Rzecz dotyczy silnika z roku 1988. Odma poprowadzona jest z dwóch miejsc - klasycznie, tak, jak to już nie raz widziałem w RP i innych - czyli od pokrywy zaworów do obudowy filtra powietrza (a w RP to oczywiście do pokrywy wtrysku) i z drugiego miejsca - z zaślepki pompy paliwa (tej w bloku, na lewo od filtra oleju) - wąż stamtąd idzie do tego krótkiego węza - który ma rozgałęzienie. Pytanie - ktoś ma fotkę, jak to powinno wyglądać w oryginale (tzn. chodzi mi od te podwójne odpowietrzenie, bo pojedyncze to wiem, jak wygląda)? Po co takie rozwiązanie? ETKA milczy na ten temat, a widać że wszystko jest fabrycznie zrobione - tylko ten wąż miedzy zaślepką a trójnikiem nie jest fabryczny (dlatego chciałbym na fotkach zobaczyć, jak to ma być).
Spotkaliście się już z takim czymś?
1.8 RP - odma
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- bombel-g2
- Użytkownik
- Posty: 360
- Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
- Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
- Kontakt:
wiesz co tato ma a passacie b3 z 88roku rp-ka takze jutro zrobie fotki i moge ci wrzucic- chyba ze ktos wczesniej znajdzie. 
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... start%3D21

http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... start%3D21
Ostatnio zmieniony wt paź 20, 2009 22:45 przez bombel-g2, łącznie zmieniany 1 raz.
Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 111 gości