 Ja mam nieco inny problem, otóż mam już Golfa 1.8 RP i cały zestaw (w spadku od ojca) od 1.6TD tj kolektory, turbinę, chłodnicę oleju i przewody olejowe, miskę olejową. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak to pożenić, żeby komp nie wariował. Montaż turbo,odprężenie,intercooler itp to nie problem - biorę i zakładam, ale zmiana ciśnienia wtrysku, wtryskiwaczy  i co trzema zmixować w kompie żeby nie ześwirował i żeby nie popalić seryjnych tłoków. Nie planuję dawać więcej jak 0.5 bar.
 Ja mam nieco inny problem, otóż mam już Golfa 1.8 RP i cały zestaw (w spadku od ojca) od 1.6TD tj kolektory, turbinę, chłodnicę oleju i przewody olejowe, miskę olejową. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak to pożenić, żeby komp nie wariował. Montaż turbo,odprężenie,intercooler itp to nie problem - biorę i zakładam, ale zmiana ciśnienia wtrysku, wtryskiwaczy  i co trzema zmixować w kompie żeby nie ześwirował i żeby nie popalić seryjnych tłoków. Nie planuję dawać więcej jak 0.5 bar.Z góry wielkie dzięki za pomoc w realizacji, bo 90PS to "trochę" mało.





 bo to tego to naprawde duze turbo potrzebne
 bo to tego to naprawde duze turbo potrzebne



