MK3 centralny zamek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Ja mam auto z 93 roku. Ale nie widzę możliwości uruchamiania CZ tylko w jednych dzrzwiach choćby z tego powodu , że jeden wężyk idzie z pompki i sie dzieli potem na drzwi i klapy. Chyba ze jakaś w zamku drzwi jest blkoada która uniemożliwa zadziałanie pompki na dany zamek. Kurcżę ile te auta maja jeszcze tajemnic 
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Cały wic polega na podwójnym doprowadzeniu masy do pompki. U mnie była odwrotna sytuacja tzn. musiałem dwa razy przekręcać kluczykiem żeby otworzyć samochód bo za pierwszym razem otwierały się tylko drzwi kierowcy. Fajna funkcja jeżeli przeważnie się jeździ samemu , jeżeli z rodziną to niezbyt. W kostce przy pompce był jeden wtyk wolny , do którego doprowadziłem drugą masę teraz chodzi na raz. To rozwiązanie podpowiedział mi elektryk w serwisie VW.
			
									
									Mozesz jakos opisac., ktory to wtyk, gdym np chcial go wyjac zeby otwierac na raz tylko drzwi kierowcy ?machu pisze:W kostce przy pompce był jeden wtyk wolny , do którego doprowadziłem drugą masę teraz chodzi na raz. To rozwiązanie podpowiedział mi elektryk w serwisie VW.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
						OK, dzieki. Poprobuje.
Jeden na pewno idzie zaraz od pompki do masy - blotnika...
[ Dodano: Sro Lut 15, 2006 16:33 ]
Sprawdzilem. Niestety nie do konca, bo nie moglem wypiac pinow z kostki. Nie bardzo maja chcec wychodzic, a nie chcialbym czegos spieprzyc.
Sprawa wyglada tak.
W mojej kostce jest chyba 12 pinow. Masa idzie z blotnika do pinu nr 3, a z tego pinu wychodzi dalej na pin nr 8. Teraz tylko pytanie czy trzeba wypiac pin nr 8 (masa zostaje na nr 3, czy podwojny przewod z pinu nr 3 - wtedy masa zostanie na nr 8 ?
			
									
									Jeden na pewno idzie zaraz od pompki do masy - blotnika...
[ Dodano: Sro Lut 15, 2006 16:33 ]
Sprawdzilem. Niestety nie do konca, bo nie moglem wypiac pinow z kostki. Nie bardzo maja chcec wychodzic, a nie chcialbym czegos spieprzyc.
Sprawa wyglada tak.
W mojej kostce jest chyba 12 pinow. Masa idzie z blotnika do pinu nr 3, a z tego pinu wychodzi dalej na pin nr 8. Teraz tylko pytanie czy trzeba wypiac pin nr 8 (masa zostaje na nr 3, czy podwojny przewod z pinu nr 3 - wtedy masa zostanie na nr 8 ?
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
						Ja tez stawiam na nr 8. 
Probowale drutem o grubosci spinacza, ale cos bardzo szlo.
			
													Probowale drutem o grubosci spinacza, ale cos bardzo szlo.
					Ostatnio zmieniony śr lut 15, 2006 22:51 przez inek01, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
						No i bangla !!!
machu, wielkie
 dla Ciebie.
 
 
Byl to pin nr 8
Dalej sprawa wyglada tak: Aby otworzyc tylko drzwi kierowcy trzeba przerecic kluczyk raz do konca (90stopni) wtedy zamek otwiera sie mechanicznie (tak jak bysmy odlaczyli aku, a nie tak, ze otwiera go silownik po przekreceniu o 45st)
Aby otworzyc wszystko, kluczyk trzeba prekrecic 2 razy po 45st.
Aby zamknac (niezalznie czy otworzylismy calosc, czy tylko drzwi kierowcy) kluczyk nalezy przekrecic o 45st.
Opuszczanie i domykanie szyb kluczykiem dziala przy tym jak trzeba
			
									
									machu, wielkie
Byl to pin nr 8
Dalej sprawa wyglada tak: Aby otworzyc tylko drzwi kierowcy trzeba przerecic kluczyk raz do konca (90stopni) wtedy zamek otwiera sie mechanicznie (tak jak bysmy odlaczyli aku, a nie tak, ze otwiera go silownik po przekreceniu o 45st)
Aby otworzyc wszystko, kluczyk trzeba prekrecic 2 razy po 45st.
Aby zamknac (niezalznie czy otworzylismy calosc, czy tylko drzwi kierowcy) kluczyk nalezy przekrecic o 45st.
Opuszczanie i domykanie szyb kluczykiem dziala przy tym jak trzeba
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
						Ja bym Ci radzil zdjac boczek i obejrzec wszystkie ciegna (druty) ktore lacza rygilek z zamkiem itp. Mozliwe ze ktores z nich odczepilo sie ze swojego miejsca, lub peklo jakies mocowanie i dlatego nie zalacza centrala ryglem.czamarc pisze:A co zrobić żeby po naciśnięciu rygielka w drzwiach kierowcy zamykały się pozostałe? bo u mnie to nie działa
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
						- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Nie zadziała. Sygnał po wciśnięciu lub zamknięciu dzrzwi z samego kluczyka idzie właśnie od tego drugiego czujnika w zamku ktory odłączyliście.czamarc pisze:A co zrobić żeby po naciśnięciu rygielka w drzwiach kierowcy zamykały się pozostałe? bo u mnie to nie działa
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Tylko z tresci pierwszego postu czamarc wynika ze wczesniej tez mu nie dzialalo...Paweł Marek pisze:czamarc napisał/a:
A co zrobić żeby po naciśnięciu rygielka w drzwiach kierowcy zamykały się pozostałe? bo u mnie to nie działa
Nie zadziała. Sygnał po wciśnięciu lub zamknięciu dzrzwi z samego kluczyka idzie właśnie od tego drugiego czujnika w zamku ktory odłączyliście.
[ Dodano: Sro Lut 15, 2006 21:49 ]
czamarc szukaj przyczyny tam gdzie Ci mowilem.
Przed chwila sprawdzalem u siebie czy zamyka ze srodka.
Oczywiscie ze zamyka, niezaleznie od tego czy pin jest wypiety czy nie.
Dla scislosci: W dzwiach pasazera, po wypieciu pinu, jest tak samo jak w dzwiach kierowcy czyli na raz (do konca) otwiera sie tylko ten zamek itd jak w dzwiach kierowcy...
[ Dodano: Sro Lut 15, 2006 21:58 ]
A tu twi diabel
Lu odpinal kostke z zamka zamiast pin w kostce pompki. Na pewno w dzwiach kierowcy zamek przekrecal do konca bo silownik by nie zamknal sam na odpietej kostce z zamka. Dlatego z dzwi pasazera nie zamykalo mu dzwi kierowcy.
Lu pisze:Poza tym drzwi prawe zachowują się dokladnie tak samo ("podwojne otwieranie" przy wpietych wiązkach), ale co ciekawe jak otwieram lub zamykam auto z prawej strony to na central nie reagują lewe przednie drzwi.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
						- golfiacz1.8
 - Mały gagatek

 - Posty: 104
 - Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:39
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 - Kontakt:
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości

