jedynka haczy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

evo90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 16:27
Lokalizacja: ruda śląska
Kontakt:

jedynka haczy

Post autor: evo90 » pn lis 02, 2009 21:40

Witam, to mój drugi VW, wcześniej miałem passata b4 i było to samo. 1 bieg haczy, wchodzi skokowo , zgrzytnie gdy sie chce wrzucić szybko, a czasami w ogóle nie da sie wrzucić i trzeba puścić pedał sprzęgła i jeszcze raz. Może był już taki temat, ale nie widziałem. Pomóżcie! W passacie probowałem wielu sposobów ale nie skutkowało, więc myślę kupię audi, gdzie pomyśleli już wcześniej i dali silnik wzdłuż i tam już nie ma tego problemu. Co myślicie. Pozdro



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt lis 03, 2009 17:52

evo90 pisze:kupię audi, gdzie pomyśleli już wcześniej i dali silnik wzdłuż i tam już nie ma tego problemu
A w jaki to sposób??
evo90 pisze:1 bieg haczy, wchodzi skokowo , zgrzytnie gdy sie chce wrzucić szybko
Przy ruszaniu, czy przy redukcji z 2 na 1?



evo90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 16:27
Lokalizacja: ruda śląska
Kontakt:

Post autor: evo90 » śr lis 04, 2009 00:13

przy ruszaniu



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr lis 04, 2009 00:25

Może sypią się synchronizatory- wtedy czeka Cię mała naprawa. Możesz też spróbować metody nr 2 - z doświadczenia mojego i kolegów z forum dodam ,że w wielu przypadkach pomaga wymiana oleju na pełen syntetyk... Sprawdzone,ale nie zawsze musi pomóc...
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 00:27 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: jedynka haczy

Post autor: tomch » śr lis 04, 2009 00:45



www.elektrotom.eu

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr lis 04, 2009 09:06

Haki pisze:Może sypią się synchronizatory
przy ruszamiu? :bajer:
evo90, Jak "bierze" sprzęgło?



evo90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 16:27
Lokalizacja: ruda śląska
Kontakt:

Post autor: evo90 » śr lis 04, 2009 15:11

sprzęgło jest ok, chodzi o to że jak podjeżdżam do swiateł, i wczesniej jechałem np na 3 biegu, wtedy jest duzy problem wrzucic jedynke, nieraz trzeba puscic sprzeglo i jeszcze raz wcisnąc



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr lis 04, 2009 15:31

Czyli jadąc redukujesz z 3 na 1 i samochód jeszcze się szybko toczy i wtedy zgrzyta? Czemu cię to dziwi?



evo90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 16:27
Lokalizacja: ruda śląska
Kontakt:

Post autor: evo90 » śr lis 04, 2009 15:43

nie co ty piszesz, normalnie staje na swiatłach, zapala sie zielone, chce ruszac a tu jedynki nie da sie wrzucic bo sie blokuje jakby cos tam bylo w srodku, czasami wchodzi skokowo na 2 razy
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 15:45 przez evo90, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw lis 05, 2009 00:12

evo90 pisze:nie co ty piszesz, normalnie staje na swiatłach, zapala sie zielone, chce ruszac a tu jedynki nie da sie wrzucic bo sie blokuje jakby cos tam bylo w srodku, czasami wchodzi skokowo na 2 razy
Jedź i wymień ten olej w skrzyni. Koszt naprawdę niewielki a różnicę na pewno odczujesz.
Kupując staraj się brać coś z wyższej półki i pełen syntetyk o parametrach oryginalnego zalanego przez fabrykę.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » czw lis 05, 2009 22:13

Haki pisze:coś z wyższej półki i pełen syntetyk
Ostatnio kupowałem olej do skrzyni do MK2 w serwisie skody 42 PLN za litr. To chyba dobra cena?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt lis 06, 2009 00:32

stonefree pisze:
Haki pisze:coś z wyższej półki i pełen syntetyk
Ostatnio kupowałem olej do skrzyni do MK2 w serwisie skody 42 PLN za litr. To chyba dobra cena?
Jak ORI to cena ok :helm:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pt lis 06, 2009 00:49

Oryginał fumfel nówka Audi-VW-Skoda-Seat.



eero

Post autor: eero » śr lis 11, 2009 11:50

Ja wymieniłem olej na oryginalny z salonu VW zalecany m.in. do skrzyni CHV i zapłaciłem 36 zł za litr, wchodzi 2 litry (1,9). Po wymianie skrzynia działa znacznie lepiej, chodź wcześniej nie miałem, aż takich problemów ja opisujesz, ale biegi czasem ciężko wchodziły. Teraz, wchodzą lepiej, niekiedy wchodzą tak dobrze, że to jest prawie jak w nowym samochodzie z fabryki.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości