasa własnie najcześciej sie odzywa podczas pełnego obciażenia na niskich obrotach , a tu jest odwrotnie
 
Homsky  toż napisałem ,że podejrzewam... ale nie na 100%
Zresztą przyczyn może być całe mnóstwo tak jak i rozwiązań.
U jednych będzie telepało na niskich u innych zaś na wyższych obrotach,,,
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez  ON
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 arwam
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arwam » wt lis 24, 2009 23:06
			
			
			
			
			Haki,  dwumas pracuje najintensywniej właśnie w dolnych obrotach więc kolega homsky,  ma tutaj całkowitą rację.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Haki							
- _
  
- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Haki » śr lis 25, 2009 00:36
			
			
			
			
			arwam pisze:Haki,  dwumas pracuje najintensywniej właśnie w dolnych obrotach więc kolega homsky,  ma tutaj całkowitą rację.
Arwam  wiem ,że tak jest ale pewnie wiesz też ,że raz na 100 akcji zdarzy się jakiś wyjątek  

    i naprawdę chłopaki - nie stawiam na dwu masa ... po prostu to przyszło mi do głowy ... jako 1sze   
 
ps... Twojej i homskiego wiedzy - jednak nie podważam ... bo jesteście specami od VW 

					Ostatnio zmieniony śr lis 25, 2009 00:37 przez 
Haki, łącznie zmieniany 1 raz.
									
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez  ON
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 arwam
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arwam » śr lis 25, 2009 00:43
			
			
			
			
			Haki pisze:Twojej i homskiego wiedzy - jednak nie podważam ... bo jesteście specami od VW 

 
 u mnie z małym zastrzeżeniem że tylko od TD
 bo z TDI to dopiero zaczynam zabawę
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Qbsztyk							
- Nowicjusz
  
- Posty: 43
- Rejestracja: wt mar 18, 2008 23:49
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Qbsztyk » śr lis 25, 2009 15:29
			
			
			
			
			a może czas na wymianę filtra paliwa...??
			
									
									
		
		
				..:: QBA ::..
MK7
  ^
MK4
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 adams111
- Mały gagatek
  
- Posty: 118
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 21:41
- Lokalizacja: Poznań / Konin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: adams111 » śr lis 25, 2009 23:49
			
			
			
			
			Qbsztyk pisze:a może czas na wymianę filtra paliwa...??
Naprawdę sądzisz że po 8kkm to konieczne ?
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Haki							
- _
  
- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Haki » śr lis 25, 2009 23:57
			
			
			
			
			adams111 pisze:Qbsztyk pisze:a może czas na wymianę filtra paliwa...??
Naprawdę sądzisz że po 8kkm to konieczne ?
 
Sprawdzić zawsze warto i wymienić bo koszta malutkie - zobacz czy nie masz powietrza w przewodach paliwa ... i sprawdziłbym też same przewody pod kątem szczelności oraz pompkę paliwka... może bestia za słabo pompuje bo zawalona syfem ze zbiornika...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez  ON
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Qbsztyk							
- Nowicjusz
  
- Posty: 43
- Rejestracja: wt mar 18, 2008 23:49
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Qbsztyk » czw lis 26, 2009 16:10
			
			
			
			
			adams111 pisze:Naprawdę sądzisz że po 8kkm to konieczne ?
Przy stanie naszego paliwa to roznie moze byc ...
Mialem u ojca podobna sytuacje i objawy w mondeo. Samochod przy 2000obr (ok 80km/h) szarpal, tracil moc i trzeba bylo przegazowac zeby wejsc na wyzsze obroty. Wymacalem przewody powietrza i paliwa szukajac nieszczelnosci jakiejs. Okazalo sie ze filtr paliwa byl zasyfiony i nie dawal odpowiedniej dawki paliwa co powodowalo szarpanie. W umie po 2 latach jezdzenia (ok 18tys km). 
Od tego przypadku ojciec tankuje na shell'u 

..:: QBA ::..
MK7
  ^
MK4
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 arwam
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arwam » czw lis 26, 2009 16:35
			
			
			
			
			Qbsztyk pisze:Od tego przypadku ojciec tankuje na shell'u 

_________________
 
 tankuj BP i nie będziesz miał tego problemu
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 adams111
- Mały gagatek
  
- Posty: 118
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 21:41
- Lokalizacja: Poznań / Konin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: adams111 » ndz lis 29, 2009 21:24
			
			
			
			
			Witam
Wczoraj byłem ponownie na VAGu.
Na 3 cylindrach tzw korekcje miały wartości ok -0.25 do - 0.05.
Na 4tym była od +0,8 do +1,40.
Pierwszy diagnosta kilka tyg temu stwierdził że to jest zupełnie normalne i można jeszcze długo latać.
Ten wczorajszy natomiast mówi że trzeba go wymienić (tego jednego) aby się wszystko unormowało, pomimo że wartości mieszczą się w błędach.
Co sadzicie ? 
[ Dodano: 29 Lis 2009 20:28 ]
aha, wlałem jeszcze opakowania stp i zatankowałem full. Też mi tak radził więcz zobaczymy...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 leon79
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 686
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
- Lokalizacja: Szydłowiec
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: leon79 » ndz lis 29, 2009 21:46
			
			
			
			
			troszke przy dużo, szczególnie to 1,4.
			
									
									
		
		
				User
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 adams111
- Mały gagatek
  
- Posty: 118
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 21:41
- Lokalizacja: Poznań / Konin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: adams111 » ndz lis 29, 2009 22:02
			
			
			
			
			wyjeżdżę ten bak, co zajmie z 2 tyg. potem spróbujemy regulacji...
Ostatecznie wymiana.
Mam nadzieję że to trafna diagnoza...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 adams111
- Mały gagatek
  
- Posty: 118
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 21:41
- Lokalizacja: Poznań / Konin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: adams111 » ndz lis 29, 2009 23:43
			
			
			
			
			
Będę obserwował co się tam dzieje równolegle, Dzięki !!! 
[ Dodano: 29 Gru 2009 18:51 ]
Witam  po świętach !!
Jeśli chodzi o mój temat to padł przepływomierz, w końcu komputer pokazał ten błąd.
Wymiana - pomogła. jak ręką odjął...
Pozdrawiam
Dziękuję za pomoc
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości