jedynka haczy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jedynka haczy
Witam, to mój drugi VW, wcześniej miałem passata b4 i było to samo. 1 bieg haczy, wchodzi skokowo , zgrzytnie gdy sie chce wrzucić szybko, a czasami w ogóle nie da sie wrzucić i trzeba puścić pedał sprzęgła i jeszcze raz. Może był już taki temat, ale nie widziałem. Pomóżcie! W passacie probowałem wielu sposobów ale nie skutkowało, więc myślę kupię audi, gdzie pomyśleli już wcześniej i dali silnik wzdłuż i tam już nie ma tego problemu. Co myślicie. Pozdro
Może sypią się synchronizatory- wtedy czeka Cię mała naprawa. Możesz też spróbować metody nr 2 - z doświadczenia mojego i kolegów z forum dodam ,że w wielu przypadkach pomaga wymiana oleju na pełen syntetyk... Sprawdzone,ale nie zawsze musi pomóc...
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 00:27 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
- Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: jedynka haczy
Poczytaj:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... t=#1567956
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=mk3
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... t=#1567956
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=mk3
www.elektrotom.eu
nie co ty piszesz, normalnie staje na swiatłach, zapala sie zielone, chce ruszac a tu jedynki nie da sie wrzucic bo sie blokuje jakby cos tam bylo w srodku, czasami wchodzi skokowo na 2 razy
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 15:45 przez evo90, łącznie zmieniany 1 raz.
Jedź i wymień ten olej w skrzyni. Koszt naprawdę niewielki a różnicę na pewno odczujesz.evo90 pisze:nie co ty piszesz, normalnie staje na swiatłach, zapala sie zielone, chce ruszac a tu jedynki nie da sie wrzucic bo sie blokuje jakby cos tam bylo w srodku, czasami wchodzi skokowo na 2 razy
Kupując staraj się brać coś z wyższej półki i pełen syntetyk o parametrach oryginalnego zalanego przez fabrykę.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Ja wymieniłem olej na oryginalny z salonu VW zalecany m.in. do skrzyni CHV i zapłaciłem 36 zł za litr, wchodzi 2 litry (1,9). Po wymianie skrzynia działa znacznie lepiej, chodź wcześniej nie miałem, aż takich problemów ja opisujesz, ale biegi czasem ciężko wchodziły. Teraz, wchodzą lepiej, niekiedy wchodzą tak dobrze, że to jest prawie jak w nowym samochodzie z fabryki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości